Szkodliwość masturbacji

101. Data: 2014-06-24 00:57:38

Temat: Re: Szkodliwość masturbacji
Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-24 00:03, Chiron pisze:

> [...]
> wręcz infantylnym charakterem tego demota zwraca jeszcze uwagę
> całkowicie fałszywe pojęcie o Chrystusie. Choćby pisanie, że Jezus był
> przeciwnikiem bogactwa świadczyć raczej moze o znajomości Ewangelii
> przez autora tego demotu- na poziomie czytelnika "Faktów" i mitów.
> Wiesz- naprawdę trudno mi zrozumieć, jak te 2 demoty mają potwierdzać
> Twoją tezę o super- przywilejach KRK w Polsce. Dla mnie do raczej coś w
> rodzaju Monty Pytona. Napisz chociaż, że ostatnio z pasją zajmujesz się
> pure- nonsensem. Bo sam już nie wiem, co mam o Tobie myśleć

niczego nie mają potwierdzić, to dla rozluźnienia, nie napinaj się :)
a co do przywilejów kk, zastanówmy się....

1. święta jakiego jeszcze kościoła są dniami wolnymi od pracy?
2. jakiego kościoła dotyczy konkordat?
3. jakie symbole religijne wiszą w miejscach publicznych
4. jakie symbole religijne wiszą NAD godłem?
5. jakiego wyznania duchowny jeździ z policjantami w radiowozie i
oferuje modlitwę zamiast mandatu?
6. świątynia opatrzności bożej dostała ile pieniędzy Polaków .... ?
7. kto płaci pensje kapelanów wojskowych, więziennych i szpitalnych?
8. kto finansuje składki kk na ubezpieczenie emerytalne?
9. kto finansuje składki kk na ubezpieczenie rentowe
10. kto finansuje składki kk na wypadkowe?
11. czy księża płacą podatki zryczałtowane?
12. kto jest zwolniony z podatków od nieruchomości niemieszkalnych?
13. kto jest zwolniony z podatków od budynków: internaty, zarządy
diecezji, klasztory, domy sióstr, domy emerytów?
14. kto uczestniczy w stanowieniu prawa w Polsce? Przykład: Protokół z
posiedzenia Komisji Wspólnej Przedstawicieli Rządu Rzeczypospolitej
Polskiej i Konferencji Episkopatu Polski
https://www.dropbox.com/s/02g8bq5fa2o3y8c/protok%C3%
B3l11%202013.pdf
przeczytaj sobie wypowiedź biszkopta W. Polaka nt. akcyzy
15. który związek wyznaniowy może bezkarnie ukrywać pedofilów? która
organizacja może regulować swój wewnętrzny statut działający ponad
prawem Rzeczypospolitej Polskiej?
przykład: kk nie musi zgłaszać przypadków pedofilii
16. który związek wyznaniowy cenzuruje sztukę?
17. który związek wyznaniowy może wtrącać się w prawo medyczne,
edukację?
18. kto ma swobodę w przeprowadzaniu zbiórek pieniędzy?
19. ile uczelni katolickich jest finansowanych z naszych kieszeni?
20. ile dotacji podmiotowych dostały uczelnie katolickie?
21. kto jest największym posiadaczem ziemskim w Polsce?
22. kto ponosi koszty emitowania programów katolickich w telewizji?
23. kto ponosi koszty funkcjonowania funduszu kościelnego?
24. kto nie płaci podatków od czynności cywilnoprawnych?
25. kto nie płaci podatków od spadków i darowizn?
rozgłośnie którego związku wyznaniowego są zwolnione z opłat koncesyjnych?
25. kto nie musi rozliczać się z datków od wiernych?

jest tego więcej, google działa, poszukaj sobie.

tu dane z 2005 roku:
http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,4322/q,Ile.koszt
uje.nas.kosciol
tu z 2011:
http://tnij.org/3cctt19

chcesz, to poszukaj więcej.
ale nie kłam, że kk nie ma przywilejów.

--
You are the result of 4 bilion
years of evolutionary success.

102. Data: 2014-06-24 00:59:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Jun 2014 00:10:20 +0200, Chiron napisał(a):

> Dokąd im się ktoś nie postawi- jak Grecy. No ale to tylko chlubny wyjątek w
> zislamizowanej i zateizowanej Europie:-(

O czym konkretnie mówisz?

