Re: Szok, nie chcą rodzić, buntownicy.

From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.dzieci
Subject: Re: Szok, nie chcą rodzić, buntownicy.
Date: Mon, 30 Jan 2012 23:21:11 -0800 (PST)

J-23 napisał(a):
> [...]
053541,Polacy_nie...

> [...]
> trzeba robic niech sie Polacy wykrwawia w w codziennej walce o
> zdobycie dudkow na kolejna rate niesiona w zebach do banku. Holendrow
> jest mniej i znacznie mniej niz Polakow, ze o Dunczykach nie
> wspomne... i co martwia sie tym? nic a nic, bo istota nie w ilosci a w
> jakosci.
> warto przeczytac: http://pl.wikipedia.org/wiki/Gospodarka_Holandii
> ten artykol poswiecony Danii jest szczegolnie ciekawy bo widac
> wyraznie jak na plus odcina sie sytuacja gospodarcz Dnii w stosunku do
> innych panstw UE. warto dodac ze w Dani tak wysoki stopien poziomu

Bo tam jest odwrotnie niż tutaj. To znaczy tu się doi z obywatela ile
wlezie i kasa grzęźnie w anonimowych całych szeregach biurokracji i
dotacji kościelnych. Nic z tego nie idzie dla obywatela dobra, czy też
pilnowania jego prawa. Obywatela państwo napada jak rozbójnicy na
drodze i boleśnie pobitego zostawia na szlaku. Robin Hooda nie ma,
więc ludzie ciągle grabieni, sami sobie podkradają bo już na nic nie
starcza i ograniczają dobra łożone na rodzinę, lub już rodzinę. Tak
jest że nawet dzieci nie mogą się rozwijać, a nawet jak się uda, to na
drodzę dostaną w łeb, bo księdzu na wino mszalne brakło, a ksiądz doić
tylko potrafii, bez porzytku w zamian.

Tam jest tak, że jak obywatel idzie drogą to państwo się pyta czy mu
przynajmniej mostek nad rzeką zbudować, aby mniej stracił na okrężną
drogę, ten człowiek ma też ludzkie prawa których trzeba przestrzegać ,
więc przed rozbojem też go chroni, a sami rozbójnicy wolą być
obywatelami, bo w takim państwie się to opłaca i jak to państwo dba o
jego dzieci budując żłobki i przedszkola to ten obywatel znowu może
więcej dać państwu. Pomogą mu wykształcić dzieci to będą takie spece
że znowu państwo zarobi, tak więc rośnie poziom życia. Tam państwo nie
pozwoli ograbiać dzieci przez kościół ze żłobków.