Szkoła i takie tam.

1. Data: 2006-07-21 08:33:16

Temat: Szkoła i takie tam.
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?kat=38214&wid
=8396353&rfbawp=1153170949.888&ticaid=12002

Bo widzicie ... wy tu pierdolicie o sondażach wyborczych i manipulacji w
mediach, gdy w tym czasie za naszymi plecami funkcjonuje w szkołach system
indoktrynacji, dokładnie taki sam jak w jak w państwach ekstremalnie
wyznaniowych. Może to mało znaczące wyznanie - ale nie zgadzam się by te
śmierdzące, parszywe kurwy, które zostały wysrane a nie urodzone - zbliżały
się do mojego dziecka, na odległość mniejszą niż 2 lata świetlne.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

2. Data: 2006-07-21 08:48:39

Temat: Re: Szkoła i takie tam.
Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):

(...)

Tak nisko cenisz swoje dziecko/dzieci, ze boisz sie iz ulegnie
indoktrynacji takim fekalem?

Pociesze Cie - w miazdzacej wiekszosci gowniazeria ma gleboko w
powazaniu to co mowia jej nauczyciele. Niech swiadcza o tym chociazby
wyniki matur i egzaminow do szkol po-gimnazjalnych oraz poziom
alkoholizmu i przestepczosci wsrod mlodziezy.
Zreszta, takze kompetencje intelektualne i merytoryczne kadry
belferskiej oraz jej zaangazownie w wykonywany zawod pozwala miec
nadzieje, ze generalnie niewiele jakiejkolwiek wiedzy bedzie ona w
stanie gnojom naklasc do tych ich generalnie pustych lbow.
Tak wiec - keep smiling :-)

pozdrawiam
Quasi

--
"Nothing in Biology Makes Sense Except in the Light of Evolution"
Theodosius Dobzhansky

3. Data: 2006-07-21 09:06:39

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Quasi" <q...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> generalnie niewiele jakiejkolwiek wiedzy bedzie ona w stanie gnojom
> naklasc do tych ich generalnie pustych lbow.

Spierdalaj ze swoimi statystykami :) Otóż nie chodzi o to, czy mały to
łyknie, czy nie łyknie - mało który łyknie. Problem leży w tym, iż mimo że
nie łyknie wyrobi sobie właśnie taki obraz dorosłego świata - jako normalny.
Byłeś kiedyś małym gnojkiem, czy odrazu urodziłeś się dorosłym ? Miałeś
kolegów i koleżanki ? Jeśli miałeś, to może trafił się wśród nich ktoś - do
pewnego momentu cichy i spokojny, który pewnego dnia opierdolił sobie łeb
"na szczotke" i powtarzał wszystkim dookoła "cały świat to jedno wielkie
gówno - niech żyje miłość i dziecikwiaty". Widzisz związek, czy może kurwa
znów broń boże nie interesuje cie korelacja - czy może to bzdury, bo tego o
czym piszę nie opublikowano wcześniej w "science" przygłupie jeden ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

4. Data: 2006-07-21 09:51:22

Od: "aga-chello" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> śmierdzące, parszywe kurwy, które zostały wysrane a nie urodzone - zbliżały
> się do mojego dziecka, na odległość mniejszą niż 2 lata świetlne.

System edukacji R.P. zaklada, ze malolat ma samodzielnie myslec. A
wiec tatusku naucz wlasne dziecie jak
ma wyrazac swoje niezalezne poglady, Kadre pedagogiczna flekuj, kiedy
beda go dyskryminowac za poglady.
Jesli tylko nie uszkodzisz oblicza kadry i majestatu R.P., moga Wam
naskoczyc.

Pozdrawiam - aga-chello

5. Data: 2006-07-21 10:06:03

Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> łyknie, czy nie łyknie - mało który łyknie. Problem leży w tym, iż mimo
> że nie łyknie wyrobi sobie właśnie taki obraz dorosłego świata - jako

Chyba nie lales. Oprocz szkolnego gledzenia - ktore oglednie mowiac ma w
dupie i ktorego praktycznie nie slucha, o zapamietywanie nie wspominajac
- malolat ma smutne miliardy innych zrodel wiedzy o swiecie, ktore cenia
sobie nieporownanie bardziej: kozaczenie koleszkow, TV, net, gazetki. To
- a nie (quasi)katecheta, ktoremu na durny leb naklada kosz na smieci -
kreuje jego wyobrazenie "swiata doroslych".

(ciach) Zieeefff! :O

Pragne zauwazyc, ze w swoich pyskowkach robisz sie wtorny i nudny.

pozdrawiam
Quasi

6. Data: 2006-07-21 10:24:45

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Quasi wrote:

> Tak nisko cenisz swoje dziecko/dzieci, ze boisz sie iz ulegnie
> indoktrynacji takim fekalem?

a ty masz dzieci autystyczne pod opieka?

