osobowość prawna szczypioru : cebulka czy tez źdźbło? :)

1. Data: 2013-02-11 19:23:05

Temat: osobowość prawna szczypioru : cebulka czy tez źdźbło? :)
Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilka dni temu przesadziłem do większych doniczek
i ustawiłem na oknie w mieszkaniu kilka sadzonek szczypioru
Allium schoenoprasuma
Codziennie na frontpage http://facebook.com/trawki
wklejam zdjęcie dziennych przyrostów jednej z sadzonek.
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.50161044987
7468.111895.117538778284639&type=3
a to pędzenie nazwałem i relacjonuję jako I Wiosenny Parapetowy Grand
Prix Szczypioru
:)))
Do ubiegłego tygodnia było jak w porządnym wyścigu:
dynamiczna akcja, lider (Szurkowski) wraz grupa uciekająca, goniący
peleton, który wchłonął grupę uciekającą oraz pojawił się nowy lider Lang.
Dzisiaj pojawił się problem z interpretacją przyrostów
http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/547703
_504300132941833_134130436_n.jpg

Przez niedzielę jednak jeden szczypiorek urósł ponad 30mm i wysforował
sie przed aktualnego lidera ale mam wątpliwości czy jest to nowy lider
Szozda czy też Szurkowski na "nowym rowerze" bo są to źdźbła
wyrastające z tej samej cebulki
:)))
Proszę o Wasze sugestie w tej sprawie
--
z pozdrowieniami i uśmiechami
smal

sklep: http://trawki.pl/
http://facebook.com/trawki

2. Data: 2013-02-11 19:56:59

Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal" ma small problem:

> [...]
> przed aktualnego lidera ale mam wątpliwości czy jest to nowy lider Szozda
> czy też Szurkowski na "nowym rowerze" bo są to źdźbła wyrastające z tej

Ja bym tu widział raczej Lance'a Amstronga. Nie pozostaje nic innego jak
zdyskwalifikować dziada za doping;-(

zdroofka Johnny

http://virtualo.pl/palnik_czyli_krotkie_jeszcze_krot
sze_kaszanki_johnny_ego/i124590/?q=palnik

3. Data: 2013-02-11 21:17:01

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-11 20:56, Johnny pisze:
> Użytkownik "Tadeusz Smal" ma small problem:

> Ja bym tu widział raczej Lance'a Amstronga. Nie pozostaje nic innego
> jak zdyskwalifikować dziada za doping;-(

:)
Mówią ,że wszyscy biorą a Lance był tylko zbyt pazerny
i wygrał o jeden czy dwa wyścigi za dużo
:)
U mnie był to nie tyle doping co pewien zabieg
coś w rodzaju odnowy biologicznej tzn po przyniesieniu do domu
doniczkę, którą codziennie fotografuje wstawiłem na nieco ponad 2
godziny do cieplej wody.
Zabieg ten sprawił,że szczypiorki w tej donicy prędzej zaczęły rosnąć i
nadal są o jakieś 2-3 cm wyższe niż w pozostałych

http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/405636
_502671816437998_1667059443_n.jpg
:)
Za parę dni wszystkie źdźbła skończą w jajecznicy rozpoczynając
jednocześnie kolejną edycję.
Bardzo jestem ciekaw czy ta cebulka Szurkowski znowu będzie najszybciej
rosnącą ?
:)
Swoją droga jednak dzienny przyrost 30mm czyli 2 razy więcej niż inne
budzi pewne podejrzenia.
:))
--
www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
sklep: http://trawki.pl/
http://facebook.com/trawki

4. Data: 2013-02-11 23:05:19

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Tadeusz Smal napisał:

> Swoją droga jednak dzienny przyrost 30mm czyli 2 razy
> więcej niż inne budzi pewne podejrzenia.

O to, że ktoś przy tym manipulował z genami od bambusa?

Jarek

--
I tak stali przez chwilę nad ladą
Ona z twarzą jak seler pobladłą