Szok :-(((((((

51. Data: 2001-09-27 19:31:02

Temat: Re: Szok :-(((((((
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz, wybacz, że ci głowę zawracam, ale...

> O rany! Dalej bicie piany!
Już więcej się w tej kwestii nie wypowiem, powiem to Tobie.

> Godzi sie to w aspekcie tego co się stało???
[...]
> Myślę, że się nie godzi (jeżeli się pamięta o czym rozmowa) gadać o
> pierdołach (wybaczcie słowo).
Jeśli tak to odbierasz, to przyznaje ci rację.
Chciałem tylko uświadomić Krzysztofowi, że może mieć z tego tytułu
"nieoczekiwane" problemy. Nie podważałem [ideii] samej inicjatywy.

Swoją drogą, "niechcący przesadziłem" ale nie chciałem, aby na tej
inicjatywie zarobili [pośrednio poprzez budżet] ci=SLD, którzy też
"hodowali" terorystów za nasze pieniądze.
Dręczy mnie jeszcze coś innego. Mianowicie to, ile pieniędzy rząd USA
przeznaczył na pomoc rodzinom ofiar a ile na walkę z terorystami
[terorystą], których też wyszkolono za pieniądze podatników tyle, że
amerykańskich.

> Przypomnę jeszcze.
> Padł pomysł upamiętnienia tego dramatu wspólnie sfinansowanym
nasadzeniem.
Jestem za, sercem i duszą. Tym bardziej, że przez parę dni przeglądałem
listy ofiar z nadzieją, że nie znajdę tam nazwisk swojej rodziny i
znajomych. Na szczęście żyją, udało im się. Mieli szczęście.
Jedna ze znajomych właśnie wróciła do Polski. Nie ma już pracy [nomen omen
w WTC] i nie chciała tam pozostać. Wróciła najszybciej jak mogła.
Atmosfera była nie do wytrzymania, jak twierdzi.
Momentami odnoszę wrażenie, iż dla nas [Polaków] jest to większy dramat
niż dla "większej części" nowojorczyków, większość jej znajomych
błyskawicznie się otrząsnęła i podjęła "normalną" pracę a ci, którzy ją
stracili bezpowrotnie [szczególnie ci zarabiający 5-8 tys.$/mies.],
bardziej ubolewają nad sobą niż nad tym co się stało. Wyobraź sobie, iż
większość amerykanów jest za odbudowaniem WTC a znikoma ilość za
stworzeniem "parku- to zbyt wielkie słowo" pamięci. W PL byłoby odwrotnie.
[Przykład Rotundy o niczym nie świadczy, poza tym to było za czasów
właśnie SLD=PZPR]. To tak na marginesie.

> Na ogół się przyjął. Jednak jeżeli komuś się to nie podoba niech milczy
> nie usiłuje kasować pomysłu szukaniem dziury w całym. Przecież wiecie
czym
> to jest wybrukowane...????
Nie zamykaj ludziom ust. Poczytaj Miro [tak, to ten sam którego poznałeś u
Jagody] na pl.pręgierz. Innych też.

> Jagoda wielkodusznie dała miejsce do wykonania pomysłu. Dzięki.
> Krzysztof zaoferował się jako kasjer. Dzięki.
> On jest naprawdę poważnym człowiekiem. I skoro daje sobie radę z czymś
tak
> dziwnym jak rośliny tarasowe (Bóg mi świadkiem cytuję określenie co by
ono
> nie miało znaczyć - ja nie mam pojęcia!) to co, z byle urzędem skarbowym
> sobie nie poradzi????? A miejcie do człowieka więcej zaufania. Gdyby
> rzeczywiście miał mieć jakies klopoty z tego tytułu, to przecież Go nie
> zostawimy samego.
Mówisz to tak lekko... i od rzeczy.

