Szukam fryzjera [katowice]

1. Data: 2004-10-13 15:28:19

Temat: Szukam fryzjera [katowice]
Od: "Snigdha" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może jest tu ktoś z aglomeracji i poleci jakiegoś fryzjera? Wymóg główny-
coby miał jakiś pomysł na to, co mam mieć na głowie, bo mnie pomysłów brak
całkowicie:-(

S.

1. Data: 2004-10-13 16:10:18

Temat: Re: Szukam fryzjera [katowice]
Od: "Nick(i)" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Snigdha wrote:
> Może jest tu ktoś z aglomeracji i poleci jakiegoś fryzjera? Wymóg główny-
> coby miał jakiś pomysł na to, co mam mieć na głowie, bo mnie pomysłów brak
> całkowicie:-(

jak uzbroisz sie w cierpliwosc (tak do jutra) to pogadam z kolezanka i
sie dowiem
Ona ma kogos dobrego (mi sie efekty podobaly) w katowicach :-)

pozdr

*****
rem tene, verba sequentur

*****
http://klub.chip.pl/julia

1. Data: 2004-10-13 17:44:07

Od: "OLI" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Slawek Kublin ma od niedawna salon w Katowicach. Namiary sa chyba na
www.kublin.pl, mozesz zadzwonic do salonu w Bielsku - Bialej i spytac.

Ja sie tne w Bielsku w jego salonie (bodaj u jego siostry, tez jest
swietna!), ale jak on pracowal w BB to kobitki walily do niego drzwiami i
oknami (trzeba sie bylo umawiac z duzym wyprzedzeniem) i chyba teraz tak
jest w K-cach :). Naprawde facet ma talent i slucha Twoich zyczen, mowi Ci
co by Ci pasowalo i wykonuje swietna robote. Efekty sprawdzone na kilku
kolezankach, naprawde warto.

OLI

1. Data: 2004-10-13 18:07:30

Od: "Snigdha" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nick(i)" <...@...pl> napisał w wiadomości

| jak uzbroisz sie w cierpliwosc (tak do jutra) to pogadam z kolezanka i
| sie dowiem
| Ona ma kogos dobrego (mi sie efekty podobaly) w katowicach :-)

Jestem bardzo cierpliwa:-), dzięki.

S.

1. Data: 2004-10-15 07:18:47

Od: "Nick(i)" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Snigdha wrote:

> Jestem bardzo cierpliwa:-), dzięki.

Troszke trwalo ale juz mam :-)

Studio Fryzur
ul G.Z.W Jankego 134
katowice piotrowice
tel 205-95-72
Pani Karolina albo Pan Adam- zwlaszcza On jezeli naprawde nie masz
pomyslu na to co chcesz miec na glowie :-)

pozdr

****
rem tene, verba sequentur

*****
http://klub.chip.pl/julia

1. Data: 2004-10-15 08:16:02

Od: "Snigdha" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

| tel 205-95-72
| Pani Karolina albo Pan Adam- zwlaszcza On jezeli naprawde nie masz
| pomyslu na to co chcesz miec na glowie :-)

Dzięki!
S.

1. Data: 2004-10-15 15:30:34

Od: "Nick(i)" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Snigdha wrote:

> Dzięki!

Zycze powodzenia..
Kolezanka chwali sobie bardzo wizyty u pana Adama, a swoja droga cudnie
wyglada jak od niego wraca :-)

--
*****
rem tene, verba sequentur

*****
http://klub.chip.pl/julia

1. Data: 2004-10-18 20:57:11

Od: "Asia Profaska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A z ciekawosci zapytam.. ale sobie Pan Adam liczy za wizyte? :)
Pozdrawiam

1. Data: 2004-10-19 08:15:58

Od: "Nick(i)" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Profaska wrote:
> A z ciekawosci zapytam.. ale sobie Pan Adam liczy za wizyte? :)

hihi, to fryzjer mojej kolezanki
nawet za bardzo nie wiem ile bierze bo nie pytalam ale chyba nie duzo w
porowaniu z Gabrielami i innymi Laurentami :-)
Wiem ze jest zadowolna miedzy innymi z tego powodu ze tanio

Pozdr

*****
rem tene, verba sequentur

*****
http://klub.chip.pl/julia

CELLULITIS - STOP
który??
Avon - Senses - opinie
być może NTG, ale jest tu wiele Pań, które pomogą mi rozwiązać ten problem
Avon-szukam