Mikrofala piknęła, a ja zgubiłem wątek ...

1. Data: 2012-01-30 15:12:03

Temat: Mikrofala piknęła, a ja zgubiłem wątek ...
Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

... wszystkich zainteresowanych szczegółami
bardzo przepraszam, ale mam teraz zajęte ręce.

2. Data: 2012-01-30 16:58:21

Temat: Re: Mikrofala piknęła, a ja zgubiłem wątek ...
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-01-30 16:12, niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:
> ... wszystkich zainteresowanych szczegółami
> bardzo przepraszam, ale mam teraz zajęte ręce.

Ale dzioba jakoś trudno zapchać.

Qra

3. Data: 2012-01-30 23:35:55

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony napisał(a):
> ... wszystkich zainteresowanych szczegółami
> bardzo przepraszam, ale mam teraz zajęte ręce.

Znowu nawkładałeś dzieci do mikrofali , a mówią że ojcowie nie są
punktualni, nie myślą o dzieciach, nigdy nie są na czas. A tu proszę
jaki troskliwy ojciec i punktualny żeby dzieci miały dobrze chrupiącą
skórkę...brawa, brawa, brawisimo, buźka, z drugiej strony buźka, tak,
tak, ten pan w nagrodę wygrał książkę kucharską , bestseler roku.
Czyli jak dobrze jest przypalić dzieci, obalamy mit ,że przypalone
dzieci źle smakują. I w paluszki cmok, cmok, wyśmienite są dobrze
chrupiące dzieci. A teraz przechodzimy do kolejnego programu pt; jak
dobrze jest prać dzieci w nowym proszku IXI.
A tak, widzę że Pan policjant przystępuje do konkursu, czym się pan
zajmuje mój drogi?
- Ach jaki pan miły że pyta, właśnie dostaliśmy nowe pałki z długimi
gwintami na końcu, dobrze się nimi teraz staruszkom wyłupuje oczy. Wie
pan te stare były do luftu, ile ja się namęczyłem nad taką jedną
ostatnio żeby jej te koślawe oczy wyłupać, cały mundur miałem
ubryzgany, chłopaki ze mnie się trochę śmiali że nieporadny jestem i
zamiast oczu głowę wydłubałem, ale to się zmieni z nowym nabytkiem.
No też skopaliśmy parę bachorów przed salą z chłopakami w ramach
ćwiczeń rozgrzewających. Tak więc mogę przystępować do konkursu.
Moja metoda jest prosta, najpierw bierzemy dzieciaka i go pałą,
następnie jak wybausza na nas gały to bierzemy pojemnik ze spirytusem
i pryskamy w te gały....zaraz zamykają. To ten sam pojemnik który mamy
na przystankach , spryskujący oczy obywatelom chcącym kupić bilet.
Efekt jest podobny drą się i wbiegają z krzykiem pod nadjeżdzające
samochody, ale my dzieciaka pod samochód nie puszczamy, tylko do
praleczki, tak otumaniony w tym przypadku łatwo wchodzi i szuka
instynktownie schronienia, nie musimy tak jak kiedyś łamać rąk
dziecku, samo wchodzi i teraz to zaprezentuję.....

4. Data: 2012-01-31 00:34:32

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 31 stycznia 2012 00:35. carbon entity 'glob'
<r...@g...com>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> [...]
> instynktownie schronienia, nie musimy tak jak kiedyś łamać rąk
> dziecku, samo wchodzi i teraz to zaprezentuję.....

Co ty globik masz obsesje napunkcie tego Molecha?

http://lordwinterisle.blogspot.com/

5. Data: 2012-01-31 00:50:59

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki napisał(a):
> [...]
>
> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
> ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Jakiego Molecha?
Wątek bezsensu to sobie wymyślam pierdoły, sam nie wiem gdy zaczynam
do czego to się sprowadzi, takie absurdy zaokrąglają się w jakiś
wewnętrzy sens ,ale najpierw trzeba je wyabsurdować.:))

6. Data: 2012-01-31 01:58:07

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 31 stycznia 2012 01:50. carbon entity 'glob'
> [...]

