Szparagi konserwowe

1. Data: 2007-05-18 18:26:28

Temat: Szparagi konserwowe
Od: "P" <...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Robię małe przyjęcie i chciałbym zrobić coś ze słoiczkiem szparagów
konserwowych.
Taka niewielka przekąska przed poważniejszymi daniami.

Szparagi są długości ok 20cm.
Jakies sprawdzone pomysły?

Dzięki.

2. Data: 2007-05-18 20:39:07

Temat: Re: Szparagi konserwowe
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le vendredi 18 mai 2007 ŕ 20:26:28, dans
<8f4b5$464defcd$57cfa85f$18730@news.chello.pl> vous écriviez :

> [...]

> konserwowych.
> Taka niewielka przekąska przed poważniejszymi daniami.

Szparagi konserwowe nijak sie nie maja do swiezych, to naprawde taka
namiastka. Dlatego nie jestem pewna czy podanie konserwowych w pelnym
sezonie swiezych szparagow jest najlepiej wybranym momentem do ich
zuzycia...

Ewcia

--
Niesz
http://www.krolestwa.com

3. Data: 2007-05-18 21:54:32

Od: "Andrzej M" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przynajmniej są miękkie.

4. Data: 2007-05-19 05:46:01

Od: "Szymuś" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trudno mi sobie wyobrazić jak coś może być namiastką szparagów :). Dla mnie
szparagi nie mają żadnego własnego smaku. Smakują tylko tym co się do nich
dołoży. Może mam podniebienie przepalone zielonym pieprzem który uwielbiam i
dlatego nie czuję :)

5. Data: 2007-05-19 17:05:07

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

Szymuś schrieb:
> Trudno mi sobie wyobrazi? jak co? mo?e by? namiastk? szparagów :). Dla mnie
> szparagi nie maj? ?adnego w^(3)asnego smaku. Smakuj? tylko tym co sie^ do nich
> do^(3)o?y. Mo?e mam podniebienie przepalone zielonym pieprzem który uwielbiam i
> dlatego nie czuje^ :)

ja tam lubię i zielony pieprz i szparagi. I mają one swój smak, nie
każdy je lubi. A sałatka ze szparagów, czy zielonych, czy białych jest
baardzo dobra. Wystarczą szparagi, ociupina oliwy, ociupina octu
(condimento balsamico najlepsze) i świeży koperek. Mniam.

Waldek

6. Data: 2007-05-20 05:07:41

Od: "Szymuś" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuję. Dobrze że w tym przepisie nie ma mozzarelli bo to też dla mnie jak
mydło albo raczej bezsmakowy wypełniacz. Ser ma smakować jak ser. Fakt, że
nie wiem czy próbowałem prawdziwej mozzarelli bawolej (chyba nie).

7. Data: 2007-05-20 05:45:09

Od: "BBjk " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar pisze:
> [...]
> baardzo dobra. Wystarczą szparagi, ociupina oliwy, ociupina octu
> (condimento balsamico najlepsze) i świeży koperek. Mniam.

Może i mniam, ale teraz są świeże szparagi, lepsze i tanie. Więc proponowałabym
puszkę odłożyć na przednówek.
--
BBjk
http://bajarka.fotolog.pl/ (Idź przez to miasto)

8. Data: 2007-05-20 06:07:06

Od: "hani" <h...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> konserwowych.
> Taka niewielka przekąska przed poważniejszymi daniami.

Moja mama ze szparagów konserwowych robiła tzw. "psie h.jki" jak to nazwał
kiedyś jej kolega i tak zostało do dzisiaj.Nazwa niezbyt kulturalna ale
faktycznie ta przekąska tak wygląda na talerzu.
O ile dobrze pamiętam to na plasterku szynki kładła szparaga, jajko na twardto
(ćwiartke czy połówke- nie pamiętam), polożyła kleks majonezu i zawinęła w rulon.
Zawsze na imprezach schodzą te "psie hu.ki" od razu.Ludziom smakuje ta przekąska.

hani

9. Data: 2007-05-20 12:43:19

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

BBjk schrieb:

> Może i mniam, ale teraz są świeże szparagi, lepsze i tanie. Więc proponowałabym
> puszkę odłożyć na przednówek.
też piszę o szparagach, a nie o puszkowym erzacu. Można jeszcze trochę
świeżo uskrobanego parmezanu na to dać.

Waldek

Krem truskawkowy do torta i mrożone truskawki
GROMOWLADNY
gotowanie na parze
Re: orzeszki pini
Dziwne garnki?