Szok, nie chcą rodzić, buntownicy.

91. Data: 2012-02-04 10:34:50

Temat: Re: Szok, nie chcą rodzić, buntownicy.
Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-04 08:33, było cicho i spokojnie, aż tu Aicha jak pierdolnie:

> Z magistrem też? (ojesooo!)

Inzynierow bylo, nie umisz czytac cwoku?
Choc inzynierowie to takie dosc zreczne i inteligentne maupy i kto by
wtedy na sekretarke lub asystenta mi sie nadal?

92. Data: 2012-02-04 11:27:43

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-04 11:34, Lebowski pisze:

> Inzynierow bylo, nie umisz czytac cwoku?

Magistry inżyniery też istnieją. Nie wiesz o tym, ćwoku?

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/

93. Data: 2012-02-04 13:10:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 04 Feb 2012 08:41:16 +0100, Aicha napisał(a):

> Ale wiesz, że nie ma darmowych obiadów?
> Jak z jednej strony się skurczy, to z innej wybrzuszy.

Ja pracuję na swoim, więc mnie się ciągle kurczy, kiedy wybrzusza tym, na
których placę podatki.
--

XL

94. Data: 2012-02-04 13:11:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 04 Feb 2012 08:54:46 +0100, Aicha napisał(a):

> Bieżące dzieci. Już 20% ich w Polsce cierpi na otyłość.

A Ty się znowu Grycanek czepiasz???
;-PPP
--

XL

95. Data: 2012-02-04 15:51:57

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-02-04 12:27, niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

Może nie wiedzieć. Jak nie jest.

Qra

96. Data: 2012-02-04 16:24:24

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-04 12:27, było cicho i spokojnie, aż tu Aicha jak pierdolnie:

> Magistry inżyniery też istnieją. Nie wiesz o tym, ćwoku?

Ale inz. to nie to samo co mgr. inz.
Jakby w pol drogi do rozwoju.
Ale i tak lepiej niz sam mgr, dr czy inny humanista, choc watpie, zebys
dala rade ogarnac tu jakas roznice.

97. Data: 2012-02-04 18:38:10

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-04 14:11, Ikselka pisze:

> A Ty się znowu Grycanek czepiasz???
> ;-PPP

Nie "znowu" i nie "Grycanek". Wystarczą 3 przykłady na 21 z klasy mojej
córki.

98. Data: 2012-02-04 18:40:00

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-04 17:24, Lebowski pisze:

> Ale inz. to nie to samo co mgr. inz.
> Jakby w pol drogi do rozwoju.
> Ale i tak lepiej niz sam mgr, dr czy inny humanista, choc watpie, zebys
> dala rade ogarnac tu jakas roznice.

Oczywiście. Inżynier - dziewiąty cud świata!

99. Data: 2012-02-04 18:57:07

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-02-04 19:38, niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

> Nie "znowu" i nie "Grycanek". Wystarczą 3 przykłady na 21 z klasy mojej
> córki.

Trzy powiadasz? No to na pewno chodzi do klasy z tymi... no... Grycankami.

Qra

100. Data: 2012-02-04 19:03:31

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-02-04 17:24, niebożę Lebowski wylazło do ludzi i marudzi:
> W dniu 2012-02-04 12:27, było cicho i spokojnie, aż tu Aicha jak
> pierdolnie:

> Ale inz. to nie to samo co mgr. inz.

Dobre!

> Jakby w pol drogi do rozwoju.

Dobre!!

> Ale i tak lepiej niz sam mgr, dr czy inny humanista, choc watpie, zebys
> dala rade ogarnac tu jakas roznice.

Dobre tak że nie ogarniam.

Qra
--
Pamiętajcie, Mistrz zna się na wszystkim.

Mikrofala piknęła, a ja zgubiłem wątek ...
Ta Pani wygrała experyment.
Wszystkim już odbija.
Obłuda USA
Anita i Jacek E24