--
careful with that axe Eugene!

7. Data: 2006-07-21 10:27:39

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga-chello wrote:

> [...]
> beda go dyskryminowac za poglady.
> Jesli tylko nie uszkodzisz oblicza kadry i majestatu R.P., moga Wam

a jesli ja nie mam aspiracji flekowania i chialbym moc wyslac dziecko do
szkoly gdzie wyklada sie wiedze w miejsce mszy w intencji deszczu?

--
careful with that axe Eugene!

8. Data: 2006-07-21 10:28:35

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a nie (quasi)katecheta, ktoremu na durny leb naklada kosz na smieci -
> kreuje jego wyobrazenie "swiata doroslych".

Wyjaśnij mi więc, skąd się wzięły twoje poglady na tzw. naukowość - wątpię,
byś był w stanie te debilizmy które powtarzasz samodzielnie wymyślić. Skąd
się wzięły twoje majaczenia, że nauka i naukowość to właśnie to o czym
klepiesz ? Myślisz, że mechanizm powstawania twoich urojeń zasadniczo
czymkolwiek różni się od rzeczonego punola, dla którego świat to jedno
wielkie gówno ?

> (ciach) Zieeefff! :O

Weź ty się z raz w życiu pożądnie wyśpij, zamiast raczyć mnie swymi
wyziewami :)

> Pragne zauwazyc, ze w swoich pyskowkach robisz sie wtorny i nudny.

Pragnę zauważyć, że w dupie mam twój nastrój. Pierdolisz jak księżniczka
siedząca grubą dupą na tronie, oczekująca od podwładnych dostarczania
rozrywek - bo się nudzi jej grubodupska mość. Nie wiem ... może oderwij się
od monitora i idź do wesołego miasteczka pojeździć na karuzeli ? :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

9. Data: 2006-07-21 10:43:18

Od: "aga-chello" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo napisał(a):

> a jesli ja nie mam aspiracji flekowania i chialbym moc wyslac dziecko do
> szkoly gdzie wyklada sie wiedze w miejsce mszy w intencji deszczu?
>
> --
> careful with that axe Eugene!

Niestety zawsze warto pamietac, ze"panskie oko konia tuczy".
Szkola ma edukowac w zakresie wiedzy naukowej.
A poglady niech dziecko przedyskutuje z rodzicem, zanim to zrobia osoby
trzecie. Ostateczna wersja i tak bedzie nalezala do malolata.
Imho, Szkola nie powinna indoktrynowac pogladow a poddawac je analizie.
Bo w innym przypadku zamieni sie w koszary.
. Jedyne dozwolone poglady to stosowanie prawa obowiazujacego
w ramach Konstytucji i respektowanie zasad wspolzycia spolecznego.
Naruszanie praw, czy swobod Obywatelskich zagwarantowanych Konstytucja
nalezy pietnowac i sie z tym nie zgadzac. Ale to rodzic musi bronic
swoje dziecko przed nadgorliwa indoktrynacja. Szkola tego nie zalatwi.

10. Data: 2006-07-21 10:53:26

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga-chello wrote:

> Niestety zawsze warto pamietac, ze"panskie oko konia tuczy".
> Szkola ma edukowac w zakresie wiedzy naukowej.
> A poglady niech dziecko przedyskutuje z rodzicem, zanim to zrobia osoby
> trzecie.

co to ma do rzeczy? ale ok, czyli uznajesz, ze z braku innej opcji
nalezy dziecko nauczyc zyc w innej skorze?

> Ostateczna wersja i tak bedzie nalezala do malolata.
> Imho, Szkola nie powinna indoktrynowac pogladow a poddawac je analizie.
> Bo w innym przypadku zamieni sie w koszary.

wlasnie o tym mowa

> [...]
> nalezy pietnowac i sie z tym nie zgadzac. Ale to rodzic musi bronic
> swoje dziecko przed nadgorliwa indoktrynacja. Szkola tego nie zalatwi.

czego? blednie uciekasz w opcje zrzucania przeze mnie roli wychowawczej
na szkole, odchodzac od szkoly a pozostajac przy antykoncepcji, np.
wniesienie oplaty za wypisanie recepty na tabletki antykoncepcyjne, mam
nauczyc dziecko lac w morde aptekarza/lekarza za odmowe wydania tego co
sie nalezy? ja je mam nauczyc reagowac adekwatnie do sytuacji, ale
indoktrynacji nie przeskocze bo nie jest rola rodzica walka z nia

--
careful with that axe Eugene!

Pozytywna pedofilia - czyli polscy pedofile kontratakuja
perfekcjonizm
Histeria medialna: "Straszne blizniaki" przejmuja wladze
Papierosy i seks.
Psychologia w projektowaniu interfejsów użytkownika