Szukam książki...czytanie z twarzy znaczenie ruchów oczy.

1. Data: 2007-02-14 22:40:31

Temat: Szukam książki...czytanie z twarzy znaczenie ruchów oczy.
Od: "|3eR|<o" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, kiedyś miałęm styczność z taką książką, gdzie czytałem o znaczeniu
ruchów oczu, tzn był to jeden z całej masy takich znaków. Było tam
wyjaśnione np:, że jeśli osoba patrzy w lewy górny róg to myśle o
przeszłości albo coś zmyślonym.
Niestety nie pamiętam, gdzie i jak sie nazywała ta książka.
Czy ktoś z was wie gdzie znajdę takie informację ?.
Dzięki.

2. Data: 2007-02-14 23:29:23

Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Niestety nie pamiętam, gdzie i jak sie nazywała ta książka.
> Czy ktoś z was wie gdzie znajdę takie informację ?.

nie wiem co to za ksiażka (daj znać jak znajdziesz), ale generalnie "panuje
zasada", że po prawej stronie masz przyszłość, na wprost teraźniejszość, a
po lewej przeszłość. Jeśli np. klient stanie po Twojej lewej stronie podczas
rozmowy, jesteś na starconej pozycji, jeśli po prawej - masz szanse na
"dobry" kontrakt... (podobnie jest z oczami, ustawieniem ciała wobec Ciebie
itd)
Co ciekawe, zwróć uwagę na znajomych, którzy instynktownie opowiadając o
przyszłości gestykulują prawą ręką, o przeszłości lewą, a teraźniejszość
opisują machając rękoma przed sobą...
Szczerze mówiąc świetnie poruszają się według tych zasad akwizytorzy,
przedstawiciele, choć wielu z nich robi to tak sztucznie, że aż szkoda na
nich patrzeć.

;) no tak chodziło o oczy i twarz, ale moze też Ci się do czegoś przyda...

pozdrawiam,

3. Data: 2007-02-14 23:32:14

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik |3eR|<o <o...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:er034a$s5n$...@i...gazeta.pl...
> [...]
> Niestety nie pamiętam, gdzie i jak sie nazywała ta książka.

> Czy ktoś z was wie gdzie znajdę takie informację ?.

U córki prezydenta Kwaśniewskiego... ;)

4. Data: 2007-02-14 23:51:12

Od: "|3eR|<o" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "x" <y...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nich patrzeć.
>

> ;) no tak chodziło o oczy i twarz, ale moze też Ci się do czegoś przyda...
Dzięki, są to dobre informacje, jednakrze do lepszego odczytu dobrze jest
znać bardziej szczegółe zachowania oczy.
Ale za info dzięki, krótko i zwięźle.
Swoją drogą interesuję się od jakiegoś czasu twórczościa a w zasadzie shop
znanego w UK Derren Brown, głównie interesuję mnie sposób w jaki wprawia
ludzi w stan transu czy tez lekkiej hipnozy. Ktoś z was coś o tym wie ?.
Może jest tutaj na formie jakis hipnotyzer. Derren potrafi podejsc z biegu
do przechodzącej przypadkowej ( no miejmy nadzieje) kobiety na pasach
drogowych w centrum londynu, udając, że na nią wpadl robi gest rękom po jej
twarzy, po czym odbiega a kobieta nie może ruszyć nogami, ale jest przy tym
całkowicie świadomą i normalna. Po jakimś czasie Derren znowu podbiega do
niej w biegu dotyka jej głowy, kobieta idzie dalej. Druga ciekawa kwestia,
jak potrafi gestykulacją słowami może nawet garwą głosu, sprawić że
przypadkowa osoba w metrze zapomina gdzie jedzie pomimo, że pare sekund
wcześniej dokłąnie powiedziała nazwe. Derren wpatruje się w oszołomioną jak
dziecko dorosłą osobę, która nie wie gdzie jedzie...poczym dotyka palcem na
ułamek sekundy czoło tej osoby a ta osoba po 1 sekundzie mówi nazwę.
Niestety nie znam literatury która klarownie opisuję takie kwestie.
W sieci jest kilka książek jego autorstwa, na jego stronie również jest
kilka ciekawych, chodz zdaje się za bardzo trywalnych opisów jego sztuczek.
Może ktos tutaj wie gdzie w sieci jest o nim jakis polskie forum, strasznie
męczące jest dokładne tłumaczenie, dość skomplikownego tekstu :/.

5. Data: 2007-02-15 00:08:28

Od: "|3eR|<o" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdaje się, że była to książka pt" Komunikacja niewerbalna...." nie pamiętam
teraz dalszego tytulu jesli byl i autorów.
Tam był opis znaczenia ruchów oczu.
Może ktoś z was ma taką książke i właśnie tam to jest :>?.

Chodze po grupach
Zakulisowe maile? ;)
Żywiołowość
"Sky is the limit"