Szok, nie chcą rodzić, buntownicy.

581. Data: 2012-02-21 17:47:39

Temat: Re: Szok, nie chcą rodzić, buntownicy.
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-21 11:34, krys pisze:
> Każą mu rozebrać, bo żyjemy w totalitaryzmie demokratycznym, a on się
> wyłamał i śmiał sobie zapewnić dach nad głową bez pytania o pozwolenie
> urzędasa. Przy czym nikomu nie szkodzi i nie zagraża. Ale pomijając
> procedury, pozwolenia, certyfikaty, uzgodnienia itp. Wybudował ten dom
> za śmieszne pieniądze.

Ale gdyby dom się zawalił i i jego mieszkaniec by zginął, to na pewno
szukaliby winnych na zewnątrz, np. wśród urzędników.

Ewa

582. Data: 2012-02-21 18:12:49

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ale gdyby dom się zawalił i i jego mieszkaniec by zginął, to na pewno
> szukaliby winnych na zewnątrz, np. wśród urzędników.

Zapewne i tacy by się znaleźli. Przecież i teraz takich głosów nie brak.
Pytanie, czy to urzędnik ma decydować, w czym ja mam mieszkać- czy też to
powina być każdego kwestia indywidualna? Zauważ proszę, że po pierwsze-
żadne przepisy i ścisłe trzymanie się ich nie zagwarntuje, że mu coś nie
poleci na głowę zabijając go, a po wtóre- trudno posądzać kogoś, kto buduje
sobie dom, że nie dołoży wszelkich starań, aby mieszkać bezpiecznie- i to
większych, niż zawodowa ekipa budowlana z inspektorem nadzoru zaopatrzonym w
odpowiednie urzędnicze pieczęcie.

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

583. Data: 2012-02-22 16:02:48

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Musialabyś byc mi siostrą. A chyba nie jesteś :-]

> No widzisz, ten pan, co mu żona zmarła, też się nie martwil, az tu na
> rozprawie spadkowej siostra żony przyjęła spadek po siostrze, czego ani
> on,
> ani jego żona nigdy nie przewidzieli. I ma udział w posiadłości, na którą
> on i jego żona PO ŚLUBIE sami wspólnie całe lata pracowali i którą kupili
> zapracowanych wspólnie pieniędzy, bez żadnego wkładu ze strony rodziny.
no to teraz będzie mogła spokojnie wnieść jakiś wkład w majątek
i panem może się zaopiekować

kiwiko

584. Data: 2012-02-25 14:22:04

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl> wrote in message

> I to jest gwóźdź programu...
>
> IMO temat właśnie świetnie pasujący na psychologię.
> Ludziom bardzo ciężko przychodzi zauważanie tego typu błędnych kół co
> powyżej. A co dopiero mówić o zrozumieniu sposobów "zerwania" takiego
> koła... Strasznie szybko następuje też kompletna zamiana skutku z
> przyczyną. I tak się spirala nakręca...

sobie tak wyrywkowo klikam- a tu patrze, Stalker znow jakies przyczyny ze
skutkami zapodal :))))
Love it :D

i.

Mikrofala piknęła, a ja zgubiłem wątek ...
Ta Pani wygrała experyment.
Wszystkim już odbija.
Obłuda USA
Anita i Jacek E24