> Dlatego po raz trzeci piszę: DAJCIE SOBIE SPOKÓJ Z DZIELENIEM WŁOSA NA
> CZWORO.
> I oczekuję:
> albo numeru konta
> albo adresu na który zwykłe pocztowe przekazy można przesyłać.
Naprawdę, uważasz, że nie lepiej zrobić "zajazd" na Woli na wiosnę i w
uroczystej atmosferze posadzić zamiast (1) drzewko całą aleję? I zgodnie z
wzorcem amerykańskim po minucie milczenia, żyć dalej?
Może cię zszokowałem, tymi wypocinami, ale zaczynam odnosić wrażenie, że
Seneka miał rację mówiąc: tota vita discendum est mori - przez całe życie
trzeba się uczyć umierać.
pozdr. Jerzy

PS
Zauważ, że nie poruszyłem kwestii politycznych i biznesowych.
Np. dlaczego nikt jeszcze nie przyznał się do zamachu?
Kto na nim najwięcej skorzysta?
Gdzie była CIA?

52. Data: 2001-09-28 06:15:00

Temat: Re: Szok - sposób wpłaty
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości news:9oupmo$2o6
> Dobrze, że to napisałeś, może Krzysztof przeczyta i dowie się, że od wpłat
> musiałby zapłacić podatek itd., itp. Musiałby zarejestrować fundację, cały
> korowód formalności.

Gdzie jest pies pogrzebany, ze jesteś takim przeciwnikiem tej sprawy?
Czy jest słusznym informować o problemach bez wskazywania rozwiązań?
Uwaga!
Osoby które chcą przesłać wiadomą kwotę na posadzenie drzewa proszone są o
przesłania wewnątrz koperty znaczka pocztowego o wartości 1 zł na adres:
Krzysztof Marusiński
ul. 22 Lipca 15
12-250 Orzysz
Proszę nie zapomnieć o wpisaniu nadawcy.
Kwota którą zbiorę zostanie przekazana Jagodzie.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

53. Data: 2001-09-28 06:48:23

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof =?ISO-8859-2?Q?Marusi=F1ski ?= napisał(a):

> Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości news:9oupmo$2o6
> Osoby które chcš przesłać wiadomš kwotę na posadzenie drzewa proszone sš o
> przesłania wewnštrz koperty znaczka pocztowego o wartości 1 zł na adres:

Hi! Hi! A nie mówiłem, że Krzysztof sobie poradzi???!!! :-))))))))))))))
Jeżeli ktoś sobie radzi z czymś o nazwie tarasowe to nie poradziłby sobie z
takim drobiazgiem?????????????
Dzięki Krzysztof! Myślę, ze to załatwia sprawę!
Pozdrawiam :-)
Janusz

54. Data: 2001-09-28 08:39:15

Temat: ???!!!
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> schrieb im Newsbeitrag
/.../

