Szmatławce

1. Data: 2002-01-22 23:18:27

Temat: Szmatławce
Od: "Willie The Pimp" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Człowiek przebywając w towarzystwie młodszego rodzeństwa styka się z ich
problemami. Styka sie i irytuje mocno, do czego to doszło.

Otóż, proszę państwa, czy wiecie co gnębi dzisiejszą młodzież?
1 - czy nie jestem za gruba?
2 - dlaczego nie miałam jeszcze stosunku płciowego?
3 - czy mam wszystkie zdjęcia Britney Spears?
4 - jak zlikwidować przyszcze?
5 - jak powiększyć se małego?
itd...

Teraz rzecz najistotniejsza - a wiecie, drodzy państwo, dlaczego młodzież ma
takie problemy?
Bo ich umysłami rzadzą szmatławce. Czy w postaci gazet - Bravo, Popcorn,
Dziewczyna, czy w postaci telewizji - seriale Beverly Hills 90-coś tam,
Melrose Place, czy w branży artystycznej - przeróżne Piaski, Backstreet
Boysy, Just 5 itd

Pytanie moje brzmi - dlaczego my, dorośli, tolerujemy taki stan rzeczy?
Czy z punktu widzenia psychologicznego, nie mamy do czynienia ze zjawiskiem
bardzo niebezpiecznym?

Oto w Bravo robią testy - jaki był Twój pierwszy raz...
Sorry wielkie... Czy dziecko 11 letnie ma mieć już pierwszy raz? Czy kogoś
tu nie pojebało?!

Oto na scenę wychodzi Britney Spears - słodka idiotka, wykreowana przez
media ze silikonowymi cycami. "Ale ona wspaniała" - myśli sobie taka 10
letnia Monisia - "też tak chcę". I dziecko myśli o powiększeniu cycków.

Oto młodzież w serialu BHills 90-coś tam jebie się w łóżku zaraz po szkole.
"fajnie mają" - dalej myśli sobie Monisia - "też tak chcę, to mi imponuje".
I po odrobieniu matematyki maluje się 4 godziny, bo tak robi nowoczesna
młodzież i szuka chłopa, bo będą się śmiać, że jeszcze dupy nie dała.

Przerażające to. Czy nikt nie uświadomi tym pierdolniętym redaktorom i
"tfurcom" filmowym, że robią źle? Niech chuje głupie zdzierają kasę na czym
innym. Niech sami robią za Alfonsów i dupy dają, a nie wbijają w młode
umysły takie śmiecie.

Zajwisko to nie nowe, bo gówna typu Bravo istnieją długo, ale chyba trzeba w
końcu głos w tej sprawie zabrać...
WP

1. Data: 2002-01-23 02:09:00

Temat: Re: Szmatławce
Od: "Ferdynand" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Willie The Pimp" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Przerażające to.

Jeżeli Cię to przeraża, nie kupuj szmatławców i pozbądź się telewizora.

Ferdynand

1. Data: 2002-01-23 07:16:13

Od: "-=\\Pioter/=-" <p...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 23 Jan 2002 03:09:00 +0100, "Ferdynand"
<f...@p...onet.pl> wrote:

>Użytkownik "Willie The Pimp" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
>
>Jeżeli Cię to przeraża, nie kupuj szmatławców i pozbądź się telewizora.

Taaa... . Stlucz termometr, to nie bedziesz mial goraczki :->

Piotr

1. Data: 2002-01-23 07:57:24

Temat: Odp: Szmatławce
Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ferdynand <f...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:a2l5pl$a6f$...@n...onet.pl...
> Użytkownik "Willie The Pimp" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Jeżeli Cię to przeraża, nie kupuj szmatławców i pozbądź się telewizora.

> [...]

Czesc Ferdii.

Ale ten czlowiek ma racje. Wyrzucenie te3lewizora czy niekupowanie
szmatlawcow nie zmieni rangi problemu, bo faktycznie to jest problem. W
obecnym swiecie rzadzi pieniadz i jakiekolwiek wartosci moralne i etyczne
nie maja juz znaczenia takiego jak niegdys.

