Szkolenie - wystąpienia publiczne

1. Data: 2003-11-16 22:17:08

Temat: Szkolenie - wystąpienia publiczne
Od: "unknown" <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów.

Chcę zapisać się na szkolenie z zakresu wystąpień publicznych. Celem szkolenia
jest podniesienie pewności siebie i pozbycie się tremy.

Proszę o poradę:
1. które ze szkoleń są warte polecenia (Cegos, Homo creatore, może inne)?
2. gdzie później mogę ćwiczyć wystąpienia (klub dyskusyjny)?

Mieszkam w Warszawie.
Z góry dziękuje za pomoc.

1. Data: 2003-11-16 22:29:53

Temat: Re: Szkolenie - wyst?pienia publiczne
Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Nov 2003 23:17:08 +0100, "unknown" <c...@W...pl>
wrote:

>2. gdzie później mogę ćwiczyć wystąpienia (klub dyskusyjny)?
>
>Mieszkam w Warszawie.

To może przed Kolumną Zygmunta? ;-))))

--
Amnesiak
------

1. Data: 2003-11-16 23:14:35

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Amnesiak" >
> To może przed Kolumną Zygmunta? ;-))))

To juz lepiej za.
( facet dopiero zaczyna, nie badz okrutny).

Uknown, nie nadymaj sie czasem za to malo powazne potraktowanie twojego
problemu - podczas publicznych wystapien bedziesz mial roznych sluchaczy.
Cwicz i nie daj sie zbic z pantalyku:)
Powodzenia!

Kaska

1. Data: 2003-11-17 20:22:06

Temat: Re: Szkolenie - wystąpienia publiczne
Od: "PSIQ" <wwypler@_ANTYSPAM_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "unknown" <c...@W...pl> napisał:

> [...]
> 1. które ze szkoleń są warte polecenia (Cegos, Homo creatore, może inne)?
> 2. gdzie później mogę ćwiczyć wystąpienia (klub dyskusyjny)?

Może KLS
http://www.republika.pl/kls/
http://www.teta.ai/polska/kls/warszawa/index.html

Pzdr, PSIQ

1. Data: 2003-11-18 11:41:15

Od: "unknown" <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "unknown" <c...@W...pl> napisał:

\ciach

\ciach

> Może KLS
> http://www.republika.pl/kls/
> http://www.teta.ai/polska/kls/warszawa/index.html
>
> Pzdr, PSIQ

Dziekuje, tego wlasnie szukalem.
Pozdrawiam,

unknown

Starosc
Komu odbija palma?
problemy emocjonalne
Szukam kontaktu z Ewą Lipską urodzoną w Hrubieszowie 1 kwietnia 1964 r.
PIERDOLE TO PRZECZKOLE