Szklarnia? od czego zacząc

1. Data: 2013-02-21 22:22:03

Temat: Szklarnia? od czego zacząc
Od: "Domator" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Posiadam 30 okien pcv bez ram i bez okuc i myslę zbudowac szkalrnię lub
inspekt ,zrobię jakaś kostrukcje stalowa i teraz ma do was pytanie ,jak
przygotowac ziemie ,czy macie jakieś własne doświadczenia ,na co zwrócić
uwagę .Pozdrawiam

2. Data: 2013-02-22 22:09:56

Temat: Re: Szklarnia? od czego zacząc
Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-21 23:22, Domator pisze:
> [...]
> inspekt ,zrobię jakaś kostrukcje stalowa i teraz ma do was pytanie ,jak
> przygotowac ziemie ,czy macie jakieś własne doświadczenia ,na co zwrócić
Wydaje mi się, że konstrukcja szklarni z okien, choćby i darmowych
wyjdzie drożej na namiotu foliowego. Poza tym z 30 okien to raczej nic
wielkiego nie wyjdzie (pytanie, jakie te okna są duże?). Ja bym
obstawiał raczej inspekt plus ewentualnie namiot foliowy.
Jacek

3. Data: 2013-02-22 22:46:15

Od: "Domator" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

4x3 m taki pawilonik wysoki na 2,1m

4. Data: 2013-02-23 08:53:53

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Domator" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> inspekt ,zrobię jakaś kostrukcje stalowa i teraz ma do was pytanie ,jak
> przygotowac ziemie ,czy macie jakieś własne doświadczenia ,na co zwrócić

Hejka. Na właściwe przygotowanie gleby w szklarni jest odrobinę za
późno. Trzeba było zacząć jesienią. Teraz pomyśl o uprawie w pojemnikach:
http://www.twojadzialka.com/pl-PL/Piel%C4%99gnacja%2
0ogrodu/Uprawa%20ro%C5%9Blin%20jadalnych/Uprawa%20po
midor%C3%B3w%20i%20papryki%20w%20donicach.aspx
Pozdrawiam osłonowo Ja...cki

marcowa podpucha
Jak przechowywać orzechy włoskie?
osobowość prawna szczypioru : cebulka czy tez źdźbło? :)
Pszczoły mi w domu latają.
ogród na miejscu starego drenażu POŚ