Szczepionki i wirusy mordują lekarzy!

11. Data: 2018-07-12 00:30:01

Temat: Re: Szczepionki i wirusy mordują lekarzy!
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 3 Dec 2015 13:32:35 +0100, w <j...@4...net>,
Ikselka <i...@g...pl> napisał(-a):

To się leczy, przedstawicielko przemysłu farmakologicznego.

12. Data: 2018-07-12 13:38:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:
> Thu, 3 Dec 2015 13:32:35 +0100, w <j...@4...net>,
> Ikselka <i...@g...pl> napisał(-a):
>

> To się leczy, przedstawicielko przemysłu farmakologicznego.

Może gdybyś chociaż potrafił cytować to, do czego się odniosłeś,
wyleczyłabym cię. A tak to jesteś skazany na swoją ciemnotę.

--
XL

13. Data: 2018-07-12 17:35:30

Od: Pisiorowy Escobar <p...@g...ec> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> napisał(-a):

> Może gdybyś chociaż potrafił cytować to, do czego się odniosłeś,

autorka widać skasowała post albo poszukaj na innej grupie - to był crosspost

> wyleczyłabym cię. A tak to jesteś skazany na swoją ciemnotę.

jak widać ciemna pozostałaś ty, bo pytasz się o to co masz przed nosem

Mimo nadejścia ostrzeżeń z IMGW rząd nie wysłał ostrzeżeń RSO na komórki zalogowane
na zagrożonym terytorium mimo że system działa od 2015 roku.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

REKORDOWY MEM W POLSKIM NECIE: https://www.facebook.com/sokzburaka/photos/a.1452029
521697738.1073741828.1452015088365848/20225824046424
44/?type=3

"Polska prawica jest nie tylko zaczadzona, podobnie jak radykalni muzułmanie, chorą
wersją religii,

https://valconetti.wordpress.com/2017/07/08/pis-u-sk
ok-na-polske-nalezy-dobrac-sie-do-tylka-kaczynskiemu
-i-jego-szemranej-szajce/

Imprezka SKOK Wołomin -----> http://pl.tinypic.com/r/2hg7fus/9

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/reuters-media-p
ubliczne-w-polsce-to-fabryka-rzadowych-fake-newsow

Patriota w akcji: http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/wroclaw/morderc
a-staruszkow-z-legnicy-narodowiec-mordowal-wrogow-po
lski/b20q3dt

http://jasonhunt.pl/jakie-naprawde-sa-wiadomosci-tvp
-aby-sie-przekonac-ogladalem-je-przez-poltora-miesia
ca/

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]
gdy się w podziemiu spotykasz z kimś, kto nie jest w strukturach podziemia, bo trzeba
się odpowiednio ubezpieczyć.
Szybko uciekłem z tego spotkania, bo uznałem go za agenta KGB. On namawiał mnie do
tego, żebym się ujawnił, mówił,
że "Solidarność kaputt, że to koniec z Solidarnością" - i mówię to z ręką na sercu -
"że tak naprawdę jedynym ratunkiem jest,
żebyśmy tak autentycznie, naprawdę pokochali ZSRR, bo tylko, jak oni nam uwierzą, że
my ich kochamy, to dadzą nam więcej wolności".

potępiającej zestrzelenie samolotu MH17" i jest "tchórzostwem na potwornym poziomie".

- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Cheap Prada shoes Prada T-shirts Prada Jeans Prada Handbags Prada sunglass Prada wallets Prada belts wholesale www.FashionLeader.nl
Cheap Dsquared2 Shoes Dsquared2 Jackets Dsquared2 Jeans wholesale www.FashionLeader.nl
Cheap Gucci shoes Gucci Jackets Gucci Jeans Gucci Handbags Gucci sunglass Gucci wallets Gucci belts wholesale www.FashionLeader.nl
Cheap D&G shoes D&G Jackets D&G Jeans D&G Handbags D&G sunglass D&G wallets D&G belts wholesale www.FashionLeader.nl