Szok, nie chcą rodzić, buntownicy.

1. Data: 2012-01-31 05:05:56

Temat: Szok, nie chcą rodzić, buntownicy.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Polacy nie chcą dzieci, boją się kosztów
W 2011 r. urodziło się 391 tys. dzieci, o 22 tys. mniej niż rok
wcześniej - wynika z danych GUS. Eksperci wskazują, że wpływ na to ma
zła sytuacja na rynku pracy -
informuje "Dziennik Gazeta Prawna".
- Dla rodziców urodzenie dziecka to poważna decyzja także w kontekście
finansowym. Przy braku
widoków na pewną pracę i słabych zarobkach młodzi ludzie niechętnie
decydują się na założenie rodziny - ocenia Andrzej Sadowski z Centrum
im. Adama Smitha. Jak dodaje, "poziom niepokoju społecznego jest na
tyle duży, że widać to w statystykach urodzeń".
Dodatkowo - jak wyliczyło
Centrum im. Adama Smitha - na utrzymania dziecka do 20.roku życia
rodzice wydają średnio ogółem 190 tys. zł. Od 2008 r. kwota ta wzrosła
o 30 tys. zł.
Jak podkreśla "DGP", zniechęcające są także problemy z łączeniem pracy
i macierzyństwa - brakuje żłobków oraz miejsc w przedszkolach. W
efekcie najczęściej matka zostaje w domu z dzieckiem, a rodzina musi
utrzymać się z jednej pensji.

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,11
053541,Polacy_nie_chca_dzieci__boja_sie_kosztow.html

A więc w tą stronę to pójdzie, Polacy niedługo przestaną rodzić, no bo
żłobków też nie ma, no i moich przedszkoli również. Praca mizerna, a
tu jeszcze tylko jedno może, bo ktoś ukradł również żłobki.
Ja kiedyś prorokowałem że jak USA otworzy się na Polaków, to będe
chodził po ulicach i krzyczał....Jest tu kto? Amerykańscy szpiedzy
pewnie mnie podsłuchali i nie chcą otworzyć się na Polaków...A tu
trzeba wizję zmienić na ...Czy w tym kraju nie ma dzieci, jest tu
jakieś dziecko???;)
No a dlaczego becikowe nie działa, przecież saruszki tak kokietowały
becikowym o swoją emeryturkę się troszcząc.??? Acha młodzi mają w
rowach mieszkać i trawę z dziećmi żreć ,a im koniecznie emeryturki za
leżenie dać wysokie trzeba, no chociaż połowę tego co księża mają.
A tu się młodzi zbuntowali nie chcą rodzić.. Mam tak samo, jak to
widzę co się wokoło dzieje to nie chce rodzić, biedne by było to
dziecko w tym kraju.

2. Data: 2012-01-31 06:42:22

Temat: Re: Szok, nie chcą rodzić, buntownicy.
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Sty, 06:05, glob <r...@g...com> wrote:
> [...]
> A tu się młodzi zbuntowali nie chcą rodzić.. Mam tak samo, jak to
> widzę co się wokoło dzieje to nie chce rodzić, biedne by było to

zawsze od du.. strony, bo z tego co wiem, z Polski w czasie kilku
ostatnich lat wyjechalo circa 1,2mln. mlodych Polakow. na cholere maja
sie rodzic nowi, po to zeby ich wychowac wyksztalcic i kupic bilet do
GB? ekonomisci sobie wymyslili ze jak bedzie wiecej obywateli to ci
obywatele beda placic wiecej podatkow, co wazniejsze zaciagna wiecej
kredytow bankowych - najlepiej na pare pokolen, i spoko niz wiecej nie
trzeba robic niech sie Polacy wykrwawia w w codziennej walce o
zdobycie dudkow na kolejna rate niesiona w zebach do banku. Holendrow
jest mniej i znacznie mniej niz Polakow, ze o Dunczykach nie
wspomne... i co martwia sie tym? nic a nic, bo istota nie w ilosci a w
jakosci.
warto przeczytac: http://pl.wikipedia.org/wiki/Gospodarka_Holandii
ten artykol poswiecony Danii jest szczegolnie ciekawy bo widac
wyraznie jak na plus odcina sie sytuacja gospodarcz Dnii w stosunku do
innych panstw UE. warto dodac ze w Dani tak wysoki stopien poziomu
zycia wypracowuje circa 3mln. obywateli