> ul. 22 Lipca 15
~~~~~~~~~
/.../

To ulice o tej nazwie jeszcze istnieja?!

Irek

55. Data: 2001-09-28 09:24:38

Temat: Re: pyskówka-OT
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Too old..." <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> Hmm.Może się jednak złamię i Ci odpowiem ;-)))

Źle robisz! Nisko cenię ludzi, którzy zbyt często zmieniają zdanie.

> Poprzedni był prze ze mnie używany na kilku grupach i dopiero Ciebie tak
> uraził . Widocznie jesteś wyjątkowy .
> Innych raczej bawił.

Jaki jestem taki jestem i nie planuję zmieniać się, a prostackie dowcipy
mnie nie bawią. Naucz się szanować ludzi, którzy są inni niż Ty. Nie masz,
przecież, pewności że jesteś ten najwłaściwszy. A może tak uważasz?
Żebyśmy się dokładnie rozumieli to w Twoim tekście: " Pojedynczy osobnik z
populacji ludzkiej "Krzysztof Marusiński"
mnie
słowa "pomyślał miejmy nadzieje". Po pierwsze, brak tam przecinka po słowie
pomyślał, a po drugie - nie jest grzecznym powątpiewanie w umiejętności
myślenia innych osób. Powątpiewać w to może tylko osoba, która uważa się za
jedynie zdolną do myślenia. Inne osoby to półgłówki niezdolne do takiego
czynu. W niektórych wypadkach może być to przedmiotem żartu, ale nie
względem osób prawie nam nieznanych.

> Nie postanowiłem poprzednio aby Ciebie świadomie obrażać (uważałem taki
> nagłowek za rodzaj ironii)

Rozumiem, że nie chciałeś mnie świadomie obrażać, ale postanowiłeś sobie
poironizować ze mnie. Dobrze się bawiłeś moim kosztem?

> Hmm.Tu się nie zgodzę .

Nie musisz się zgadzać. Wystarczy jak zaczniesz podpisywać swoje wypowiedzi,
jak na cywilizowanego człowieka przystało.
Popatrz, kto na tej grupie podpisuje się. Sami poważni ludzie. Od
"vice-guru" Bogusława R. po "najodleglejszych" mieszkańców Ameryki. Ucz się
od nich, bierz przykład.

> I proszę nie pisz więcej do mnie na priva , po co mamy się denerwować.

Dzięki za informacje o liście na adres prywatny. Przepraszam. List
o"świetnej zabawie z zawstydzonego gościa" poszedł do Ciebie przez pomyłkę.
Nacisnąłem nie to pole w Outloku.
Już naprawiłem to, wysyłając ten list na grupę.
Łatwo odróżniać moje listy kierowane na grupę.
Listy prywatne podpisuję nazwiskiem z wyliczeniem wszystkich moich imion.
Wysyłane na grupę, opatrywane są podpisem w formie skróconej stopki, aby
zbytnio nie zaśmiecać grupy byle bzdurami. Przemyśl to ostanie zdanie.
Jestem pewny, że myśleć to Ty potrafisz.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

56. Data: 2001-09-28 11:46:07

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie jest pies pogrzebany, ze jesteś takim przeciwnikiem tej sprawy?
Już wkładam :-# bo widzę, że możesz mnie jeszcze o coś gorszego posądzić.

> Czy jest słusznym informować o problemach bez wskazywania rozwiązań?
Źle czytałeś, podawałem rozwiązanie.

> Uwaga!
> Osoby które chcą przesłać wiadomą kwotę na posadzenie drzewa proszone są
> przesłania wewnątrz koperty znaczka pocztowego o wartości 1 zł na adres:
Polak potrafi wybrnąć. ;-)))
pozdr. Jerzy

57. Data: 2001-09-28 11:47:43

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

[mailto:o...@n...pl]On Behalf Of Krzysztof

[...]

To co zostałem zdetronizowany!!!
Pozdrawiam.
Boguslaw R.

58. Data: 2001-09-28 18:06:38

Temat: Re: ???!!!
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Irek Zablocki" <i...@w...de> napisal w wiadomosci
> /.../

> ~~~~~~~~~
> /.../
>
> To ulice o tej nazwie jeszcze istnieja?!

No cóz... Zdaje sobie sprawe, ze bedzie to powodem do wysmiewania sie ze
mnie :-) (ktos juz kiedys pisal, ze Orzysz to miasto sadystyczne, bo
warszawka wymyslila tu stacjonowanie kompanii karnej), ale podam, ze jest
takze ulica w nazwie o wiele gorsza :-). Powód jest prozaiczny. Ubozejemy, a
zmiana nazwy wiaze sie z kosztownymi
oplatami, m.inn. za zmiany w ksiegach wieczystych. Mieszkancy dobrze
