Co się stało z ptakami?

1. Data: 2013-01-15 14:51:56

Temat: Co się stało z ptakami?
Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od dwóch dni nie widuję "moich" ptaszków.
Ani sikorek (bywało naraz po kilkanaście sztuk), ani dzięcioła ani
kowalika nie ma, a wystawiłem świeżą porcję smalcu ze słonecznikiem. Są
tylko sroki i gawrony.
Koniec świata się zbliża?
Jacek

2. Data: 2013-01-15 15:33:31

Temat: Re: Co się stało z ptakami?
Od: HGW <h...@h...abuse> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-15 15:51, Jacek pisze:
> [...]
> Ani sikorek (bywało naraz po kilkanaście sztuk), ani dzięcioła ani
> kowalika nie ma, a wystawiłem świeżą porcję smalcu ze słonecznikiem. Są

Czuję się coraz bardziej nieśmiertelny ponieważ przeżyłem niedawno
kolejny koniec świata, a następny się zbliża nieuchronnie ale to jakieś
50mld lat więc ptaszydła raczej poleciały sobie na jakąś lepszą metę,
pewnie znalazły kawał słoniny ze skórą i mają gdzieś ten Twój smalec,
przejadło się im :)

3. Data: 2013-01-15 15:45:12

Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-15 16:33, HGW pisze:

> 50mld lat więc ptaszydła raczej poleciały sobie na jakąś lepszą metę,
> pewnie znalazły kawał słoniny ze skórą i mają gdzieś ten Twój smalec,
> przejadło się im :)
Nie marudź, że smalec gorszy od twardej i zamarzniętej słoniny.
Poza tym co? Wszystkim naraz się przejadło?
Jacek

4. Data: 2013-01-15 17:04:01

Temat: Odp: Co się stało z ptakami?
Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od dwóch dni nie widuję "moich" ptaszków.
> Ani sikorek (bywało naraz po kilkanaście sztuk), ani dzięcioła ani
> kowalika nie ma, a wystawiłem świeżą porcję smalcu ze słonecznikiem. Są
> tylko sroki i gawrony.

U mnie to samo! Sypie słonecznik a gawiedzi ni huhu;-( Na początku jeszcze
przychodziły, teraz pojedyncze sztuki. Ziarno dostają regularnie. Ja tam
widzę jakieś zaburzenia w populacji, po prostu jakby ich było mniej. Poparte
to to nie jest żadnymi badaniami naukowymi, ale na oko widać, że coś nie gra
:-( I w tym roku po raz pierwszy spotkałem sie z taką sytuacją. Trochę
smutno bez tych ptaków... zawsze rozweselały parapet...

pozdrawiam Johnny

http://virtualo.pl/palnik_czyli_krotkie_jeszcze_krot
sze_kaszanki_johnny_ego/i124590/?q=palnik

5. Data: 2013-01-15 17:16:18

Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-15 18:04, Johnny pisze:
>Trochę smutno bez tych ptaków... zawsze rozweselały
> parapet...
Tylko u mnie jeszcze w weekend była cała zgraja a teraz ni huhu.
Jacek

6. Data: 2013-01-15 19:18:43

Od: SJS <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ani sikorek (bywało naraz po kilkanaście sztuk), ani dzięcioła ani
> kowalika nie ma, a wystawiłem świeżą porcję smalcu ze słonecznikiem. Są
Są i to kilka gatunków
synogarlice
dzięciołek
sikorki
i takie zielono rozbójniki co ich nazwy nijak nie moge zapamiętać
dziś chyba nawet wróble były ale nie jestem pewien

--
sjs

7. Data: 2013-01-15 22:49:26

Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ani sikorek (bywało naraz po kilkanaście sztuk), ani dzięcioła ani
> kowalika nie ma, a wystawiłem świeżą porcję smalcu ze słonecznikiem. Są

Nic podobnego. U mnie ptaków pełno.
Ledwie mieszczą się na parapecie.
https://picasaweb.google.com/110636404017483245604/P
taki

Widać jedzonko od Ciebie im nie odpowiada. ;-)

Pozdrawiam Krycha.

8. Data: 2013-01-16 07:46:47

Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-15 23:49, Krycha_net pisze:

> Widać jedzonko od Ciebie im nie odpowiada. ;-)

Jak ma nie odpowiadać, jak zjadły już półtorej porcji i teraz nagle by
się im gust odmienił?
Jacek

PS
kawał mi się przypomniał:

- na rozprawie rozwodowej sędzia pyta faceta, jaki jest powód, że wniósł
o rozwód?
- gość odpowiada: "żona mi seksualnie nie odpowiada"
- na to z ławy głos żony:
"widzicie go, gizda jednego? Wszystkim odpowiada, a jemu jednemu nie!"

9. Data: 2013-01-16 09:04:24

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:50f65ae5$0$1304$65785112@news.neostrada.pl,
niejaki(a): Jacek z adresu <s...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> - na to z ławy głos żony:
> "widzicie go, gizda jednego? Wszystkim odpowiada, a jemu jednemu nie!"

U mnie jest sporo sikorek choć mniej niż uprzednio. Widocznie mniej stało
się po Sylwestrze i innych "światełkach do nieba".

--
Pozdrawiam ciepło,
Dziadek

10. Data: 2013-01-16 09:35:32

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie trochę mniej jedzą niż jakiś czas temu. Ale i tak jest dużo
ptaków - w karmnikach sikorki (bogatki i modre), dzwońce i wróble, na
dole przesiadują gołębie, kręci się para kosów. Kwiczoły i krukowate
raczej na balkon nie zaglądają, kręcą się po podwórku i na drzewach.

MJ

test
test
test