103. Data: 2014-06-24 01:31:51

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Pewnie o tym że nawet Adama Mickiewicza kler wsadził do ideksu ksiąg zakazanych za
dziady. To co likwidujemy dziady komuniści też próbowali ? A co ciekawe doładnie do
tej samej, jedni i drudzy się przczepili księgi. Co jest buraczku, powrót upadku
kultury jak w baroku spowodu cenzury kleru, tak ? Jedna z przyczyn rozbiorów.
Przecież każdy wie skąd wzieły się twoje ataki na kulture, bo na salony buraczka nie
wpuszczą, to buraczek biczem bożym tych niecnych co głupoty...nie chcą docenic
.....pochlaszcze. Próżny burok z buciorami musi rządzić i do majtek się pcha i
kulture chłoszcze. Dlaczego mądrzy nie słuchają buraczka zapienionego, chama
obrzydliwego co jeszcze złym się sprzedają, a oni lubią by wszyscy milczeli gdy
mówią.?

104. Data: 2014-06-24 01:44:17

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
No znowu buraczki mają problem- obecnie z gimnazjum bo kiedyś to pierwsza LO czy
Technikum:

Barok
W Polsce, objętej kontrreformacją, ponownie zaznacza się potęga Kościoła. Z tego też
powodu niemałą rolę w kształtowaniu światopoglądu odegrał zakon jezuitów. Szeroko
rozwinięta sieć szkół zakonnych spowodowała wprawdzie wzrost liczby osób
wykształconych, ale jednocześnie obniżył się poziom tego wykształcenia. Wszelkie
przejawy wolnej myśli, poglądy heretyckie i antykościelne podlegały surowej cenzurze.
Niepożądane książki umieszczano na indeksie - pierwszy indeks w Polsce sporządzono w
Krakowie na początku XVII wieku. Wynikiem takiej polityki Kościoła było ogólne
obniżenie poziomu literatury, w której pojawiać się zaczęły płytkie utwory o
charakterze dewocyjnym i panegiryki (utwory pochwalne, wysławiające z przesadą osobę
lub wydarzenie), których autorzy liczyli na protekcję w zdobyciu stanowiska lub
zaszczytów. Często były to utwory grafomanów, a więc osób nie posiadających talentu,
a ulegających manii pisania utworów literackich. Dość częstym zjawiskiem było
makaronizowanie języka literackiego (makaronizm - obcy wyraz, zwrot, obca forma
wpleciona w tekst pisany w języku ojczystym). W końcu XVII wieku wychowanie w
szkołach zakonnych nakazywało popisywanie się znajomością łaciny. Wtrącano więc
wyrazy łacińskie do polskich zdań, nadawano im polskie końcówki, czy naginano polską
budowę zdań do łacińskiej składni. Zwyrodnienie języka i stylu w literaturze polskiej
było objawem obniżenia się poziomu kultury umysłowej i obyczajowej, której uległa
szlachta, zapatrzona w swą rzekomą sarmacką wyższość nad innymi narodami. Jeszcze w
XVI wieku pojęcie sarmatyzmu obejmowało pozytywne cechy szlacheckie - patriotyzm,
pracowitość, uczciwość, ale w XVII wieku miejsce dawnych cnót zajęły wady -
obojętność wobec losów ojczyzny, warcholstwo, pijaństwo, rozluźnienie obyczajów,
wyzysk chłopa. Powyższe sprawy powodują, że szczególnie II połowa XVII wieku jest dla
Polski okresem wielkiego kryzysu. Sytuacja wewnętrzna i zewnętrzna Polski wikłała
kraj w coraz to nowe wojny. Bunty chłopskie przeciwko uciskowi feudalnemu, potop
szwedzki i anarchia szlachecka osłabiały jej pozycję polityczną. W 1652 roku
nastąpiło pierwsze zerwanie sejmu przez liberum veto jednego tylko posła, za Augusta
II zerwano 17 sejmów, a za Augusta II, prócz koronacyjnego nie doszedł do skutku ani
jeden.

105. Data: 2014-06-24 08:15:23

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> O czym konkretnie mówisz?

