Szok, nie chcą rodzić, buntownicy.

491. Data: 2012-02-17 16:42:14

Temat: Re: Szok, nie chcą rodzić, buntownicy.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Feb 2012 16:49:39 +0100, kiwiko napisał(a):

> [...]
w%C5%82asno%C5%9Bciowe_prawo_do_lokalu

/sl/spoldzielcze-wlasnosciowe-a-odrebna-wlasnosc/

> możesz spać spokojnie, bo to raczej niemożliwe ;)
>
> ale gdybyś w swoim domu wyodrębniła lokale to byłoby to widoczne w Twojej
> księdze i raczej o tym on mówił

No ale te wyodrębnione w MOJEJ księdze wieczystej lokale nie byłyby CZYJEŚ,
tylko nadal moje.
Więc czyj jest blok, w ktorym ma wyodrębniony lokal Żółty?
:-]

--

XL

492. Data: 2012-02-17 17:21:59

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
/sl/spoldzielcze-wlasnosciowe-a-odrebna-wlasnosc/

> No ale te wyodrębnione w MOJEJ księdze wieczystej lokale nie byłyby

tylko go momentu, w którym zapragnęłabyś je komuś darować albo sprzedać

> Więc czyj jest blok, w ktorym ma wyodrębniony lokal Żółty?
> :-]

przypuszczalnie spółdzielni, Żółtego i wszystkich sąsiadów, których księgi
bezczelnie przeglądał ;)

kiwiko

493. Data: 2012-02-17 17:30:38

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-17 17:26, Ikselka pisze:

> Wyjaśnij wobec tego, czym Cię wkurzyłam. Ponieważ być może zupełnie inne
> mamy przypuszczenia.

Hm... to moment mojego wkurzenia nie był dostatecznie mocno zauważalny?
Tym samym co zwykle - głupią zawziętością, chamskim traktowaniem
dyskutantów, którzy niczym Ci nie zawinili.

Ewa

494. Data: 2012-02-17 17:40:05

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-16 19:13, Ikselka pisze:

> [...]
> zastanowiło przynajmniej.
> Gorzej - ja to raczej nie mogłabym spać.

KW dotyczy nieruchomosci, a wiec gruntu, na ktorym stoi lokal.
W budownictwie wielorodzinnym jest to udzial w gruncie, ale jesli ma sie
wykupiona nieruchowmosc to jest na nia indywidualna KW - prawo do
uzytkowania na 100 lat (po tym czasie nieruchomosc znowu bedzie
wlasnoscia gminy). W innym przypadku KW jest na caly budynek i gdy
przejmie go inny zarzadca to moze dowolnie podniesc oplaty za
uzytkowanie nieruchomosci, na ktorej stoi lokal.
Od ok 2 lat mozna nieruchomosc takze wykupic na wlasnosc.
Przed tym okresem kazda nieruchomosc byla wykupywana tylko w uzytkowanie
wieczyste (na 100 lat).

495. Data: 2012-02-17 19:19:35

Temat: Re: Szok, nie chc? rodzi?, buntownicy.
Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-17 17:41, malkontent pisze:
> [...]
>
> mo?e np. zdolnosc nabywcza ?redniej pensji ?
> gdzie? z tydzien temu przelacia? w ?rodkach
> przekazu ( szybciutko i cichutko jako? )
> komunikat ,?e w ci?gu ostatnich 5-6 lat
> nast?pi? spadek zdolno?ci nabywczej ?redniej pensji
> ( kt?ra przecie? nominlnie ro?nie)
> Dzi? za ?rednia pensj? mo?na kupi? - podstawowych
> ( jak dla mnie ) produkt?w oko?o _20%_ mniej_ niz kiedy?.
> Chodzi?o o chleb,cukier,pr?d,beznyn?,.....
> Podawali dokl?dne procenty ( od -15 do -25 zale?nie od produktu)
> Zauwa? ,?e w tym samym czasie zd?u?enie kraju
> wzros?o bardzo znacznie no a doch?d narodowy ro?nie :)))))

No tak, tylko, że chciałbym taką wypowiedź usłyszeć od Ikselki.
BTW. Wydaje mi się, że spadek siły nabywczej musi być skorelowany
z inflacją. Spadek siły nabywczej na produkty podstawowe - z
inflacją w koszyku dóbr podstawowych. O tej inflacji jakoś
mało się ostatnio mówi :)
Ogólna inflacja trzyma się dobrze, ale jakby zajrzeć na jej różne
rodzaje ...

496. Data: 2012-02-17 19:25:30

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-17 17:42, Ikselka pisze:

> No ale te wyodrębnione w MOJEJ księdze wieczystej lokale nie byłyby CZYJEŚ,
> tylko nadal moje.
> Więc czyj jest blok, w ktorym ma wyodrębniony lokal Żółty?
> :-]

Wrzuć sobie kw pierwszego mieszkania w tym bloku i sama obejrzyj:
G D 1 Y/ 0 0 0 3 2 3 8 1 / 5

497. Data: 2012-02-17 20:09:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Feb 2012 18:21:59 +0100, kiwiko napisał(a):

w%C5%82asno%C5%9Bciowe_prawo_do_lokalu

/sl/spoldzielcze-wlasnosciowe-a-odrebna-wlasnosc/

> tylko go momentu, w którym zapragnęłabyś je komuś darować albo sprzedać

Oj, to chyba normalne, ze jak daruję czy sprzedam, to nie sobie. Ale i dom,
i lokale, miałyby JEDNEGO właściciela.

> przypuszczalnie spółdzielni, Żółtego i wszystkich sąsiadów, których księgi
> bezczelnie przeglądał ;)

Czyli doszliśmy wreszcie do sedna sprawy :-]

--

XL

498. Data: 2012-02-17 20:10:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Feb 2012 18:30:38 +0100, medea napisał(a):

> Hm... to moment mojego wkurzenia nie był dostatecznie mocno zauważalny?
> Tym samym co zwykle - głupią zawziętością, chamskim traktowaniem
> dyskutantów, którzy niczym Ci nie zawinili.

A w którym momencie? - dowiem się wreszcie?

--

XL

499. Data: 2012-02-17 20:25:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Feb 2012 20:25:30 +0100, zażółcony napisał(a):

> Wrzuć sobie kw pierwszego mieszkania w tym bloku i sama obejrzyj:
> G D 1 Y/ 0 0 0 3 2 3 8 1 / 5

Aż tak mnie nie frapuje ten temat. jednakże zastanawiam się, jaka byłaby
sytuacja, gdyby się coś stało z budynkiem (tfu, odstukać!) i trzeba byłoby
go budowac od podstaw... KTO wtedy byłby właścicielem placu... Sam sobie
odpowiedz.
--

XL

500. Data: 2012-02-17 20:28:53

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> go budowac od podstaw... KTO wtedy byłby właścicielem placu... Sam sobie

A o wieczystym użytkowaniu gruntu słyszałaś?
Twoja ignorancja poraża. Serio.

--

Paulinka

Mikrofala piknęła, a ja zgubiłem wątek ...
Ta Pani wygrała experyment.
Wszystkim już odbija.
Obłuda USA
Anita i Jacek E24