Szlachectwo zobowiazuje

1. Data: 2000-05-24 06:33:18

Temat: Szlachectwo zobowiazuje
Od: "Urban Draake" <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ta grupa ma przedrostek "pl.sci" co m.in. znaczy, ze ma charakter naukowy.
Tak wiec stanowczo za czesto trafiaja tu postingi, ktore sprawiaja wrazenie
jakby pochodzily z odrzuconych przez realizatorow scenariuszy do "X-files",
"Milenium" czy innego badziewia. Jakis rok temu jeden balwan przekonywal, ze
w zlodziejstwie fonograficznym i softwarowym nie ma nic zlego powolujac sie
na "glebokie prawdy" gloszone w serialu "Star Trek" czy jakos tam.... Innym
razem osobnik (osobniczka) podpisujaca sie jako Mellisa (?) twierdzila, ze
jest uprawniona do wspolpracy ze zlodziejami (chwalila sie kupowaniem
kradzionych plyt) bo ma niskie dochody! Z litosci pomine innych "myslicieli"
slacych posty nt. rozszerzania swiadomosci przez narkotyki, parapsychologii
itp. Ludzie opanujcie sie!

1. Data: 2000-05-24 07:46:21

Temat: Re: Szlachectwo zobowiazuje
Od: "Piotrek. M." <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Urban Draake napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
"myslicieli"
>slacych posty nt. rozszerzania swiadomosci przez narkotyki, parapsychologii

Szanowny Panie!

Czyzby pewne tematy Panu nie odpowiadaly? Dlaczego?
Czy zagajenie rozmowy na wazny spolecznie temat, nawet w sposob nieco
kontrowersyjny nie bylo sluszne? A moze jakies uprzedzenia w Panu tkwia?

Rozumialbym obuzenie odnosnie listow z prosba/ oferta napisania pracy
dyplomowej/ magisterskiej/ doktorskiej. Lub postow reklamowych. Natomiast
dyskutant piszacy na kazdy inny temat, w kulturalny sposob prezentujacy
swoje stanowisko, zyskuje moj szacunek. Moze mnie przekonywac do
wszystkiego, wszak nie jestem krowa i mam wlasne zdanie i jezeli uznam za
stosowne to je wyglosze. Nie zabraniam "myslicielom" pisac o
"parapsychologi". Wszak "szlachectwo zobowiazuje" do pozwolenia kazdemu
wypowiedzenia sie na temat ktory uwaza za stosowne porusyc.

Jezeli Szanowny Pan ma odmienne zdanie na dany temat to prosze je
zaprezentowac, z checia sie z nim zapoznam. Natomiast pisanie postow
krytykujacych poczynannia innych ludzi, nie piszac przy tym zadnych listow
we wlasnym imieniu nie do konca mi sie podoba....

Serdecznie pozdrawiam
Piotr. M.

1. Data: 2000-05-24 08:03:35

Od: "Urban Draake" <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek. M. napisał(a) w wiadomości: ...
[...]
> [...]
>krytykujacych poczynannia innych ludzi, nie piszac przy tym zadnych listow
>we wlasnym imieniu nie do konca mi sie podoba....
Chodzi o to by dbac o pewien poziom merytoryczny wypowiedzi - troszke wyzej
niz egazaltowanej licealistki czy zapalonej czytelniczki "Zycia na goraco"
czy innego Harlequina.
A swoje zdanie "na dany temat" swojego czasu nieopacznie zaprezentowalem a
repliki, tak jak posting Szanownego Pana, byly infantylne i nie na temat.
Tak zwane swoje zdanie za wszelka cene nie jest wcale jakas cnota czy wyzsza
wartoscia i nie usprawiedliwia belkotu i braku podstawowej wiedzy na temat,
o ktorym sie pisze.
>Czy zagajenie rozmowy na wazny spolecznie temat, nawet w sposob nieco
>kontrowersyjny nie bylo sluszne?
Alez owszem bylo sluszne, tylko ze wspomniane przezemnie przypadki to byly
pospolte bzdury pisane przez zapatrzonych w siebie bufonow, ktore z "waznymi
spolecznie" tematami nic nie maja wspolnego.

Serdecznie pozdrawiam

1. Data: 2000-05-24 08:42:39

Od: "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
"Urban Draake" <k...@x...pl> wrote in message
> [...]
innych "myslicieli"
> slacych posty nt. rozszerzania swiadomosci przez narkotyki,
Jezeli roznica ceny miedzy plyta legalna a piracka wynosi Z20
lub wiecej,
natomiast z tej sumy okolo Z2 trafia do wlasciciela wartosci
intelektualnej/artystycznej,
to KTO tu wlasciwie jest ZLODZIEJEM?

