"Sky is the limit"

1. Data: 2007-02-14 16:29:08

Temat: "Sky is the limit"
Od: "Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

myslac o Sky'u, weszlo mi do glowy te powiedzenie (w tytule).

zachecam do rozwazan na ten temat.

ps. jak tylko skoncze pisanie prezentacij na klase o implicit leadership
theory (a propo moze cos ktos wie, bo jakos nie moge nic konkretnego w necie
znalesc) sama byc moze cos skrobne.

2. Data: 2007-02-14 21:01:20

Temat: Odp: "Sky is the limit"
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Himera <h...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:eqvdck$s2g$...@i...gazeta.pl...
> [...]
> theory (a propo moze cos ktos wie, bo jakos nie moge nic konkretnego w necie

Chetnie się dowiem jak zapatrujesz się -i inni- na tytułowe hasełko. :)

W końcu to ciut zbliżone do Stachurowego
"Dla wszystkich starczy miejsca pod wielkim dachem nieba..."
;)

3. Data: 2007-02-15 08:37:23

Temat: Re: "Sky is the limit"
Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_poczta.onet.pl)@tutaj.nic> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Chetnie się dowiem jak zapatrujesz się -i inni- na tytułowe hasełko. :)

Jaje takse tłumaczę: Zabrania się spamowania i śmiecenia
ponad poziom Sky'ja.

> W końcu to ciut zbliżone do Stachurowego
> "Dla wszystkich starczy miejsca pod wielkim dachem nieba..."

O nie, nasza kochana grupa aż tak pojemna nie jest.

--
Sławek

4. Data: 2007-02-15 13:14:45

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Slawek [am-pm] <sl_d(na_poczta.onet.pl)@tutaj.nic> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:er163v$51j$...@n...onet.pl...
> "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jaje takse tłumaczę: Zabrania się spamowania i śmiecenia
> ponad poziom Sky'ja.

Skoro'm poprzeczką to chętnie ją podniosę...obniżyć też mogę? ;P

> O nie, nasza kochana grupa aż tak pojemna nie jest.

Swoją drogą ciekawe czemu? Małostkowość? ;P
"otwórzcie swe serca" "którzy tu wchodzicie" ;)

5. Data: 2007-02-16 04:56:34

Temat: Niebo limitowane. vel. Kapitan Zgoda :-))
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> O nie, nasza kochana grupa aż tak pojemna nie jest.

Swoją drogą ciekawe czemu? Małostkowość? ;P
"otwórzcie swe serca" "którzy tu wchodzicie" ;)

A chodziło o "implkacje lidera", krócej prościej i bez spamu :-))
I masło maślane typu lidership - leadership

Kapitan. Zgoda?
Aaaa.. jeszcze implikacja teorii o Kapitanie Zgodzie :-))

ett

6. Data: 2007-02-16 05:40:41

Temat: Odp: Niebo limitowane. vel. Kapitan Zgoda :-))
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik eTaTa <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:er3dhk$jir$...@n...onet.pl...

> [...]
> I masło maślane typu lidership - leadership
>
> Kapitan. Zgoda?
> Aaaa.. jeszcze implikacja teorii o Kapitanie Zgodzie :-))

Jakie to przyziemne... ;)
A Niebo to Niebo -ponad liderami, kapitanami, meczami zagryzaniem się o
stołki...kłoceniem się co spamem a co realizmem -czyli byciem facetem z jajmi kutasem
i pieścią /choćby "tylko" intelektualną.../

Wyżej tyłka nie podskoczysz -póki co? ;)
No właśnie -póki CO?

Czego trzeba...by dostać się do Nieba?
Tylko jednego.
Ale "ludzie o wszystkim myślą prócz tej jednej rzeczy..."A.M.
;)

"Chcesz całoprzejść między światowym rozruchem?
Bądź dla zwierząt człowiekiem a dla ludzi..."

No!
Do dzieła!
:D

7. Data: 2007-02-16 09:56:27

Temat: Re: Niebo limitowane. vel. Kapitan Zgoda :-))
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik eTaTa <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> [...]
:)

> [...]

;)

"Chcesz całoprzejść między światowym rozruchem?
Bądź dla zwierząt człowiekiem a dla ludzi..."

=======================
Sralis mazgalis referendus duptus :-))

"Chcesz całoprzejść między światowym rozruchem?
Bądź dla zwierząt człowiekiem a dla ludzi..."

Zwierzyną? Na kartkach "Tiny"?
No bodaj Cię.. :-)))

Pieśnią i pięścią. Ok. :-)

No, wzlatałeś :-}}}

Powiedz mi czemu się tak rozcapirzasz?
Tyle tematów nieznanych, czy tyle odpowiedzi?

Zauważ coś ciekawego.
Nie gnaj. Uważaj.

Dlaczego nie przyznajemy się do słowianizmu?
Dlaczego germanizm nas kusi?

Bo?

Mogę się mylić, wytknij więc.

-
Nie. Nie mogą pójść na tą gadkę faceci.
Nikt nie pomorze "światu bab". :-))

Trudne?

ett

8. Data: 2007-02-16 15:07:34

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik eTaTa <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:er3v3t$v9t$...@n...onet.pl...

> [...]
> ;)
>
> "Chcesz całoprzejść między światowym rozruchem?
> Bądź dla zwierząt człowiekiem a dla ludzi..."

"Najsmutniejsze gdy rzecz zrobiona
okazuje się rzeczą do zrobienia..."
A.deS.Ex.

"Czy już odrobiłeś lekcje?
Nie chcę ich powtarzać więcej..."
L.Cohen

Bleff?
Nie bądź pewny
"bo pewność niepewna..."
xJ.T.

> "Chcesz całoprzejść między światowym rozruchem?
> Bądź dla zwierząt człowiekiem a dla ludzi..."
>
> Zwierzyną? Na kartkach "Tiny"?
> No bodaj Cię.. :-)))
>
> Pieśnią i pięścią. Ok. :-)
>
> No, wzlatałeś :-}}}

To nie ja ;)
To Mickiewicz. Heh. :P
Zgogluj...

> Powiedz mi czemu się tak rozcapirzasz?
> Tyle tematów nieznanych, czy tyle odpowiedzi?

Jak wolisz. :)

> Zauważ coś ciekawego.
> Nie gnaj. Uważaj.

Żywiołowość nie wada.
Mnogość nie zawada... ;)

> Dlaczego nie przyznajemy się do słowianizmu?
> Dlaczego germanizm nas kusi?

> Bo?
>
> Mogę się mylić, wytknij więc.

j.w.

Pisanie dużymi literami
[OT]Prawdziwa przyczyna degeneracji "służby" zdrowia
Coś na ukojenie rozjuszonych "ranek" :-]
Czy ukrywanie/okazywanie fałszywych emocji jest szkodliwe dla mojej duszy/umysłu?
Siderodromofilia - głupie zboczenie