Szczesliwa cera z Loreal-czy ktoras probowala?

1. Data: 2005-04-07 21:54:47

Temat: Szczesliwa cera z Loreal-czy ktoras probowala?
Od: "Natalia" <e...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoras z Was wyprobowala juz moze najnowsz krem Loreala Happy..... (nie
pamietam jak to sie nazywa konkretnie). Chcicalabym poznac wrazenia. Jak sie
wchlania, czy nie uczula, czy nadaje sie pod makijaz? W sumie cena nie jest
wysoka, ale mam bardzo nieciekawe doswiadczenia z kremami Loreala, a ten
strasznie mnie kusi, dlatego bede wdzieczna za opinie:).

Pozdr.

Nata

1. Data: 2005-04-07 23:58:19

Temat: Re: Szczesliwa cera z Loreal-czy ktoras probowala?
Od: "Margaret" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Natalia wrote:
a ten strasznie mnie kusi, dlatego
> bede wdzieczna za opinie:).

krem jest w porzadku. Ja mam ten zel-krem w opakowaniu z pompką, bo bardziej
higieniczny. Pod makijaz sie nadaje, szybko wchlanai i nie uczula.
Zawiera alcohol denat, ale mojej wrazliwej cerze krzywdy nie robi. Za te
pieniadze, moim zdaniem, wart:).
pzd

--
Margaret 600357 m...@p...fm
Alkohol odzywia i rozgrzewa, kawa i herbata dodaja energii, tyton

1. Data: 2005-04-07 23:59:27

Od: "Kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wysoka, ale mam bardzo nieciekawe doswiadczenia z kremami Loreala, a ten
> strasznie mnie kusi, dlatego bede wdzieczna za opinie:).

Ja mam tylko próbeczkę z sephory, cera sucha.
Wrażenia nie najgorsze, ładnei się wchłania, pod makijaż całkiem ok. Nic
poza tym chyba, bo wątpię żeby z tym "szczęściem" to nie był tylko chwyt
reklamowy;) Ogólnie - krem jak krem, tyle że ładnei pachnie i wygląda:)
Moja kosmetyczka odradziła mi go, ale ona ma złe zdanie o całym L'Orealu :)
Kroofka

1. Data: 2005-04-08 07:49:17

Od: "Katarzyna Czerniecka" <k...@...really.hate.spam> szukaj wiadomości tego autora

Natalia wrote:
> [...]
> Happy..... (nie pamietam jak to sie nazywa konkretnie). Chcicalabym
> poznac wrazenia. Jak sie wchlania, czy nie uczula, czy nadaje sie pod

Ja mam wersję do cery suchej (tę z pompką) i póki co jestem zadowolona.
Bardzo szybko się wchłania, całkiem przyjemnie pachnie i buzia wygląda na
taką... wypoczętą :) Zobaczymy co będzie dalej, czy nie będzie wywoływał
powstawania zaskórników. Jest całkiem dobry jako krem pod podkład, z tym że
po paru godzinach buźka zaczyna mi się świecić mimo że używam Double Wear'a
EL i do tej pory coś takiego mi się nie zdarzało. Geneerlanie jednak jestem
z niego zadowolona i jeśli przejdzie z sukcesem próbę "komedogenności" to
zostanę mu wierna:)
Pozdrawiam
Katja

1. Data: 2005-04-08 19:30:01

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia" <e...@W...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> sie
> wchlania, czy nie uczula, czy nadaje sie pod makijaz?

Mam ten do cery mieszanej, z pompka. Do czego moge sie przyczepic: pomimo,
ze pompke za kazdym razem zakrecam, po jakichs 2-3 dniach zmienil mu sie ow
"uszczesliwiajacy" zapach i obecnie zajezdza czyms, co mi przypomina
drozdze. Mam tez pianke do mycia twarzy, ktora zapachu nie zmienila, wiec
tym bardziej roznica jest zauwazalna. Poza tym "drobiazgiem", krem ladnie
sie rozprowadza, dosc szybko sie wchlania, nawilza, ogolnie jestem z nego
zadowolona.

