Szczecin - spotkanie.

31. Data: 2004-04-02 10:43:38

Temat: Re: Szczecin - spotkanie.
Od: g...@w...pl (Grażyna K.) szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek wrote:

> nogi

> sugerujesz,że link który podałem jest nieprawdziwy i treści w nim zawarte są
> kłamstwem??

Nic nie sugeruję. Przepraszam, za brak rozpoznania płci. Linku NIE
CZYTAŁAM i czytać nie będę, wystarczyło , co mi napisałeś: ludziom nogi
odrastają na starość", czy Cię cyce nie swędzą (zapytałam dosadnie,
slangiem młodzieży)?
> podawanie nr telefonu do osób trzecich na grupie publicznej tego jeszcze
> nie było.
TEN telefon figuruje w internecie już sporo czasu. Poszukaj hasła: Majzner
> czy ja mam podać swój numer abyś mogła się przekonać,ze nie stosuje diety
> kwasniewskiego i czuje się świetnie??
Twoja wola, mnie o taka pierdołę nie pytaj!

--
Wiadomość wysłana z Portalu Młodzieży Optymalnej
http://mlodziez.optymalni.one.pl

32. Data: 2004-04-02 10:53:57

Od: g...@w...pl (Grażyna K.) szukaj wiadomości tego autora

> A z kolei moja mama jest równo 4 lata na DO, ale telefonu nie podam,
> bo moja mama ma podejście inne. Z nikim na te tematy nie chce
> rozmawiać, bo uważa, że to sprawa każdego z osobna, niech każdy
> robi, jak chce. Mojej teściowej też nie przekonywała, ja też nie umiałem.
> Była bardzo zdrowa, więc nie miałem argumentów.
> We wtorek był jej pogrzeb. Nic więcej nie mam do powiedzenia.
> Janusz.

Myślę, że nie masz wyrzutów sumienia, że nie umiałeś przekonać. BO NIE
MOŻESZ ICH MIEĆ. Twoja mama jest bardzo rozsądną osobą. Nic na
siłę.Pozdrawiam. Grażyna K.

33. Data: 2004-04-02 11:13:32

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odrastają na starość", czy Cię cyce nie swędzą (zapytałam dosadnie,

> Twoja wola, mnie o taka pierdołę nie pytaj!

jezeli jakis optymalny powie ze ziemia jest plaska, to nasz "wierny"
czarnyjanek zacznie krzyczen o sekcie, on inaczej nie moze!

Jurek

34. Data: 2004-04-02 11:34:53

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Poniższe wklejam z poprzedniego mojego postu (nie czytałaś?):

Hi, hi, no wlaśnie, też się nie wykręcę, zatem w dymie przy ognisku :))))

Zdrówki
Hania
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

35. Data: 2004-04-02 12:33:42

Od: g...@W...PL (Grażyna K.) szukaj wiadomości tego autora

> jezeli jakis optymalny powie ze ziemia jest plaska, to nasz "wierny"
> czarnyjanek zacznie krzyczen o sekcie, on inaczej nie moze!

> Jurek
myślę, że On w tę sektę (chociaż mówi) to nie wierzy, za to lubi krzyczeć
i" bić pianę". Może to właściciel apteki? Pozdrawiam. Grażyna K.

36. Data: 2004-04-02 12:59:36

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> CZYTAŁAM i czytać nie będę, wystarczyło , co mi napisałeś: ludziom nogi
> odrastają na starość", czy Cię cyce nie swędzą (zapytałam dosadnie,

nie musisz czytać i nie musisz wierzyć ale optymalni wierzą w te bzdury.
tu masz linka do większej ilości artykułów na temat diety optymalnej.
Ja osobiście polecam artykuł o leczeniu hiv/aids przy pomocy diety
wysokotłuszczowej

http://republika.pl/optymaln/DzZach3.html#nowe

37. Data: 2004-04-02 13:20:50

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jezeli jakis optymalny powie ze ziemia jest plaska, to nasz "wierny"
> czarnyjanek zacznie krzyczen o sekcie, on inaczej nie moze!
>
> Jurek

ta jurku .ziemia jest płaska!!!
jeszcze coś???????

38. Data: 2004-04-02 13:47:35

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grażyna K." <g...@W...PL> napisał w wiadomości

> myślę, że On w tę sektę (chociaż mówi) to nie wierzy, za to lubi krzyczeć
> i" bić pianę". Może to właściciel apteki? Pozdrawiam. Grażyna K.

I tak oto z powyższych powodów powiększył nam rodzinę Ciaptaków (drugi po
brumbaku oczywiście http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=353 )... ;)

http://janbrzechwa.w.interia.pl/stobajek/ciaptak.htm

Krystyna

39. Data: 2004-04-02 14:10:02

Od: g...@w...pl (Grażyna K.) szukaj wiadomości tego autora

> I tak oto z powyższych powodów powiększył nam rodzinę Ciaptaków (drugi po
> [...]

Aaaa, dzięki-:) Grażyna K.

--
Wiadomość wysłana z Portalu Młodzieży Optymalnej
http://mlodziez.optymalni.one.pl

co wy na to? :) /nowy/
test3
Straszne dane mało kalorii !!!!
zaburzenia miesiaczkowania spowodowane dieta
Ból Miesni a dieta