Szkodliwość masturbacji

21. Data: 2014-06-20 22:51:21

Temat: Re: Szkodliwość masturbacji
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości
news:lo1u0r$4rj$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
andi-seks-jako-narzedzie-kontroli-spolecznej

> czy to ten sam?
> http://tnij.org/k3ccagw

A konkretnie- z czymś się nie zgadzasz? Głupkowaty, politgramotny bloger
straszy nawet Bodakowskiego prokuraturą. Wiem, sypią piękne wyroki za
nazwanie Żyda Żydem- widać uważają to za wielką obelgę. W ten oto sposób już
będziemy płacić izraelskim Żydom emerytury za holokaust- co ani chybi
utwierdzi światową opinię, że ten cały holokaust to przez Polaków. Poza tym-
to przecież tylko przygrywka do rabunku Polaków z CAŁEGO ruchomego i
nieruchomego majątku (chcą od nas 70 miliardów dolców- ot tak, chcą i już).
No ale dotakiego rabunku potrzebni im są wytresowanszabesgoje, co to na
każde słowo "Żyd" będą rwać włosy z głów. Temu także służy niszczenie
kultury i zastępowanie jej antykulturą- żeby ikki nie wiedziały, że dobro i
zło to nioe jest to, co każdy sobie sam definiuje- tylko istnieje realnie.
Czy potrafisz wyartykułować, o co Ci konkretnie idzie z tym Bodakowskim?

--

Chiron

22. Data: 2014-06-20 22:57:51

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-20 22:51, Chiron pisze:

> [...]
> ikki nie wiedziały, że dobro i zło to nioe jest to, co każdy sobie sam
> definiuje- tylko istnieje realnie. Czy potrafisz wyartykułować, o co Ci

mnie? o nic :) tylko pytam, czy to ten sam geniusz :)
jeśli tak, to wnioski każdy sam wyciągnie o jego mądrości :)

tu już niewiele jest do tłumaczenia, porażające, prawda?

--
You are the result of 4 bilion
years of evolutionary success.

23. Data: 2014-06-20 22:58:33

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
A na czym polega to dobro na nienawiści do żydów i współpracy z państwem watykańskich
grabiącym polaków. ? Przed 89 widziałeś dobro u braci towarzyszy w moskwie.? To
rzeczywiście dokładnie psychopatycznie rozpoznajesz dobro./brak zdolności
rozpoznawiania dobra i zła u psychopatów, terror utożamiają z dobrem bo nie mają
struktur empatycznych, a takim terror odpowiada, więc terror to będzie dobro w
psychopatycznym pojmowaniu/ Parę godzi temu dobro widziałeś w terroryźmie islamskim
Chiron-socjopato.

24. Data: 2014-06-20 23:16:11

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

andi-seks-jako-narzedzie-kontroli-spolecznej

> mnie? o nic :) tylko pytam, czy to ten sam geniusz :)
> jeśli tak, to wnioski każdy sam wyciągnie o jego mądrości :)
>
> tu już niewiele jest do tłumaczenia, porażające, prawda?

Tak, masz rację
:-)))

--

Chiron

25. Data: 2014-06-21 10:01:07

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeśli tak, to wnioski każdy sam wyciągnie o jego mądrości :)
>
> tu już niewiele jest do tłumaczenia, porażające, prawda?

Porażające jest to, że w miejsce argumentu wsadzasz politgramotną agitpropkę
w stylu "każdy wie" "widać, co za geniusz" "wszyscy wiedzą, że"
Naprawdę nie potrafisz KONKRETNIE napisać, z czym się nie zgadzasz w
argumentacji osoby, którą tu sekujesz? To jednak świadczy WYŁĄCZNIE o Tobie

--

Chiron

26. Data: 2014-06-21 10:46:38

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-19 19:45, ikka pisze:

> samogwałt niszczy kutasa? - znaczy co? rozciąga się? czy urywa? :)

Nieważne. Określenie jest przednie - "niszczyć kutasa", tak jeszcze to
nie było nazywane :)

Dębska

27. Data: 2014-06-21 10:48:21

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
A co tu tłumaczyć
1.psychiatra- wypowiedz
2.obłąkany- wypowiedź
Ty i ikselka twierdzicie że obłąkany ma racje.
1. Wyzwolony
2. Zniewolony
Ty i Ikselka widzicie w systemach zniewolenia "wolność" non stop podziwiacia systemy
ucisku, a ludzi wolnych nazywacie upadłymi, zniewolonymi.
1. Tolerancja, norma seksualna
2. Ksenofobia, homofobia, rasism, żydofobia
Ty i Ikselka widzicie wszędzie wrogów w ludziach zachowujących się normalnie,
napastujecie normalnych a wzory do naśladowania to zboczeńcy, gwałciciele, struktury
które prowadzą do zboczeń, non stop prezentujecie patologię którą nazywacie dobrem,
cnotą, bezmyślność mądrością, zmanipulanie przez cwaniaków wolnością. Jako psychopata
masz ciągle problemy z odróżnieniem dobra od zła, jako idioci wszystko wam wmówią a
przede wszystkim ci źli, poleźliście do sekty skrajnie złej co wam wmawia dobro a
fakty non stop ignorujecie. Zaglądać tu się nie chce bo poziom dyskusji polega na tym
że patologia jest prezentowana a ludzie jak do dzieci zaczynają się zachowywać i
tłumaczyć- duduś to złe.

28. Data: 2014-06-21 11:06:06

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nieważne. Określenie jest przednie - "niszczyć kutasa", tak jeszcze to nie
> było nazywane :)

Wolisz marszczenie freda?
:-)))

--

Chiron

29. Data: 2014-06-21 11:07:24

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
>A co tu tłumaczyć

I jak zwykle masz rację. Życzę Ci miłego dnia
:-))))

--

Chiron

30. Data: 2014-06-21 11:12:20

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-21 11:06, Chiron pisze:

> Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Wolisz marszczenie freda?
> :-)))

No właśnie marszczenie freda to takie dziecinne, natomiast niszczenie
kutasa zawiera w sobie powagę i wyraża zaangażowanie ... ;)

Dębska

Animal Studies
Koniec interesu w Niemczech
Gwałty w Egipcie