A.

1. Data: 2000-05-24 08:58:23

Od: "Urban Draake" <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksander Nabaglo napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>lub wiecej,
>natomiast z tej sumy okolo Z2 trafia do wlasciciela wartosci
Zlodziejem jest pirat a ten kto u niego kupuje wspiera zlodziejstwo, innymi
slowy jest paserem. Jesli kogos nie stac na oryginalne plyty to szczerze nad
tym ubolewam ale jesli kupuje od zlodzieja to jest paserem i fajansiarzem.
Poza tym konczmy z tym bo temat byl przewalkowany w lewo i w prawo iz gory
na dol.

1. Data: 2000-05-24 16:33:30

Od: Saanale <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aleksander Nabaglo wrote:
> [...]
> lub wiecej,
> natomiast z tej sumy okolo Z2 trafia do wlasciciela wartosci

Znam prawnika (zjamującego się prawem patentowym), który pracował między
innymi nad prawem autorskim. Ten człowiek też kupuje płyty pirackie, bo
prawo prawem, ale dawać się okradać w biały dzień, to już przesada.
To pewnie nie związane z tematem grupy, daltego....papapa...

1. Data: 2000-05-24 16:41:02

Temat: Odp: Szlachectwo zobowiazuje
Od: "el Elk" <e...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> Szanowny Panie!
> Serdecznie pozdrawiam

Na nic skrzydła, kiedy ptasi móżdżek

Elk

1. Data: 2000-05-24 18:08:28

Od: "Paker" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozumiem stary Twoj problem, ale tak juz jest, ze kazdy pieprzy co mu do
glowy przyjdzie, a przedrostki nie graja zadnej roli. Przegladajac posty
naprawde zastanawiam sie, czy nie byloby lepiej jakby przemianowac ta grupe
na np.: pl.ezoteryka.bzdet. Wtedy mozna byloby jeszcze raz zalozyc nowy
kanal pl.sci.psychologia. Ale pewnie i tak wszyscy na niego by wrocili, bo
mysla, ze maja wazna rzecz do zakomunikowania. Niech to nie beda wazne
rzeczy, ale niech bede zwiazane z psychologia, niekoniecznie scisle naukowa.
A inne wazne rzeczy precz na kanaly dla nich przeznaczone.

1. Data: 2000-05-24 23:22:22

Od: "Voo" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Urban Draake <k...@x...pl> wrote miedzy innymi :

> [...]
"waznymi
> spolecznie" tematami nic nie maja wspolnego.

Wspaniale krytykujesz , czy to tylko chwilowa depresja , czy tylko troche
sie
zaholowales ?
bo krytyka krytykq , ale obrazanie ludzi, jakichkolwiek , szczegolnie na
takim forum jest niepowazne i swiadczy co najmniej o niskiej kulturze
wypowiadajacego sie.
Radze ci - jesli tylko potrafisz - popatrz na siebie raz jeszcze.

czego wszystkim zycze
Voo

1. Data: 2000-05-25 07:57:19

Od: "Urban Draake" <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Voo napisał(a) w wiadomości: <8gho7f$h7b$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
> [...]
>bo krytyka krytykq , ale obrazanie ludzi, jakichkolwiek , szczegolnie na
>takim forum jest niepowazne i swiadczy co najmniej o niskiej kulturze

He, he, he.... Ty sie domorosly klinicysto nie martwo o moja depresje... Na
takim forum mozna i trzeba pietnowac tych co sa miernotami i pchaja sie na
afisz nie majac nic madrego do powiedzenia. Poziom merytoryczny grupy jest
zenujaco niski i nie ma wiele wspolnego z psychologia jako dyscyplina
naukowa (a przypominam, ze grupa ma w przedrostku "sci" od science czyli
nauka!). I od dawna o tym na tych lamach problem ten sygnalizowano. A jesli
jeden z drugim rezolutny psycholog-amator poczul sie dotkniety i zachwiany w
przekonaniu o swej galopujacej inteligencji i niezwyklej urodzie ducha oraz
zwalajacej z nog erudycji to powinien wiedziec (z poradnika psychologii dla
gospodyn domowych, of course), ze takie jest zycie i zawsze moze sie pojawic
ktos, kto nie chce mu byc klakierem i nedznym pochlebca.
Na tym koniec i nie odpowiadam na dalsze polemiki bo marne sa szanse na to,
ze pojawiac sie tu zaczna rzeczowe dyskusje poparte rzetelna wiedza
przedmiotowa i powaznymi lekturami.

Adopcja zagraniczna.
Gdzie jest DrYazzgod?
Specjalisci