> do czego to się sprowadzi, takie absurdy zaokrąglają się w jakiś
> wewnętrzy sens ,ale najpierw trzeba je wyabsurdować.:))

To już jest lepsze, co kiedyś znalazłem na stronie pewnego nowozelandzkiego
polonusa - Kotek w sosie pomidoroeym. Ale się filistry oburzyły, aż poszło
im w pięty!

http://lordwinterisle.blogspot.com/

7. Data: 2012-01-31 01:58:29

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wewnętrzy sens ,ale najpierw trzeba je wyabsurdować.:))

To już jest lepsze, co kiedyś znalazłem na stronie pewnego nowozelandzkiego
polonusa - Kotek w sosie pomidorowym. Ale się filistry oburzyły, aż poszło
im w pięty!

http://lordwinterisle.blogspot.com/

8. Data: 2012-01-31 04:02:39

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki napisał(a):
> [...]
>
> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
> ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Bo kota zapodał?
Te dzieci w piekarniku to mi Brian Eno skojarzył z płyty z 1972 roku,
jest tam taki utwór- dziecko w ogniu-. Brian śpiewa że dziecko płonie,
a Manzanera na gitarze gra w taki sposób jakby się coś piekło.;)
Wogóle tytuły są piękne jak- Chodźcie do nas gorące wytryski --i też
kiedyś nierozważnie wypowiedziałem ten tytuł w jakimś sztywnym
zgromadzeniu i szału dostali. Jest taki film -Idol -na temat muzyki
Glam...wiesz Bowie, Igee Pop, Ferry, Eno itd. I tam jest taka
kiczowata scena, która z kina wygoniła starsze pokolenie. Gdy się
kochali na dachu nasi bohaterowie- homo- i to jest tak pokazane ,że
tak im dobrze było iż UFO zobaczyli. Myślałem że pierdolnę na
posadzkę, a tu pukają krzesełka staruszki wychodzą. Wogóle film jest
genialny pod każdym kątem. Wogóle też długo byłem pod wpływem Talking
Heads i to co wyczyniał i wyśpiewywał Byrne.. no napewno bardzo
wpływało na moją psychikę.:))

Chyba od nich mi przeszło experymentowanie jakby tu zszokować ludzi,
aby coś się działo, zobaczyć reakcję itd.
Muszę przyznać że wyglądam całkowicie normalnie i celowo staram się
porządnie wyglądać, aby efekt tego co powoli zacznę mówić czy
gestykulować ( strasznie dużo gestykuluje twarzą) wywoływał u
słuchaczy oczy szeroko rozwalone ;))))

9. Data: 2012-01-31 08:09:52

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-31 05:02, glob pisze:

> [...]
> porządnie wyglądać, aby efekt tego co powoli zacznę mówić czy
> gestykulować ( strasznie dużo gestykuluje twarzą) wywoływał u

Rozumiem, że przygodę z więzieniem uznajesz jako jeden z pełnoprawnych
wyników tego eksperymentowania ?

10. Data: 2012-01-31 08:22:03

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony napisał(a):

> Rozumiem, �e przygod� z wi�zieniem uznajesz jako jeden z pe�noprawnych
> wynik�w tego eksperymentowania ?

Ktoś mi mówił że prowokowałem na różne sposoby, że zawładnąłem
rzeczywistością jak w samosprawdzalnych przepowiedniach, że wzbudzałem
zazdrość i lęk i od tej zazdrości do nienawiści... Myślę że jednak
bardziej chodziło żeby mnie okraść i dowalić bo to taki typ osób.
Psychopatyczna społeczność, która jest tu przez organy ścigania
nazywana bandycką enklawą. A Sądy to dopiero paranoja w tym kraju,
nawet jak im walniesz dowody niewinności to i tak ciebie skażą. Kiedyś
ktoś opowiadał że tu niewinność trzeba udowodnić, bo dla nich odrazu
jesteś winny. W normalnym kraju muszą ci winę udowodnić, ale jest
jeszcze gorzej, bo nawet jak udowodnisz, to się tak jakby obrażają,
jak mogłeś im tak zrobić i głuchną na dowody wywalając focha.

Ta Pani wygrała experyment.
Wszystkim już odbija.
Obłuda USA
Anita i Jacek E24