Szkoła orląt i kurcząt

101. Data: 2011-01-22 13:18:39

Temat: Re: Szkoła orląt i kurcząt
Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22-styczeń-11 w ramce <news:ihejfr$2g4t$1@news.mm.pl> pędzel cbnet
zmalował:

> Jeśli nie chcesz dyskutować, to tym bardziej pogódź się z tym,
> że masz spierdalać.

Jesteś jak upierdliwa mucha. Będę się ograniczał do wskazywania Twoich
kłamstw. Pa.

102. Data: 2011-01-22 13:39:53

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Możliwości analityczne twojej umysłowości dyskwalifikują
takie miernoty jak ty w tych i innych kwestiach.

Parafrazując pewną opinię, z którą się zetknąłem, różnica
między twoimi i np moimi mozliwościami w tym zakresie
sprowadza się do stwierdzenia, że studia które skończyłeś
byłoby w stanie ukończyć 99,999% osób po studiach,
natomiast do ukończenia tych które m.in. ja ukończyłem
jest zdolnych 10-20% populacji, w tym _na pewno_ nie
ma w tej grupie takich miernot w zakresie potencjału
analitycznego jak m.in. ty.
Podkreślam: MIERNOT.

Tak więc spierdalaj żesz.
Won, parszywy psie.

--
CB

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:1idioigq8kmxf$.dlg@trenerowa.karma...

103. Data: 2011-01-22 13:45:59

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-22 13:43, Nowy lepszy tren R pisze:

> Stalker, może zrób listę tematów omówionych?
> Albo listę tematów w ogóle, będę wtedy pisał: "12, 14 i jeszcze 8"

A nie mógłbyś po prostu pamiętać? :-)

Stalker

104. Data: 2011-01-22 13:54:30

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

... osób po studiach, oczywiście.

Dla ścisłości uzupełniam o co chodziło mi.

--
CB

105. Data: 2011-01-22 15:23:33

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Nie projektuj Chiron ;-)
>
> Ja świetnie rozumiem zarówno ciebie, jak i Trena. Ale to że rozumiem, nie
> oznacza, że koniecznie akceptuję... To są dwie różne rzeczy

> Nie projektuj Chiron ;-)

!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????????
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

106. Data: 2011-01-22 18:11:25

Od: "_|\) -`@'- ^^" <g...@v...hum> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

> Nie projektuj Chiron ;-)
:o)

Ach, scenariusze...
Dobry scenariusz nie jest zły...
:o/

> Ja świetnie rozumiem zarówno ciebie, jak i Trena. Ale to że rozumiem, nie
> oznacza, że koniecznie akceptuję... To są dwie różne rzeczy

> Nie projektuj Chiron ;-)
>
> Stalker

Brat, płyniesz z nami ?
http://www.youtube.com/watch?v=VFL7gU3Xivk&feature=r
elated

:o/

juda
Ps. Jak Cię znam, bys nawet mógł namówić Chirka...
Tak mi się coś zdaje, że jesteś w stanie...
No to jak ? _|) -`@'- ^^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

107. Data: 2011-01-22 19:39:24

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22-styczeń-11 w ramce <news:ihemr8$1bh6$1@news.mm.pl> pędzel cbnet
zmalował:

> [...]
> jest zdolnych 10-20% populacji, w tym _na pewno_ nie
> ma w tej grupie takich miernot w zakresie potencjału

Pa

108. Data: 2011-01-22 19:39:51

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22-styczeń-11 w ramce <news:ihen0v$tk0$1@news.dialog.net.pl> pędzel
Stalker zmalował:

> A nie mógłbyś po prostu pamiętać? :-)

Pamięć ludzka jest zawodna :)

109. Data: 2011-01-22 22:45:24

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Won.

--

wiadomości news:1miqzy1vtte2a$.dlg@trenerowa.karma...

110. Data: 2011-01-24 07:57:20

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości
ubiegunowe

> Nie wypieram się tego, co zrobiłem. To nieładnie- Ewo. Przecież nie znasz
> przyszłości. Nie spodobało Ci się to? A zgdzasz się z tym- częściowo czy
> wcale?

Ja się z tym nie zgadzam. Mam inną diagnozę.

Zawiał wiaterek
Czyżby się obudzili, było spadają komusze okulary.
Fajna piosenka...
Ach, ci Ruscy... -`@'-
Nowy probem psychologiczny_ANTYPORNO GRAFIZM