W Grecji nie ma meczetów, a te potureckie poprzerabiali na różne rzeczy- w
najlepszym razie na muzea. Żadne podanie o wybudowanie meczetu nie zostało
rozpatrzone pozytywnie. Kraje islamskie weszły w tej sprawie na drogę
dyplomatyczną- i działając wspólnie (w ich imieniu Arabia Saudyjska) na
szczeblu rządowym próbowali to załatwić. Rząd Grecji zapytał, ile kościołów
w szczególności ortodoksyjnych jest w Arabii Saudyjskiej i na powstanie ilu
się zgodzą:-). Nie wiem, czy wiesz, że za próby zbudowania kościoła w takim
kraju jak Arabia Saudyjska można zostać ukamieniowanym.
A- i jeśli chodzi o religię w szkole- tam jest obowiązkowa- i tylko
ortodoksyjna. Za niedostateczny z religii się nie zdaje do następnej klasy.
Mozna być innego wyznania- ale na religię ortodoksyjną w szkole należy
uczęszczać. Ba! Nie wolno kogoś konwertować na inną religię z religii
ortodoksyjnej- bo można za to iść do ciupy. I nie jest to martwe prawo- o
czym przekonali się kilka lat temu świadkowie Jehowy.

--

Chiron

106. Data: 2014-06-24 08:56:33

Od: "BB" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysłąw Dębski" napisał w wiadomości grup

W dniu 2014-06-21 11:20, Chiron pisze:

> Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

>Nie wiedziałem.

Dzieci marszczą, dorośli niszczą? Hmm...

107. Data: 2014-06-24 10:39:08

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-24 08:15, Chiron pisze:

> W Grecji nie ma meczetów

To ciekawe, co piszesz.

> [...]
> religii ortodoksyjnej- bo można za to iść do ciupy. I nie jest to martwe
> prawo- o czym przekonali się kilka lat temu świadkowie Jehowy.

Zdaje się, że niedawną sprawę budowy meczetu w Atenach przełożyłeś sobie
na sytuację, która miałaby obejmować całą Grecję. Co jest raczej
Nieprawdą, biorąc pod uwagę, że w Grecji funkcjonują nawet dwa
muzułmańskie seminaria.
Także kwestia religii w szkole wygląda inaczej niż piszesz.

Dwa artykuły na ten temat:

http://redakcjapartyzant.wordpress.com/2013/07/22/no
wostylny-metropolita-pireusu-przeciwko-islamizacji-g
recji/

http://wyborcza.pl/1,75968,15154308,Przyganial_kosci
ol_meczetowi.html

Ewa

108. Data: 2014-06-24 12:09:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Jun 2014 08:15:23 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> w szczególności ortodoksyjnych jest w Arabii Saudyjskiej i na powstanie ilu

Myślisz, że nasz w razie czego zapyta? He he :-|

> Nie wiem, czy wiesz, że za próby zbudowania kościoła w takim
> kraju jak Arabia Saudyjska można zostać ukamieniowanym.

Wiem, że te hurysy w nagrodę za krwawą walkę z niewiernymi czekają na wciąż
nowych wojowników :-/

> [...]
> ortodoksyjnej- bo można za to iść do ciupy. I nie jest to martwe prawo- o
> czym przekonali się kilka lat temu świadkowie Jehowy.

Wystarczy przeczytać "Syzyfowe prace" żeby wiedzieć, że Polsce kiedyś nawet
Żydzi musieli chodzić na mszę jeśli chcieli się uczyć w katolickiej szkole
(A CHCIELI!) Wtedy co prawda zostawali w przedsionku kościoła, ale chodzić
musieli. Bo religia katolicka i msza były ujęte w planie zajęć szkolnych. I
to było słuszne - chcesz korzystać z kształcenia, musisz spełniać warunki
takie jak wszyscy.

109. Data: 2014-06-24 13:40:09

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Dwa artykuły na ten temat:
>
> http://redakcjapartyzant.wordpress.com/2013/07/22/no
wostylny-metropolita-pireusu-przeciwko-islamizacji-g

Tu jest napisane, że muzułmanie spotykają się w prowizorycznych meczetach.
Co to jest prowizoryczny meczet? Sama sobie pomyśl. Co jeszcze? Ano- tak
zwana UE (a konkretnie Niemcy) zdymisjonowały LEGALNEGO premiera Grecji i
posadziły na jego miejscu marionetkę. Czy mimo to stanie w Atenach meczet-
no cóż, cała nadzieja w "Złotym Świcie". Krwiożerczy islam może się zderzyć
z bardzo wyważoną, adekwatną odpowiedzią- czego Grekom życzę z całego serca.
Należy też pamiętać, ze "Złoty Świct" jest w parlamencie grckim, unijnym a
także jego działania jawnie wspiera grecka policja.

