Gdzie jest DrYazzgod?

1. Data: 2000-05-23 22:25:40

Temat: Gdzie jest DrYazzgod?
Od: Grzegorz Dziewulski <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkie (przynajmniej ostatnie) posty od DrYazzgoda zniknęły.....
Zapowiadał odcięcie się od sieci...
Yazzgudzie, jestes tu jeszcze?

pzdr
Greg

1. Data: 2000-05-24 08:23:45

Temat: Re: Gdzie jest DrYazzgod?
Od: Mariusz Grzeca <m...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 24 May 2000, Grzegorz Dziewulski wrote:

> Wszystkie (przynajmniej ostatnie) posty od DrYazzgoda zniknęły.....

Wyslal cale stado canceli (on, albo ktorys z jego
milosnikow...). Skubaniec znalazl serwer, ktory pozwala cancelowac
cudze posty i mnie tez wyciachal z pcol...

1. Data: 2000-05-24 16:27:58

Od: d...@n...spam (Sławomir Molenda) szukaj wiadomości tego autora

:
[...]

Coś jak ostatnie cancelowanie postów Arnolda [...] który z tą sprawą udał
się na pna. To chyba najrozsadniejsze wyjście.

Migme tse we te chin chen re zig, dri me khyen pe wang po jam pe yang
Gang chen ke pe tsug khyen Tsong Khapa Lozang drape shab la sol wa deb

1. Data: 2000-05-24 17:35:30

Temat: dzi jes rYazz od
Od: Yazzgo <"da as"@ide ne.pl> szukaj wiadomości tego autora

M riu z rzeca rote

> szyst ie prz najmniej ostatni osty od D Yaz goda nik ły.. ..

Wy lal ale tado celi on bo ktor z go
> m osnikow... . kubaniec z alazl ser k ory zwala celowac
> udze po ty i m i tez ciachal z p ol ..

Ni suwalem woich po tow am z rzera eniem serwuje ak nikaja
oje o prawd ma za iar ciac si o senetu 1 6 al
akies ci mne s ly ostan wil o przy pieszy To co zre szystki
moj p sty orze o cos pr ypel lo o nie d dom i zaczyn ju
ozerac mni gryzlo mi nog eraz z biera si do rak Ni wi m
zy daze yslac ego sta .. os i si daje e to O N I ...
Gryzi cora m cniej ac yna i bezpieczni blizac ie o glow ...
Aa aaa aa ... ... ..

--
rYa zgo powod ruszenia za ad etykiet
Da us La ko ski raku akcji e tron abuse tpsa

1. Data: 2000-05-24 18:23:28

Temat: Re: dzi jes rYazz od
Od: b...@k...net.pl (Monika Bujak) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-05-25 08:14:40

Od: "Greg" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Yazzgo <"da as"@ide ne.pl> > napisał(a) w wiadomości: ...
> zy daze yslac ego sta .. os i si daje e to O N I ...
>Gryzi cora m cniej ac yna i bezpieczni blizac ie o glow ...
>Aa aaa aa ... ... ..

Natychmiast użyj klingońskiego pola siłowego ;))))
pzdr
Greg

1. Data: 2000-05-25 09:24:09

Od: "Moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Yazzgo <"da as"@ide ne.pl> > napisał(a) w wiadomości: ...
>Ni suwalem woich po tow am z rzera eniem serwuje ak nikaja
> oje o prawd ma za iar ciac si o senetu 1 6 al
> akies ci mne s ly ostan wil o przy ....

Yazgolku, ze tez sie tak dajesz. Jak to Cie gryzie, to tez go ugryz, puki
masz jeszcze zabki.

Moncia

Specjalisci
PSYCHOLOG szuka pracy