3. Data: 2012-01-31 07:21:11

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

J-23 napisał(a):

> [...]
> wyraznie jak na plus odcina sie sytuacja gospodarcz Dnii w stosunku do
> innych panstw UE. warto dodac ze w Dani tak wysoki stopien poziomu

Bo tam jest odwrotnie niż tutaj. To znaczy tu się doi z obywatela ile
wlezie i kasa grzęźnie w anonimowych całych szeregach biurokracji i
dotacji kościelnych. Nic z tego nie idzie dla obywatela dobra, czy też
pilnowania jego prawa. Obywatela państwo napada jak rozbójnicy na
drodze i boleśnie pobitego zostawia na szlaku. Robin Hooda nie ma,
więc ludzie ciągle grabieni, sami sobie podkradają bo już na nic nie
starcza i ograniczają dobra łożone na rodzinę, lub już rodzinę. Tak
jest że nawet dzieci nie mogą się rozwijać, a nawet jak się uda, to na
drodzę dostaną w łeb, bo księdzu na wino mszalne brakło, a ksiądz doić
tylko potrafii, bez porzytku w zamian.

Tam jest tak, że jak obywatel idzie drogą to państwo się pyta czy mu
przynajmniej mostek nad rzeką zbudować, aby mniej stracił na okrężną
drogę, ten człowiek ma też ludzkie prawa których trzeba przestrzegać ,
więc przed rozbojem też go chroni, a sami rozbójnicy wolą być
obywatelami, bo w takim państwie się to opłaca i jak to państwo dba o
jego dzieci budując żłobki i przedszkola to ten obywatel znowu może
więcej dać państwu. Pomogą mu wykształcić dzieci to będą takie spece
że znowu państwo zarobi, tak więc rośnie poziom życia. Tam państwo nie
pozwoli ograbiać dzieci przez kościół ze żłobków.

4. Data: 2012-01-31 07:35:59

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Sty, 08:21, glob <r...@g...com> wrote:
> J-23 napisał(a):

>Tam państwo nie pozwoli ograbiać dzieci przez kościół ze żłobków.

"tam" kosciolow jest b.malo, a katolickich to moze dwa w kazdym z tych
panstw, i tu jest pies pogrzebany. pozatym nie ma tych zlodziejskich
solidaruchow, ktorzy tyko mysla o tym jak sie nachapac i nakrasc.
jakis byly oficer WP po odejsciu w stan spoczynku opowiedzial ze
fatalny stan polskiej obronnosci wynika glownie z tego ze nikomu z
dowodcow nie zalerzy na niczym tak bardzo jak na ustawianych
przetargach, bo tam zawsze jakas "pajda" wpadnie. zle ze nie wszedzie
jest tak slodko, i tytulem zobrazowania kompletnego zidiocenia ludzi
zajmujacych sie polityka, i przestepczego dzialania systemu bankowego
na swiecie:
http://www.cda.pl/video/25553cd/Jeden-ktory-mial-jaj
a-to-powiedziec

5. Data: 2012-01-31 08:10:13

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

J-23 napisał(a):

> [...]
> jest tak slodko, i tytulem zobrazowania kompletnego zidiocenia ludzi
> zajmujacych sie polityka, i przestepczego dzialania systemu bankowego

