Szok, nie chcą rodzić, buntownicy.

następny post »
From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.dzieci
Subject: Szok, nie chcą rodzić, buntownicy.
Date: Mon, 30 Jan 2012 21:05:56 -0800 (PST)

Polacy nie chcą dzieci, boją się kosztów
W 2011 r. urodziło się 391 tys. dzieci, o 22 tys. mniej niż rok
wcześniej - wynika z danych GUS. Eksperci wskazują, że wpływ na to ma
zła sytuacja na rynku pracy -
informuje "Dziennik Gazeta Prawna".
- Dla rodziców urodzenie dziecka to poważna decyzja także w kontekście
finansowym. Przy braku
widoków na pewną pracę i słabych zarobkach młodzi ludzie niechętnie
decydują się na założenie rodziny - ocenia Andrzej Sadowski z Centrum
im. Adama Smitha. Jak dodaje, "poziom niepokoju społecznego jest na
tyle duży, że widać to w statystykach urodzeń".
Dodatkowo - jak wyliczyło
Centrum im. Adama Smitha - na utrzymania dziecka do 20.roku życia
rodzice wydają średnio ogółem 190 tys. zł. Od 2008 r. kwota ta wzrosła
o 30 tys. zł.
Jak podkreśla "DGP", zniechęcające są także problemy z łączeniem pracy
i macierzyństwa - brakuje żłobków oraz miejsc w przedszkolach. W
efekcie najczęściej matka zostaje w domu z dzieckiem, a rodzina musi
utrzymać się z jednej pensji.

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,11
053541,Polacy_nie_chca_dzieci__boja_sie_kosztow.html

A więc w tą stronę to pójdzie, Polacy niedługo przestaną rodzić, no bo
żłobków też nie ma, no i moich przedszkoli również. Praca mizerna, a
tu jeszcze tylko jedno może, bo ktoś ukradł również żłobki.
Ja kiedyś prorokowałem że jak USA otworzy się na Polaków, to będe
chodził po ulicach i krzyczał....Jest tu kto? Amerykańscy szpiedzy
pewnie mnie podsłuchali i nie chcą otworzyć się na Polaków...A tu
trzeba wizję zmienić na ...Czy w tym kraju nie ma dzieci, jest tu
jakieś dziecko???;)
No a dlaczego becikowe nie działa, przecież saruszki tak kokietowały
becikowym o swoją emeryturkę się troszcząc.??? Acha młodzi mają w
rowach mieszkać i trawę z dziećmi żreć ,a im koniecznie emeryturki za
leżenie dać wysokie trzeba, no chociaż połowę tego co księża mają.
A tu się młodzi zbuntowali nie chcą rodzić.. Mam tak samo, jak to
widzę co się wokoło dzieje to nie chce rodzić, biedne by było to
dziecko w tym kraju.