Mialem okazje przez pewien czas obserwowac swoja siostre, ktora ulegla
wplywowi gtakich mediow jak TV czy gazety mlodziezowe i efekt jest kiepski.
Ma 17 lat i ma juz dziecko a faceta ni slychu ni widu a jej poglady na temat
kultury czy sztuki badz etyki sa na niskim poziomie. Mozna oczywiscie
powiedziec, ze to nie moja sprawa, ale nie chcialbym idac ulica spotkac
malolaty, ktora powie mi kiedys, co mialo juz raz miejsce - Ej, Ty slepy co
tu sie placzesz".

Pozdro, Homer

1. Data: 2002-01-23 08:00:38

Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik -=\Pioter/=- <p...@f...sos.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@4...com..
.

> Taaa... . Stlucz termometr, to nie bedziesz mial goraczki :->
>
> Piotr

Czesc.

No i to wlasnie jest beznadziejny obraz otaczajacego nas swiata. Pusto,
zimno i nieczule na wszystko. Powiecie pewnie: "A co mnie obchodzi i co
zmieni moja postawa lub krzyk"?

Otoz nie! Moze zmienic i to wiele tylko nie nalezy pozwalac na calkowita
znieczulice.To nie doprowadzi do czegokolwiek!!!

Zamyslony Homer.

1. Data: 2002-01-23 16:34:20

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Człowiek przebywając w towarzystwie młodszego rodzeństwa styka się z ich
| problemami. Styka sie i irytuje mocno, do czego to doszło.

to zależy o ile młodsze ma się rodzeństwo i pamiętaj,że ty jako statsze
rodzeństwo jesteś współ odpowiedzialny za proces wychowawczy

| Otóż, proszę państwa, czy wiecie co gnębi dzisiejszą młodzież?
| 1 - czy nie jestem za gruba?

chyba wszystkie to mówią - nie ma się co przjmować

| 2 - dlaczego nie miałam jeszcze stosunku płciowego?

no coments

| 3 - czy mam wszystkie zdjęcia Britney Spears?

o gustach sie ni dyskutuje - jak ktoś lubi - czmu nie

| 4 - jak zlikwidować przyszcze?

problem niezwykle poważny

| 5 - jak powiększyć se małego?

bez komentarzy

| itd...
|
| Teraz rzecz najistotniejsza - a wiecie, drodzy państwo, dlaczego młodzież
ma
| takie problemy?

to zależy co rozumiemy przez młodzież

> [...]
| Dziewczyna, czy w postaci telewizji - seriale Beverly Hills 90-coś tam,
| Melrose Place, czy w branży artystycznej - przeróżne Piaski, Backstreet

a czy jest jakaś alternatywa???

| Pytanie moje brzmi - dlaczego my, dorośli, tolerujemy taki stan rzeczy?
| Czy z punktu widzenia psychologicznego, nie mamy do czynienia ze
zjawiskiem
| bardzo niebezpiecznym?

bo wy-dorośli olewacie nas-młodzież(heheh -ale zabrzmiało) i ograniczcie się
do dawania kasy i pytania co w szkole

| Oto w Bravo robią testy - jaki był Twój pierwszy raz...
| Sorry wielkie... Czy dziecko 11 letnie ma mieć już pierwszy raz? Czy kogoś
| tu nie pojebało?!

problem z definicją młodzieży

| Oto na scenę wychodzi Britney Spears - słodka idiotka, wykreowana przez
| media ze silikonowymi cycami. "Ale ona wspaniała" - myśli sobie taka 10
| letnia Monisia - "też tak chcę". I dziecko myśli o powiększeniu cycków.

a może mysli o karierze, pieniądzach,łatwym zyciu???
przecież o to chodzi rodzicom dla ich dziecka

> [...]
| I po odrobieniu matematyki maluje się 4 godziny, bo tak robi nowoczesna
| młodzież i szuka chłopa, bo będą się śmiać, że jeszcze dupy nie dała.

wyczuwam ironie i sarkazm

> [...]
czym
| innym. Niech sami robią za Alfonsów i dupy dają, a nie wbijają w młode

a kto na to daje pieniążki????
nie nauczyli,że z dzieckiem trzeba postępować gorzej jak z psem???

| Zajwisko to nie nowe, bo gówna typu Bravo istnieją długo, ale chyba trzeba
| końcu głos w tej sprawie zabrać...
| WP

no i zabrałem

andrzej

ps.dodam,że mam 19 lat - więc uważam się za młodzież, czytam polityke i
press, ogładam wiadomości moje ulubione filmy dotyczą bezsensownej przemocy

1. Data: 2002-01-23 17:46:51

Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie maja juz znaczenia takiego jak niegdys.
>
> Mialem okazje przez pewien czas obserwowac swoja siostre (...)