> http://wyborcza.pl/1,75968,15154308,Przyganial_kosci
ol_meczetowi.html

Ewo- z tego, co wiem- tam nie ma czynnych meczetów. Przynajmniej legalnie. I
nie jest żadnym argumentem to, że jest islamskie seminarium. Szkoła
rabiniczna była w Berlinie bodajże do końca 1944 roku. Ponadto cytowanie
żydowskiej gazety dla Polaków jest cośkolwiek nie na miejscu...wiesz- jak na
taki mały artykuł trochę poświęcili tłumaczeniom polskim durniom, dlaczego
zasada wzajemności w relacjach międzypaństwowych jest zła. Sprawdź sobie,
czy w wypadku stosowania tej zasady przez Izrael w stosunku do
Palestyńczyków ta gazeta pisze to samo. Sprawdź sama- może łatwiej
zrozumiesz, dlaczego jest to żydowska gazeta dla Polaków

--

Chiron

p.s.
czy można przynieść zwolnienie i nie chodzić na religię- chyba że od
niedawna. Polacy, którzy tam mieszkają już 30 lat i ich wnuczęta są także
wyznania rzymsko- katolickiego- posyłają je na Kerkirze na religię
ortodoksyjną- bo jest przymusowa. Przynajmniej jakieś 2 lata temu
rozmawialiśmy o tym.

110. Data: 2014-06-24 21:50:01

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-23 10:45, Chiron pisze:

> [...]
> wiele większe postępy, niż u nas. Na razie, oczywiście.
>
> Zapytam jeszcze raz- trochę to zmienię:
>
> Teatr, spektakl od lat 18. Pół spektaklu pokazuje się ofiary Auschwitz w
> dowcipny sposób- tortury i poniżanie to właściwie igraszki. Jednocześnie
> aktorzy rozprawiają, jak to głupio i bezsensownie przedstawiano ostanie
> 50 lat tych więźniów- nie szło się od tego uwolnić a po obejrzeniu np
> takiego filmu w KL Auschwitz człowiek się czuł jak uderzony w łeb przez
> boksera wagi ciężkiej. No a ostatnią godzine rozebrany do naga aktor gra

czy można usunąć z przestrzeni publicznej wszystkie krzyże z nagim,
okaleczonym człowiekiem, które straszą dzieci?

ja rozumiem, że jesteś katolikiem i uważasz ten spektakl za
bluźnierstwo, twoje prawo.
Ale w państwie prawa są przewidziane odpowiednie procedury na radzenie
sobie z tego typu sytuacjami. Możesz złożyć zawiadomienia o podejrzeniu
popełnienia przestępstwa, możesz skorzystać z haniebnego paragrafu o
obrazie uczuć religijnych. I to jest ok. Działasz zgodnie z prawem
ustanowionym w tym kraju.
Możesz działać w kierunku pożądanych przez ciebie zmian tego prawa,
możesz rozmawiać i zwiększać świadomość ludzi, tłumaczyć, dlaczego wg
ciebie to jest złe i zachęcać do zmiany poglądów.

Ale nie możesz grozić organizatorom przedstawienia!

To jest legitymizacja anarchii! A jeśli kiedyś większość nie będzie
katolicka i rozgoni waszą procesję na boże ciało?

czy to, że coś kogoś obraża legitymuje obrażonego do wprowadzenia
bezprawnej cenzury?

to jest właściwe pytanie i właściwe spojrzenie na problem. nie to, czy
ten spektakl jest bluźnierczy, cokolwiek przez to rozumiesz.
później przyjdzie kolej na prasę, operę i kino?
a potem będziemy oglądać już tylko jasełka?

czy potrafisz rozmawiać rozsądnie, bez tego głupiego, śmiesznego
nadęcia?

--
You are the result of 4 bilion
years of evolutionary success.