Szkodliwe mikrofale?

51. Data: 2006-04-11 10:46:42

Temat: Re: Szkodliwe mikrofale?
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):

> W końcu w ziemniakach też jest. Ale ani ziemniaków, ani bakłażanów nikt na
> surowo nie jada.

Ale stara sie nie jesc niedojrzalych. Nie widze nic przeciwko, zeby
dawac baklazany (jak i wiele innych rzeczy) dzieciom, ale jako pierwsze
warzywo dla 6-miesiecznego bobasa raczej bym nie dala.

th

52. Data: 2006-04-11 18:30:04

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar napisał(a):
> ale lepiej nie w Odrze, może zaszkodzić lepiej niż wszystkie mikrofale
> razem wzięte.
>
> Waldek

Mylisz, się jedliśmy ryby łowione w Odrze, żyjemy i nie świecimy.
Odra jest inną rzeką niż 20 lat temu - dzięki powodzi i innej
gospodarce w Polsce. Swiadczą o tym raki, które żyją w czystych
wodach, a są w niej. Ryby były smaczne,szczególnie amury, nie są
tak tłuste jak te stawowe,bo jak mówią wędkarze są "wybiegane".

Janusz

53. Data: 2006-04-11 21:51:15

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

anatol schrieb:

> [...]
> wodach, a są w niej. Ryby były smaczne,szczególnie amury, nie są
> tak tłuste jak te stawowe,bo jak mówią wędkarze są "wybiegane".

no możliwe, że się poprawiło. Ja znam Odrę sprzed 20 lat i była to
wstrętna bryja.

Waldek

54. Data: 2006-04-12 08:44:26

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar napisał(a):
> no możliwe, że się poprawiło. Ja znam Odrę sprzed 20 lat i była to
> wstrętna bryja.
>
> Waldek
A tak przy okazji Wesołego Alleluja.

Janusz

55. Data: 2006-04-12 11:32:33

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

anatol schrieb:

> A tak przy okazji Wesołego Alleluja.

dziękuję i nawzajem. Przy okazji też wszystkiego najlepszego z okazji
święta Paschy, które dzisiaj wieczorem się zaczyna.

Waldek

56. Data: 2006-04-12 12:54:57

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok napisał(a):

> dziękuję i nawzajem. Przy okazji też wszystkiego najlepszego z okazji
> święta Paschy, które dzisiaj wieczorem się zaczyna.
>
> Waldek
Tak wiem i dziękuję
Janusz

57. Data: 2006-04-12 21:35:37

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> To ten Hendryk ma faktycznie nano?

Już się naumiałam. Nanohenry miały być.

Pozdrawiam - Aicha

--
Dozwolone od lat 18:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

58. Data: 2006-04-13 00:11:56

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@m...pl> wrote in message

> Już się naumiałam. Nanohenry miały być.
>
> Pozdrawiam - Aicha

He..he, przecież żartowałem...

GOFRY RAZ JESZCZE
Rum, wiorki kokosowe - co zrobic z tych skladnikow.
Magnetyczne pojemniczki na przyprawy
Praca...
ZMIANY