1. Data: 2005-04-09 08:17:11

Od: "Magdzik" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też używam tego mazidła i myslałam że efekty będą lepsze, ale generalnie
nie mam większych zastrzeżeń. Pod makijaż idealnie się nadaje, szczególnie
jak ktoś nie ma czasu z rana aż krem sie całkowiecie wchłodnie. Ten robi to
błyskawicznie:)
Pozdrawiam
Magdzik

1. Data: 2005-04-09 15:28:26

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

Na 08.04.2005, Katarzyna Czerniecka <k...@...really.hate.spam>
przeskrobal:

> [...]
> taką... wypoczętą :) Zobaczymy co będzie dalej, czy nie będzie wywoływał

O, tego właśnie jestem ciekawa. Chociaż mam cerę mieszaną* to wszelkie
żel-kremidła do cery mieszanej są dla mnie zbyt mocne.

* nie czytaj:
przetłuszczająca się strefa T i nieprzetłuszczające się policzki,
tylko:
cała cera sucha i skłonna do podrażnień, przetłuszczająca się i błyszcząca
strefa T i kości policzkowe.

> po paru godzinach buźka zaczyna mi się świecić mimo że używam Double Wear'a
> EL i do tej pory coś takiego mi się nie zdarzało

Ja używam kompaktu Shiseido Pureness. Jak dotąd nie stwierdziłam świecenia
po żadnym kremie, na który nakładam ten podkład (puder? CHGW). Np. Sopocie
nawilżająco brązującym.

Pozdrawiam
Iff

--
Sygnaturka z mordy wiejskiego burka.
GG: 6107476, tlen: cuoca_cuola, żyd: p...@j...atman.pl

1. Data: 2005-04-09 21:09:50

Od: "Katarzyna Czerniecka" <k...@...really.hate.spam> szukaj wiadomości tego autora

Mme Kitzmoor wrote:
> [...]
> tylko:
> cała cera sucha i skłonna do podrażnień, przetłuszczająca się i

Oczom nie wierzę - mamy ten sam problem. A mnie się wydawało, że ja wybryk
natury jestem ;)

> Ja używam kompaktu Shiseido Pureness. Jak dotąd nie stwierdziłam
> świecenia po żadnym kremie, na który nakładam ten podkład (puder?
> CHGW). Np. Sopocie nawilżająco brązującym.

Double Wear mi się kończy i właśnie zastanawiam się jaki by tu wybrać nowy
podkład. DW jest dla mnie za ciężki teraz i chciałabym jakiś taki lżejszy.
Jak ten Shiseido? I jak z odcieniami?

Pozdrawiam
Pchła

1. Data: 2005-04-11 00:07:54

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

Na 09.04.2005, Katarzyna Czerniecka <k...@...really.hate.spam>
przeskrobal:

> Oczom nie wierzę - mamy ten sam problem. A mnie się wydawało, że ja wybryk
> natury jestem ;)

Niemainstreamowa, moja droga ;p I to chyba tylko wg. producentów.

> Double Wear mi się kończy i właśnie zastanawiam się jaki by tu wybrać nowy
> podkład. DW jest dla mnie za ciężki teraz i chciałabym jakiś taki lżejszy.
> Jak ten Shiseido? I jak z odcieniami?

Odcienie są bodaj 3. Ja sobie kupiłam środkowy, który jest dla mnie trochę
za ciemny. Choć mam ciemną karnację i jak się maznęłam na próbę, wydawał
się dobry, więc warto na to zwrócić uwagę. Nie jest ciężki, ale niech Cię
nie zmyli fakt, że pochodzi z linii dla tłustej i mieszanej cery. Ma w
sobie trochę 'ciała' :)

Pozdrawiam
Iff

1. Data: 2005-04-11 19:30:14

Od: "Katarzyna Czerniecka" <k...@...really.hate.spam> szukaj wiadomości tego autora

Mme Kitzmoor wrote:
> [...]

> ciężki, ale niech Cię nie zmyli fakt, że pochodzi z linii dla tłustej
> i mieszanej cery. Ma w sobie trochę 'ciała' :)

No to w takim razie czekam aż mi się DW skończy i mykam próbować Shiseido:)
Mam nadzieję, że będzie wystarczająco jasny odcień:)

Pchła

pod oczami
sztuczne paznokcie
Podkład dobrze kryjący