Re: Mikrofala piknęła, a ja zgubiłem wątek ...

From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Mikrofala piknęła, a ja zgubiłem wątek ...
Date: Mon, 30 Jan 2012 20:02:39 -0800 (PST)

Jakub A. Krzewicki napisał(a):
> wtorek, 31 stycznia 2012 01:50. carbon entity 'glob'
> <r...@g...com>
> contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> To już jest lepsze, co kiedyś znalazłem na stronie pewnego nowozelandzkiego
> polonusa - Kotek w sosie pomidorowym. Ale się filistry oburzyły, aż poszło
> im w pięty!
>
> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
> ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai
> http://lordwinterisle.blogspot.com/

Bo kota zapodał?
Te dzieci w piekarniku to mi Brian Eno skojarzył z płyty z 1972 roku,
jest tam taki utwór- dziecko w ogniu-. Brian śpiewa że dziecko płonie,
a Manzanera na gitarze gra w taki sposób jakby się coś piekło.;)
Wogóle tytuły są piękne jak- Chodźcie do nas gorące wytryski --i też
kiedyś nierozważnie wypowiedziałem ten tytuł w jakimś sztywnym
zgromadzeniu i szału dostali. Jest taki film -Idol -na temat muzyki
Glam...wiesz Bowie, Igee Pop, Ferry, Eno itd. I tam jest taka
kiczowata scena, która z kina wygoniła starsze pokolenie. Gdy się
kochali na dachu nasi bohaterowie- homo- i to jest tak pokazane ,że
tak im dobrze było iż UFO zobaczyli. Myślałem że pierdolnę na
posadzkę, a tu pukają krzesełka staruszki wychodzą. Wogóle film jest
genialny pod każdym kątem. Wogóle też długo byłem pod wpływem Talking
Heads i to co wyczyniał i wyśpiewywał Byrne.. no napewno bardzo
wpływało na moją psychikę.:))

Chyba od nich mi przeszło experymentowanie jakby tu zszokować ludzi,
aby coś się działo, zobaczyć reakcję itd.
Muszę przyznać że wyglądam całkowicie normalnie i celowo staram się
porządnie wyglądać, aby efekt tego co powoli zacznę mówić czy
gestykulować ( strasznie dużo gestykuluje twarzą) wywoływał u
słuchaczy oczy szeroko rozwalone ;))))