"platnych" miast, pewnie tego nie zrozumieja.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

59. Data: 2001-09-28 19:40:31

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmmm. Jak widać tak.

> No cóz... Zdaje sobie sprawe, ze bedzie to powodem do wysmiewania sie
> ze mnie :-)
Bynajmniej, nie z Ciebie i ja się śmieję. Ubolewam nad tym, podobnie jak i
nad ...

> (ktos juz kiedys pisal, ze Orzysz to miasto sadystyczne,
UWAGA!!!
Krzysztofie! Przekraczasz granicę dopuszczalnych nadużyć, to jest twoja
nadinterpretacja.
Napisałem to ja [dawno temu] ale w zupełnie innym kontekście.
Miałem "cichą" nadzieję, że w czasie spotkania na Woli zaczęliśmy tkać
"nić" porozumienia.
Popełniam błąd w ocenie Ciebie? Fakt, stół, nie był okrągły.

>bo warszawka wymyslila
A tu uogólniając ubliżasz, chociażby stałym mieszkańcom.
Dla mnie warszawka to w 1/2 ci przyjezdni, co i tak długo tutaj nie
zagrzeją miejsca. Wystarczy spojrzeć na to miasto. To jedna wielka
sypialnia dla "szczurów" co wymieniają się co 4 lata.

> tu stacjonowanie kompanii karnej), ale podam, ze jest
> takze ulica w nazwie o wiele gorsza :-).
Podam? Nie podałem!
Nie przejmuj się, nam w Wawie zmieniono wiele nazw, ale nadal jeździmy i
poruszamy się tymi samymi ulicami ;-)))
Wbrew pozorom zachowujemy zdrowy rozsądek. Gorzej, bo nie wiadomo jak
przyjezdnym wytłumaczyć gdzie jest np. plac Wilsona albo Stołeczna. ;-)))

> Powód jest prozaiczny. Ubozejemy, a zmiana nazwy wiaze sie z kosztownymi
> oplatami, m.inn. za zmiany w ksiegach wieczystych. Mieszkancy dobrze
> "platnych" miast, pewnie tego nie zrozumieja.
Jesteś pewien?, cały czas odczuwamy to we wzroście czynszów!!!
I wiedz, że ci od zmian przecież za to nie płacą a tym bardziej nie pytają
nas o to.

A tu link do pięknego miasta:
http://www.pilot.pl/index.php3?Z_CITY_NAME=orzysz&fo
rm_t=1&lang=pl
jest też tam i plan miasta ale, opisanych ulic niestety mało i ogrodu nie
widać, niestety.
[Poszukam na zdjęciach satelitarnych]
A w tym mieście mieszka ktoś nieprzeciętny, ktoś kto chce aby mieszkańcom
żyło się lepiej.
Kto to taki?
pozdr. Jerzy

60. Data: 2001-09-28 22:32:29

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztofie !
To nie pośpiech tylko spontaniczność . Tak chyba najlepiej działać.
Podobno czeka nas jeszcze Złota Polska Jesień. Posadzone teraz jesienią
drzewo ma większe szanse na ukorzenienie się i przetrwanie pierwszego
suchego sezonu (pamiętaj że to polska Kalifornia (:-)) ) z umiarkowanym
podlewaniem ok 2 razy w tygodniu.
Wiosenne spotkanie odbędzie się pewnie nie wcześniej jak koniec
kwietnia -początek maja, bo dopiero wtedy pogoda pozwala na swobodne
funkcjonowanie pod lipą i w tym czasie zazwyczaj jest jakiś długi weckend,
który pozwoli grupowiczów zmobilizować.
Myślę że nie ma co się "bawić " w zbieranie złotówek na drzewo, bo to długo
potrwa. Tyle osób, ile przyjedzie, sfinansuje drzewo. Ci natomiast którzy
nie będą mogli się stawić i prześlą pieniądze do Ciebie, zasponsorują napis
w kamieniu, a to już będzie można zrobić o każdej porze roku.

Przepraszam że wypadłam z dyskusji w ostatnich dniach września (a miałam
wielką nadzieję na spotkanie w Krakowie) ale paskudna grypa położyła mnie na
łopatki i jeszcze teraz ledwie funkcjonuję.

Pozdrawiam wszystkich ... Trzymajcie się ciepło ... Nie dajcie się grypie...

Do szybkiego zobaczenia - Jagoda

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> Czy na zdarzenie o wymiarze historycznym należy reagować w pośpiechu?
> Czy upamiętnienie tego czynu nie wymaga refleksji, jakiejś formy
dojrzewania
> w sferze uczuć?
> Czy, w tym przypadku, zwłoka nie będzie podkreśleniem wagi jaką
przykładamy
> do sprawy?

Re: F_U_C_K chicks waiting for you! Our X-X-X adult site is free, check it out!9PL1YmUytzrVd
lawenda
Deren wielkowocowy
Pod wrazeniem
Bardzo wazna wiadomosc