Szczepienie i ukorzenianie

1. Data: 2002-02-14 06:58:43

Temat: Szczepienie i ukorzenianie
Od: "P. L." <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Proszę o pomoc w znalezieniu niezbyt skomplikowanej i napisanej przystępnym
językiem ksiązki na temat m.in.ukorzeniania, okulizacji czy szczepienia
drzewek i krzewów (głównie ozdobnych). Absulutnie nie jestem profesjonalistą
tylko amatorem, który coś by sobie "pokombinował".
Mam sporo fajnych roślin, które chciałbym porozmnażać.
Paweł L.

2. Data: 2002-02-15 23:23:39

Temat: Re: Szczepienie i ukorzenianie
Od: "Marcin K." <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "P. L." <l...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> językiem ksiązki na temat m.in.ukorzeniania, okulizacji czy szczepienia
> drzewek i krzewów (głównie ozdobnych). Absulutnie nie jestem (...)
Dosc dobra ksiazka dla poczatkujacych to:
autorzy:
Jean-Yves Prat, Denis Retournard
tytul: "szczepienie drzew i krzewow owocowych i ozdobnych"
wyd. Delta

Pozdrawiam
Marcin K.

3. Data: 2002-02-16 22:30:53

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> autorzy:
> Jean-Yves Prat, Denis Retournard
> tytul: "szczepienie drzew i krzewow owocowych i ozdobnych"

Delta wydała również książkę dotyczącą rozmnażania roślin ozdobnych-
przeglądalem ją tylko i zauważyłem że sporo jest i roślinach doniczkowych - ja
przy rozmnażaniu krzewów posługuje się książkami wydanymi przez
PWN "Rozmnażanie drzew i krzewów liściastych " i " Rozmnażanie drzew i krzewów
nagozalążkowych" autorzy - Hrynkiewicz - Sudnik, Sękowski, Wilczkiewicz

4. Data: 2002-02-18 10:19:16

Od: "P. L." <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdeczne dzięki za info.
Paweł L.