Szansa?

1. Data: 2004-09-25 16:19:11

Temat: Szansa?
Od: Lukasz <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Jest sobie malzenstwo.
On pije. Awanturuje sie. Rozrabia.
W koncu interwencja policji.
Idzie na odwyk.
Po kuracji wraca do domu.
Nadal nie przyznaje sie ze jest/byl alkoholikiem i twierdzi ze moze
pic dalej.

Trzeba mu dac szanse?

Lukasz

2. Data: 2004-09-27 07:10:57

Temat: Re: Szansa?
Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@c...cy> szukaj wiadomości tego autora

Był 25 wrzesień ( sobota) gdy o godz. 18:19, w zeznaniu o ID
<news:1996064039.20040925181911@friko2.onet.pl>, złożonym na:
*pl.soc.uzaleznienia*, osobnik znany jako *Lukasz* zeznał(a) poddana(y)
wyjątkowo ciężkim torturom co następuje :

> Witam!

Witam.

> Jest sobie malzenstwo.

Jak zawsze.

> On pije. Awanturuje sie. Rozrabia.

To "normalna rola męża".

> W koncu interwencja policji.
I prawidłowo, tylko dlaczego tak późno.

> Idzie na odwyk.

Pod przymusem?

> Po kuracji wraca do domu.

No zazwyczaj wypuszczaja po 6 tyg. :)
I nie stawiaja pieczątki na czole.

> Nadal nie przyznaje sie ze jest/byl alkoholikiem i twierdzi ze moze
> pic dalej.

To normalny objaw u ok. 20% pacjętów po odwykach pod przymusem.

> Trzeba mu dac szanse?

Raczej dalej ciągnąć w tym kierunku. Pełna konsekwencja, pełne odcięcie od
pomocy, pokazywanie na każdym kroku co złego powoduje jego picie. to będzie
jego szansa. Ale mimo wszystko dobrze by było gdyby Ona tez poszła na
terapię, dla współuzależnionych. Grupy Al-anon tez czekaja na Nią.

--
..::WISKOLER::..

Mówimy stanowcze *NIE* klikaczom

3. Data: 2004-09-27 07:34:36

Od: "zuza" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj...
Kazdemu nalezy dac szanse niemniej jednak nalezy pomyslec o sobie. Alkoholik
jesli sam nie zacznie sie leczyc nikt mu w tym nie pomoze on sam musi
chciec.Ponadto uwazam ze osoba wspoluzalezniona "glowa muru nie przebije".
Ja dawalam wiele szans mojemu alkoholikowi.... Od roku jestem po
rozwodzie.Pomogla mi w podjeciu takiej decyzji terapia oraz Al-anon
Serdecznie pozdrawiam
Zuza

Uzytkownik "Lukasz" <s...@f...onet.pl> napisal w wiadomosci

4. Data: 2004-09-27 08:50:29

Od: "Sweter" <a...@...mail> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Lukasz" <s...@f...onet.pl> napisal:
> Nadal nie przyznaje sie ze jest/byl alkoholikiem i twierdzi ze moze
> pic dalej.

*Sam* musi sobie uswiadomic w jakim polozeniu sie znajduje.

5. Data: 2004-10-02 11:12:13

Od: Lukasz <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

W liscie datowanym 25-09-2004 <mid:1996064039.20040925181911@friko2.onet.pl>
Lukasz(s...@f...onet.pl)napisal(a):

> [...]
L> Idzie na odwyk.
L> Po kuracji wraca do domu.
L> Nadal nie przyznaje sie ze jest/byl alkoholikiem i twierdzi ze moze

Dziekuje za odpowiedzi.

Mam jeszcze jedno.
Czy na odwyku mowia ze nalezy starac sie zyc chwila biezaca, nie
martwic sie co bedzie w przyszlosci?
On tak tlumaczy to ze nie chce mu sie isc do pracy.

Lukasz mailto:s...@f...onet.pl

Zalaczniki:
1) <none>

6. Data: 2004-10-02 18:25:45

Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy> szukaj wiadomości tego autora

Był 2 październik ( sobota) gdy o godz. 13:12, w zeznaniu o ID
<news:952621171.20041002131213@friko2.onet.pl>, złożonym na:
> [...]

> martwic sie co bedzie w przyszlosci?
> On tak tlumaczy to ze nie chce mu sie isc do pracy.

Owszem tak uczą. Ale bez przesady, z czegoś żyć trzeba i do pracy chodzić
trzeba. A takie tłumaczenie to tylko jego sposób przeczekania.
Jak go odetniesz od źródła finansowanie, przyspawasz garnki do blachy
kuchennej, zamkniesz lodówkę na skobelek a pralkę zaspawasz to raźno skoczy
do pracy.
:)

--
..::WISKOLER::..
Hm, co by tu wpisać....

21. Data: 2004-10-08 20:42:37

Od: "Ola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie dawac szansy.
Juz zostala mu dana.

A czy on pozostalym domownikom daje szanse normalnego zycia?

7. Data: 2004-10-09 10:30:33

Od: Lukasz <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

W liscie datowanym 08-10-2004 <mid:1243.00000e13.4166fbbd@newsgate.onet.pl>
Ola(a...@w...pl)napisal(a):

O> Nie dawac szansy.
O> Juz zostala mu dana.

O> A czy on pozostalym domownikom daje szanse normalnego zycia?

Niestety, nie dawal i nadal nie daje.
I teksty w stylu "albo bedziesz ze mna albo z nikim", "chcesz byc
wdowa czy rozwodka?", "przy mnie bedziesz juz zawsze wegetowac" itd.
sa na porzadku dziennym.

To chyba nie jest normalne?

Lukasz mailto:s...@f...onet.pl

Zalaczniki:
1) <none>

8. Data: 2004-10-10 08:23:32

Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy> szukaj wiadomości tego autora

Był 9 październik ( sobota) gdy o godz. 12:30, w zeznaniu o ID
<news:745939476.20041009123033@friko2.onet.pl>, złożonym na:
> [...]

> I teksty w stylu "albo bedziesz ze mna albo z nikim", "chcesz byc
> wdowa czy rozwodka?", "przy mnie bedziesz juz zawsze wegetowac" itd.

Ano nie jest, wygląda mi to na działanie zespołu Otella. Ciężki przypadek
wymagający leczenia.

--
..::WISKOLER::..
^^^ Koty to najlepsi przyjaciele ^^^

9. Data: 2004-10-10 20:42:03

Od: "Ola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I teksty w stylu "albo bedziesz ze mna albo z nikim", "chcesz byc
> wdowa czy rozwodka?", "przy mnie bedziesz juz zawsze wegetowac" itd.
> sa na porzadku dziennym.
> To chyba nie jest normalne?

Absolutnie nie jest to normalne!!!!!!!!

profilaktyka uzaleznienia
Warsztaty dla Alkoholikow
OFERTA WSPÓŁPRACY ZE STOWARZYSZENIEM ANTYMOBBINGOWYM PP. BARBARY GRABOWSKIEJ
Czy moge sie sam wyleczyć? A może nie mam sie z czego leczyć
Kseronina itp.