Szkoda Endriu

11. Data: 2011-08-06 15:44:56

Temat: Re: Szkoda Endriu
Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 06-sierpień-11 w ramce <news:j1hutg$7v4$1@inews.gazeta.pl> pędzel
Przemysław Dębski zmalował:

> Poważnie Tren. Nie uwierzę że ktoś, kto nie kieruje się uczuciami jest w
> stanie targnąć się na swoje życie. Nie twierdzę, że nie próbował być
> cwańszy niż najcwańszy cwaniaczek - próbował - nie wyszło. Przysłowiowy
> grupowy psychopata olał by porażkę i kręcił by biznes z Łukaszenką jak
> Endriu próbował. Ale to se nie to. Może jebnął dziobem ze zbyt wysokiej
> grzędy ? Anyway - głupi tak, zły nie.
>
> Oto baranek boży
> P.D.

Może niepotrzebnie odwróciłem, zamiast zanegować tylko lelement szczerości.
Niegłupi, nieszczery. Ot co.
Ale ale - szczery - szto eta u tiebia?

12. Data: 2011-08-06 16:19:31

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <4e3c7d71$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>,
veronika_veronika@spam_op.pl says...

> Użytkownik "Flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> Weź się ogarnij.

A z czym? ;> Że Dyźmie IV RP zajrzało w oczy widmo powrotu do
pługa?

PF

13. Data: 2011-08-06 16:54:36

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> In article <4e3c7d71$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>,
> veronika_veronika@spam_op.pl says...

> A z czym? ;> Że Dyźmie IV RP zajrzało w oczy widmo powrotu do
> pługa?

Debil.

14. Data: 2011-08-06 16:55:03

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> VV, kiedy idziemy na dziwki i wódkę ? Ogarniasz ? ;)

Nie ogarniam.
Na dziwki nie idę.
Na wódkę mogę.

15. Data: 2011-08-06 18:18:21

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 06-sierpień-11 w ramce <news:j1ioa8$238$1@inews.gazeta.pl> pędzel
Przemysław Dębski zmalował:

> Po wytrzeźwieniu - podtrzymuję ;)

Fajnie to RAZ podsumował:
http://j.mp/oKbPQ2

16. Data: 2011-08-06 22:12:14

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:1bxzvshfv3zwb.dlg@trenerowa.karma...
> Dnia 06-sierpień-11 w ramce <news:j1ioa8$238$1@inews.gazeta.pl> pędzel
> Przemysław Dębski zmalował:

> Fajnie to RAZ podsumował:
> http://j.mp/oKbPQ2

Ten buc nie robi nic fajnego. Raczej.
No jak tam trener?
Ten to nie był zamach, nie?

17. Data: 2011-08-06 22:49:27

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 07-sierpień-11 w ramce
<news:4e3dbc48$0$2448$65785112@news.neostrada.pl> pędzel Veronika zmalował:

> Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
> [...]

Nie wiem. Bucko.

18. Data: 2011-08-06 23:12:11

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:cij6fy9oy9b7$.dlg@trenerowa.karma...
> Dnia 07-sierpień-11 w ramce
> <news:4e3dbc48$0$2448$65785112@news.neostrada.pl> pędzel Veronika
> zmalował:

> Nie wiem. Bucko.

Ale tamten był?

19. Data: 2011-08-06 23:54:17

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 07-sierpień-11 w ramce
<news:4e3dca73$0$2451$65785112@news.neostrada.pl> pędzel Veronika zmalował:

> Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
> wiadomości news:cij6fy9oy9b7$.dlg@trenerowa.karma...

> Ale tamten był?

Nie wiem.

20. Data: 2011-08-07 00:45:07

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <4e3d7223$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>,
veronika_veronika@spam_op.pl says...

> Użytkownik "Flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> Debil.

Zaczyna iskrzyć. ;> Czy aby nie Jesteś wyuzdaną dwudziestolatką
uwielbiającą wyuzdany seks? :) Bo jak tak, to koniecznie musimy
się poznać.

A na przyszłość proszę do mnie mówić "psychopata" - tak się
jakoś już przyzwyczaiłem. ;> Btw. "American Psycho", zwłaszcza w
wersji książkowej nie pokazuje psychopatę, ale pogrążającego się
powoli w odmętach szaleństwa schizofrenika, który na wszelkie
możliwe sposoby stara się pozostać na powierzchni świadomości i
w tym celu dokunuje czynów [eskaluje], które mają utrzymać go na
tejże.

A co do A.L. Kiedyś, kiedy ludzie mieszkali chałupa w chałupę,
nie wypadało mówić źle o zmarłym, ale nie dlatego, że dla
zmarłego miało to jakieś znaczenie, ale dlatego, że mówiąc źle o
zmarłym robiło się przykrość jego rodzinie. Dzięki Bogu nie
mieszkam w chałupie obok rodziny AL i moje gadanie z oczywistych
względów do niej nie dotrze. Podejrzewam nawet, że gdyby o AL
mówić pozytywnie, to rodzina, a głównie żona nie chciałaby tego
słyszeć - po sprawie Anety K., która ujawniła na całą Polskę jak
wyglądało prywatne życie AL [grupen seks - nawet nie chodzi mi o
jakieś wykorzystywanie, bo Aneta K nie mogąc znależć ojca
swojego dziecka i twierdząc, że z nikim innym nie odbywała
seksu, sama się pogrążyła].

A gdybym był politykiem, to nic bym nie mówił publicznie i nad
trumną AL. Bo co tu dużo powiedzieć? Że facet nigdy nie był w
stanie dorosnąć intelektualnie do polityki? To już Pan B.
decyduje, komu ile rozumu daje.

Ale politykiem nie jestem.

PF

Petelicki zwariował
Duma z bycia Polakiem
Czy kobieta powinna podporządkować się mężczyźnie?
Godzina "W".
Nikt nie pisze, to se napisze - jest szansa że nikt nie przeczyta !