Szkoła i takie tam.

101. Data: 2006-07-23 21:32:37

Temat: Re: Szkoła i takie tam.
Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...na.swiat> napisał w wiadomości
news:ea0kjk$9ue$1@atlantis.news.tpi.pl...

> chłopaki - wypierdalać

A niech cie piekło kobiet pochłonie !

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

102. Data: 2006-07-23 21:49:53

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):
> Użytkownik "bazzzant" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A tak już na poważnie teraz. Bzykałeś się kiedyś w hełmie ? :)

Analfabeto, pisze się Chełmie!
A tak na poważnie to nie, ale pizdnąłem się kiedyś w czerep, też fajnie.

A ty?

103. Data: 2006-07-23 22:18:08

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Analfabeto, pisze się Chełmie!

O tempora ! O Noris !

> A tak na poważnie to nie, ale pizdnąłem się kiedyś w czerep, też fajnie.

A sprawiasz wrażenie takiego, co się czerpnął w pizdę ... hmmm

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

104. Data: 2006-07-23 22:26:08

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):
> Użytkownik "bazzzant" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> O tempora ! O Noris !

> A sprawiasz wrażenie takiego, co się czerpnął w pizdę ... hmmm

I vice versace
A tak na poważnie - wypierdalam :)

105. Data: 2006-07-23 22:34:15

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tak na poważnie - wypierdalam :)

Ja też.
To nie jest groźba - poprostu informuję !

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

106. Data: 2006-07-24 08:22:07

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga-chello wrote:

> Nie jeden rodzic. Rodzice nie zyja w prozni. Nie wiem, czy angazujesz
> sie w jakies dzialania spoleczne opiniotworcze. Ale w ten sposob mozna
> wplywac.

ciagle nie rozumiesz, prawda? piszesz, ze mozna skorzystac z toalety
jesli ma sie takowa potrzebe, zgadzam sie, mozna :)
--
careful with that axe Eugene!

107. Data: 2006-07-24 11:34:39

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message

> I tu trafiłeś w sedno. Wielu młodych ludzi decyduje się na tzw. trwałe
> związki (małżeństwo). Co prawda sami do końca nie wiedzą po co i na co im
> to, niemniej jednak tradycja oraz religijna indoktrynacja utwierdzają ich
> w przekonaniu, że jest to naturalna kolej rzeczy. Decyzja więc jest
> podejmowania nie na podstwaie wskazań, tylko na podstawie (w ich
> mniemaniu) braku przeciwskazań.

Tak i jest to dobre - ale to juz rozmowa na szerszy temat. Napisze cos jak
znajde czas,
a mam odpowiednie przyklady. Moze w krotko: popchniecie w kierunku
malzenstwa,
posiadania dzieci itp. jest potrzebne. NIE popchniecie powoduje, ze czlowiek
pozostaje
na pewnym etapie i czesto jest tak - juz go nie opuszcza, nie ewoluuje.
A im dalej tym wiekszy strach.

---
Inna sprawa ze na poczatku wyraziles obawe przed manipulacja (doktryna
chrzescijanską),
ze tak powiem malowniczo - obejmujac troskliwie dziecko w objeciach przed
indomktynacją
tych od "allaha".

Chwile potem proponujesz alternatywe - ruchanie nauczycielki od tyłu (??!??)
Przepraszam, ale ile ty masz lat? 16-cie?

Ja dla mnie: 1:0 dla "wyznawcow allacha".

Pozdrawiam,
Duch

108. Data: 2006-07-24 17:48:20

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

a jaka jest naturalna kolej rzeczy?

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

109. Data: 2006-07-24 17:49:22

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):

> A niech cie piekło kobiet pochłonie !

mam w domu żonę, dwie córki, 4 kocice i sukę
to wystarczy?

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

110. Data: 2006-07-24 17:50:29

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też.
> To nie jest groźba - poprostu informuję !

wasze dialogi przejdą do annaliów

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

Pozytywna pedofilia - czyli polscy pedofile kontratakuja
perfekcjonizm
Histeria medialna: "Straszne blizniaki" przejmuja wladze
Papierosy i seks.
Psychologia w projektowaniu interfejsów użytkownika