Szerszenie

1. Data: 2005-05-17 11:34:34

Temat: Szerszenie
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Między dachem a pobitką zagnieździły mi sie szerszenie. Czym je wytruć? Co
radzicie?
Mam nadzieję, że nie spotkam się z atakiem pseudoekologów.
JAck

2. Data: 2005-05-17 12:20:01

Temat: Re: Szerszenie
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" napisał:
> Między dachem a pobitką zagnieździły mi sie szerszenie. Czym je wytruć? Co
> radzicie?

Ja kiedyś ze znakomitym skutkiem zastosowałem Raid (jest kilka rodzajów tego
środka w aerozolu, najlepiej na owady latające, trzeba poczytać na
opakowaniu).
Najważniejsza jest jednak "technologia" jego użycia, aby nie paść ewentualną
ofiarą rozwścieczonych owadów. Założyłem kapelusz, okulary ochronne, długi
płaszcz podgumowany i kalosze. Tak szczelnie okryty spryskałem gniazdo,
...i po strachu, szerszeni "niet"....

Powodzenia w walce Jurek

3. Data: 2005-05-17 13:00:57

Od: "tmk" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Słyszałam,ze takim szyś zajmuje się straż pożarna zadzwoń i zapytaj sie czy
i ile to kosztuje.
tmk

4. Data: 2005-05-17 13:04:18

Od: "tmk" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a tu link
http://www.kppspsko.republika.pl/komunikat.html

5. Data: 2005-05-17 17:30:46

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK. Myślę, że Straż Pożarma ma dość roboty (a Straż Miejska może mi założyć
blokadę na dziurę w podbitce). Szukam sprawdzonego środka,żeby wytruć bestie
zanim będzie ich setka.
JAck

6. Data: 2005-05-17 18:52:42

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 May 2005 19:30:46 +0200, Jacek napisał(a):

> OK. Myślę, że Straż Pożarma ma dość roboty

Tak - wszyscy strażacy jutro będą na wadowickim Rynku.

A poważnie to w krainie kremówek straż nie pobiera za to opłaty i zawsze
przyjeżdża.

Pozdrawiam
Marta

7. Data: 2005-05-17 20:01:11

Od: Udziadeksu?@wro.vectranet.pl szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Wierzchnicki wrote:

> [...]
> ochronne, długi płaszcz podgumowany i kalosze. Tak szczelnie okryty
> spryskałem gniazdo, ...i po strachu, szerszeni "niet"....
Postąpiłem tak samo z żądlącymi osami. Użyłem jakiegoś "Muchozolu" w
aerozolu jak już było całkiem ciemno. Wylecialy z gniazda na jakieś pół
metra i wróciły. Nie wiem jak zachowają się szerszenie.
Dziadek 2
Używaj Linuksa. Bądź legalny.

8. Data: 2005-05-17 20:56:49

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:d6cnqm$jn4$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> ewentualną ofiarą rozwścieczonych owadów. Założyłem kapelusz, okulary
> ochronne, długi płaszcz podgumowany i kalosze. Tak szczelnie okryty

Zadziałała moja wyobrażnia:-)
Jurku jak wystąpiłeś w takim stroju nie przyjechala ekipa
antyterorystyczna??

Pozdrawiam TeresaR

9. Data: 2005-05-18 06:16:05

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" napisała:

> Zadziałała moja wyobrażnia:-)
> Jurku jak wystąpiłeś w takim stroju nie przyjechala ekipa
> antyterorystyczna??

To spokojna wieś, pusto, a sąsiedzi nie donieśli :-))

Pozdrawia bez stroju Jurek

10. Data: 2005-05-18 09:42:15

Od: "Gamon'" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Użytkownik "tmk" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Słyszałam,ze takim szyś zajmuje się straż pożarna zadzwoń i zapytaj
> sie czy
Zartujesz? Straz pozarna nawet ma w d--- jesli ktos zastawi jedyna
droge ewakuacyjna w bloku, a Ty mowisz, ze do szerszeni
przyjada....chyba tylko jak im kamera towarzyszy :(

Pozdrawiam,
robal.

800 złotych za 700 m2 dzialki rolnej na mazurach
Rozmnażanie draceny
Problem z kosiarką
Cytrynki
800 złotych za 700 m2 dzialki rolnej na mazurach