Ten człek nie ma racji. Ino jest sfrustrowany.
A kiedyś to co pieniądz był mniej ważny??? Trochę tak :)) Ważniejsze były
dojścia i ew. legitymacja własciwej organizacji.
Np. ludzie kradli jak mogli bo było "państwowe". Fakt, że podejrzane osobniki
nie platały sie po ulicach jak dziś bo organa by je spałowały tak dla spokoju
sumienia i przytrzymały 48h w ciemnym miejscu. (to było skuteczne:)))
Jak ktoś nie miał wzorców kiedys to nie ma ich i teraz. Tyle ze kiedyś nie mógł
słuchac disco polo albo pani Spears bo państwowa telewizja puszczała tylko
koncerty folklorystyczne (nie folkowe).

Co do siostry to jej pomóż bracie zamiast tak pisać. Zabierz ja do teatru albo
na koncert NiePiaska. Albo do kina.
Ten świat jest inny. Kiedys były ksiazki i 2 programy TV a teraz jest ich 100 i
milion kolorowych teledysków i 10 czasopism. Ale sa tez ksiażki i dobre kino.

__________________________________
wiosna idzie sierżanci sie radują
b...@w...pl

1. Data: 2002-01-23 19:10:10

Od: "poslo" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tia, ladnie zganiac na gazety, swietnie doprawdy.. Ze dziecie nie chca w
spokoju siedziec na dupie i racza poprzeszkadzac to sie burza dorosli i
zrzucaja wine na takie Bravo (fakt ze gazeta durna i bezmyslna, ale coz
'pecunia non olet'..). W normalnej rodzinie takie szmatlawce nie maja
zadnego wplywu na psychike, ale ze komus nie chce sie (albo nie ma czasu -
no tak praca,kariery..:>) za bardzo angazowac w sprawy swojej rodziny to
potem moze miec za zle jakims 'pojebancom' ze mu dziecko psuja.. A jak
dziecko przyjdzie sie spytac o cokolwieki to pewnie tylko 'idz sie ucz'
uslyszy, albo podobne rzeczy. Taka mlodziez jakie wychowanie. Wnioski kto tu
jest winny nasuwaja sie same. Dziecko samo jakos porzadne sie nie robi, i
pozbawione zainteresowania siega po takie Bravo, a potem gostkowie o
bystrosci wody w kiblu narzekaja na jego (dziecka) poziom.. No coz.. Tak to
bywa jak dorosle 'dzieci' zabieraja sie za plodzenie dzieci i tworzenie
rodzin..

--
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Dominik poslo Gabryelewicz

1. Data: 2002-01-23 19:24:22

Od: "wojtekf" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Homer" <k...@p...onet.pl>
> Ale ten czlowiek ma racje. Wyrzucenie te3lewizora czy niekupowanie
> szmatlawcow nie zmieni rangi problemu, bo faktycznie to jest problem. W
> obecnym swiecie rzadzi pieniadz

ok , więc kiedy sie juz zdecydujecie, by oprócz telewizora i szmatławców
wyrzucić jeszcze pieniądze , to dajcie mi znać - przyjadę wowczas
z worem i od razu zrobie porządeczek , wywiozę na wysypisko
albo jakos zutylizuję, spoczko.

Lew

1. Data: 2002-01-23 19:58:52

Od: "Ferdynand" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "-=\Pioter/=-" <p...@f...sos.com.pl> napisał w wiadomości
> Taaa... . Stlucz termometr, to nie bedziesz mial goraczki :->

Bardzo trafny komentarz.
W pełni zgadzam się z opinią, że należy zajmować się przyczynami, a nie
objawami niepokojącej sytuacji.

Ferdynand

DEPRESJA
maniu:) dziękuję za radę
samokontrola umysłu metoda Silvy - raz jeszcze
A propo "Ofiar Boga"
cp: Memento mori Bros and Sists