Szczepienie czereśni

1. Data: 2003-06-18 13:16:56

Temat: Szczepienie czereśni
Od: "kolumb" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam tegoroczne siewki czereśni.

Czy mozna je zaszczepić w tym roku? Są jeszcze bardzo małe.
Jesli tak, to w którym miesiącu najlepiej?
A jeśli nie w tym roku, to kiedy?
I w którym miejscu najlepiej przyciąć siewki.

Może są jakies dobre poradniki na ten temat w internecie?

Będę wdzięczny za każdą odpowiedź.

Pozdrawiam,
kolumb

2. Data: 2003-06-20 23:30:24

Temat: Re: Szczepienie czereśni
Od: "Leszek" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam książkę prof. Miki.
siewki muszą osiągnąć odp. grubość - czyli dwuletnie. szczepi się nad ziemią
parę cm.
leszek

3. Data: 2003-06-21 14:59:34

Temat: Re: Szczepienie czereśni -Kilka odmnian na jednym pniu
Od: "Mietek" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jako, że mam mały ogródek :-( stać mnie było na posadzenie tylko jednej
czereśni.
Drzewko było posadzone trzy lata temu ale ma w sumie oczywiście kilka lat,
szacuję 5-6 lat. Jest zdrowe i rośnie bardzo bobrze, miało nawet pierwszy
dojrzały owoc w tym roku.
Chciałbym zaszczepić na nim kilka odmian, począwszy od najwcześniejszej do
zupełnie późej tak aby cały czas mieć świeże owoce.
Pytanie jaką metodą tego dokonać i kiedy aby szczepy najlepiej się przyjęły?
Mietek

Jałowce
Róże
Było: Cornus... Może jednak ktoś coś wie?
Las - przygotowanie podłoża
kilkuletnie nasiona kwiatow? -sa takie ?+sklep WWW?