Szkoła orląt i kurcząt

191. Data: 2011-01-26 21:37:49

Temat: Re: Szkoła orląt i kurcząt
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-26 22:26, Chiron pisze:

> a bo jestem bardzo rozżalony i nikt sięnie chce ze mną kłócić. To co
> mam robić?

Najlepiej iść spać.
Dobranoc!

Ewa

192. Data: 2011-01-27 11:20:33

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-26 22:31, Chiron pisze:
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> No ok- ale znowu robisz to, czego nie powinnaś: zauważasz to- i
> upubliczniasz. Rozważam opcję obrażenia się.
> :-)

I jak tam? Rozważyłeś już?

Ewa

193. Data: 2011-01-27 12:59:43

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości grup

> [...]
>>

> No ok- ale znowu robisz to, czego nie powinnaś: zauważasz to- i
> upubliczniasz. Rozważam opcję obrażenia się.

I jak tam? Rozważyłeś już?

Co?! Mam się obrazić?! No nie- co to, to nie. I nie w tym wątku. Nic z tego.
:-)

A tak poważnie- żeby potem nie wyszło coś dziwnego: ja napisałem tylko do
kogoś na priv, czy to, co napisałem (o wypiciu krwi bez robienia dziurki)
może być potraktowane poważnie- czy wygląda na ewidentny żart- i
odpowiedziano mi, że chyba nikt nie powinien tego potraktować poważnie.
Tylko tyle.
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

194. Data: 2011-01-27 14:16:45

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-01-27 13:59, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

Szkoda że nie do mnie.

Qra

195. Data: 2011-01-27 21:21:28

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-27 13:59, Chiron pisze:
> [...]
> dziurki) może być potraktowane poważnie- czy wygląda na ewidentny
> żart- i odpowiedziano mi, że chyba nikt nie powinien tego potraktować

Może z tym kimś się lepiej rozumiesz lub znasz. To nie znaczy jednak, że
NIKT nie powinien tak tego zrozumieć, jak ja zrozumiałam. Oczywiście za
żart przyjęłam tego "sqrwiela", ale resztę nie.

Ewa

196. Data: 2011-01-27 22:08:42

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup

> [...]
> dziurki) może być potraktowane poważnie- czy wygląda na ewidentny żart-
> i odpowiedziano mi, że chyba nikt nie powinien tego potraktować

Szkoda że nie do mnie.

Ok- zrozumiałem. Następnym razem będzie do Ciebie.
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

197. Data: 2011-01-27 23:15:17

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości grup

> [...]

NIKT nie powinien tak tego zrozumieć, jak ja zrozumiałam. Oczywiście za
żart przyjęłam tego "sqrwiela", ale resztę nie.

Eee- najważniejsze dla mnie, że możemy wszelkie nieporozumienia wyjaśnić. I
to jest bardzo budujące- dla mnie.
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

198. Data: 2011-02-05 16:47:17

Od: Frank Einstein <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-26 19:33, zażółcony pisze:
> Użytkownik "Frank Einstein" napisał w wiadomości grup

> Ciekawe jest tu określenie "kosztują sporo niezbyt pozytywnych emocji".
> Kto ponosi ten koszt ? Sugerujesz, że niektórzy traktują mnie zbyt poważnie
> i za bardzo się angażują, a ja sobie po nich cynicznie jadę ? :)

W zasadzie to dotyczyło Chirona.
Natomiast jeśli miałbym być szczery, to piszesz chyba na bardzo
chaotycznie, żeby skupić na sobie czyjeś emocje.
Choć Glob wydaje się często domagać Twojej uwagi,
jako poniekąd autorytatywnej ;)

Frank Einstein

199. Data: 2011-02-07 09:50:39

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Frank Einstein" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> chaotycznie, żeby skupić na sobie czyjeś emocje.
> Choć Glob wydaje się często domagać Twojej uwagi,

Tak, przyznaje racje, że np. w kontaktach z Chironem jestem zazwyczaj już
tak
wymięty, że pozwalama sobie na 'odwał', czyli pisanie trochębez sensu, bez
trzymania
właściwego skupienia. Przy pisaniu do globa znacznie bardziej się pilnuję -
ale mniej
zmęczony sięod tego nie czuję :)

200. Data: 2011-02-07 12:41:22

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości grup

> [...]

trzymania
właściwego skupienia. Przy pisaniu do globa znacznie bardziej się pilnuję -
To skanceluj swój post do mnie- i napisz jeszcze raz, please:-)
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Zawiał wiaterek
Czyżby się obudzili, było spadają komusze okulary.
Fajna piosenka...
Ach, ci Ruscy... -`@'-
Nowy probem psychologiczny_ANTYPORNO GRAFIZM