Teraz tego nieobejrze, bo muszę najpierw iść do sklepu konto
doładować. Jakoś w dwa tygodnie mi poszło 500 mb i teraz jadę na
wolnym internecie.
Ciekawe, tak się gani zachód za odejście z kościoła i wróży się upadki
moralne i inne nichilizmy. A tak naprawdę te społeczeństwa są po
prostu bardziej dojrzałe i wartości mają wyższe z dopilnowaniem praw
człowieka, niż w Polsce w której nie ma dla najbardziej
potrzebujących, się kłamie, kradnie, narusza prawa, zmusza do
nierzeczywistego, a pełne gęby moralności się ma i podobno lepszości.
Tam to im teraz zagrażają korporacje i banki, które zaczeły
funkcjonować jak korporacje. A korporacja wysysa dane miejsce
zostawiając śmietnik, bo liczy się tylko zysk. My mamy jedną wielką
korporację co nam już na naszych oczach zamienia wszystko w śmietnik.
Tylko że tam im trzeba naruszyć prawa aby korporacja doiła, a nam
niczego nie trzeba naruszać bo my praw nie mamy do normalnego godnego
życia.

6. Data: 2012-01-31 18:53:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Jan 2012 21:05:56 -0800 (PST), glob napisał(a):

> A tu się młodzi zbuntowali nie chcą rodzić.

Na złosć mamie utnę sobie ucho. To tego typu postawy.
Co za głupota. Sami sobie podcinają gałaź, na której siedzą...

7. Data: 2012-01-31 18:56:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Jan 2012 22:42:22 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

> najlepiej na pare pokolen, i spoko niz wiecej nie
> trzeba robic niech sie Polacy wykrwawia w w codziennej walce o
> zdobycie dudkow na kolejna rate niesiona w zebach do banku.

Ze Polacy nie mają dzieci? - cóż, różne są metody eksterminacji narodów,
nie trzeba koniecznie tworzyć obozów koncentracyjnych. Metoda ekonomiczna
właśnie daje wyniki. Wiwat rząd!
:-///

8. Data: 2012-01-31 19:26:03

Od: Madoniowie <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu i godzinie 2012-01-31 19:53, *Ikselka* napisał(a):

> Na złosć mamie utnę sobie ucho. To tego typu postawy.
> Co za głupota. Sami sobie podcinają gałaź, na której siedzą...

Podcinają? W jakim sensie?

--
Pozdrawiam, Przemek
http://dag-pol.republika.pl

9. Data: 2012-01-31 19:35:05

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> Dnia Mon, 30 Jan 2012 21:05:56 -0800 (PST), glob napisaďż˝(a):

> Na z�os� mamie utn� sobie ucho. To tego typu postawy.
> Co za g�upota. Sami sobie podcinaj� ga�a�, na kt�rej siedz�...

Nie, jest taka dramatyczna sytułacja młodych w naszym społeczeństwie.
Jak oderwany od rzeczywistości księżulek-żulek bredzi, aby dziewczyny
w domach siedziały , to się rezygnuje z dzieci bo z jednej pensji nie
utrzymasz rodziny.

10. Data: 2012-01-31 20:50:58

Od: Madoniowie <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu i godzinie 2012-01-31 20:35, *glob* napisał(a):

Można odnieść wrażenie, że Ci antyklerykalizm tak mózg wypalił, że nic
poza nim nie masz do powiedzenia. Ale pomijając bzdury, jakie tu
wypisujesz popisując się przy tym swoją kompletną ignorancją...

> sytułacja
> porzytku

Weź ty człowieku zacznij pracę nad społeczeństwem od siebie i swojej
ortografii, bo po oczach rypie. Albo przynajmniej odkryj klawisz F7.

Ps.
Tak. Wiem. Czepiam się. A Ty się nie czepiasz, tylko uświadamiasz
zaścianek. Bla bla bla.

--
Pozdrawiam, Przemek
http://dag-pol.republika.pl

Mikrofala piknęła, a ja zgubiłem wątek ...
Ta Pani wygrała experyment.
Wszystkim już odbija.
Obłuda USA
Anita i Jacek E24