Szukam lupy-linijki w Warszawie

1. Data: 2005-02-24 22:06:45

Temat: Szukam lupy-linijki w Warszawie
Od: j...@o...pl (Jandulka) szukaj wiadomości tego autora

Czy któraś z warszawianek wie, gdzie kupię lupę-linijkę? W sławnej
pasmanterii na Targowej powiedziano mi, że nie mają i że widoki są marne.
Nie chcę kupować w Hobby Studio itp., bo muszę najpierw sprawdzić, czy o to
mi chodzi. A chodzi mi o coś do przesuwania po papierze. Zaczyna mi to być
niezbędne w pracy zawodowej (latka lecą, niestety). Dzięki z góry za
ewentualne informacje.
Jandulka (Warszawa)

1. Data: 2005-02-24 23:07:32

Temat: Re: Szukam lupy-linijki w Warszawie
Od: "Aneczka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia w news:004301c51abd$1f1fdc50$1458bad4@pad3abc538c174,
ktoś podpisujący się Jandulka chciał powiedzieć, że:
> [...]
> marne. Nie chcę kupować w Hobby Studio itp., bo muszę najpierw
> sprawdzić, czy o to mi chodzi. A chodzi mi o coś do przesuwania po

A nie wybierasz się do Krakowa? Jakbyś miała zamiar, to mogłabyś obejrzć
moją - nie z HS, ale dokładnie ta, co u nich...

--
Pozdrówki,
Aneczka

1. Data: 2005-02-24 23:18:50

Od: "gosik283" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>ewentualne informacje.
>Jandulka (Warszawa)
>
>wydaje mi się że widziałam taki przyżąd w pasmanterii na bazarku na
Mokotowie przy zbiegu ulic Puławskiej i Al.Lotników
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2005-02-25 06:35:11

Od: "denito" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gosik283" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Ja kupiłam taką u optyka co prawda w Kwidzynie, powiększa 20 razy i jest
super.
Dziunia-Kwidzyn

1. Data: 2005-02-25 07:24:00

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 25 Feb 2005 07:35:11 +0100, "denito" <d...@i...pl>
wrote:

>U?ytkownik "gosik283" <g...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci
>by?
>
>Ja kupi?am tak? u optyka co prawda w Kwidzynie, powi?ksza 20 razy i jest
>super.
>Dziunia-Kwidzyn

A do czego jest linijka z lupa? ja mam lupe z raczka, lupe w
lampie i lupe, co sobie jak chomato zawieszam na szyi...

Pierz, zainteresowany, jako podstarzaly krecik :{{{
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-02-25 07:46:55

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> [...]
> mi chodzi. A chodzi mi o coś do przesuwania po papierze. Zaczyna mi to być
> niezbędne w pracy zawodowej (latka lecą, niestety). Dzięki z góry za

Ja ja kupilam, przesuwa sie dobrze, dorobilam dwie podklaki metalowe, A-3
iA-4, bo ona jest z magnesami. Sprawdza sie.

--

Pozdrawiam Ula Wrocław

1. Data: 2005-02-25 08:58:51

Od: "Aneczka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia w news:5ikt11d853cuask3c3g76j70g563d3srod@4ax.com,
ktoś podpisujący się Krysia Thompson chciał powiedzieć, że:
> A do czego jest linijka z lupa? ja mam lupe z raczka, lupe w
> lampie i lupe, co sobie jak chomato zawieszam na szyi...

Krysiu, to to ma najczęście z boku magnesiki, opcjonalnie tabliczkę
magnetyczną i jedziesz tym po kartce, bądź (jak u mnie) "przyklejasz" na
wzorku. Ja na razie jakoś nei mogę się przywyczaić, ale przy niewyraźnym
wzorku było to bardzo pomocne - oczy mi się męczyły tak, a po
przyzywczajeniu do patrznia na to zawsze pod tym samym kątem nie m
wątpliwości, który akurat rządek haftujesz, bo na środku ma podkreślającą
kreseczkę.
Produkuje to między innymi Jannlyn.

--
Pozdrówki,
Aneczka

1. Data: 2005-02-25 09:42:17

Od: "Renata Oborniki Wlkp" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja szukam tej linijki już od dłuższego czasu.Przez moment miała ją mulinka.pl
ale gdy złożyłam zamówienie zapas sią już wyczerpał.Szukalam też w Poznaniu
ale bez skutku.Jeśli natknęłyście się może gdzieś na nią w sklepie
internetowym to dajcie znać.
Pozdrawiam
Renata

1. Data: 2005-02-25 09:51:56

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 25 Feb 2005 09:58:51 +0100, "Aneczka"
<a...@g...pl> wrote:

> [...]
>przyzywczajeniu do patrznia na to zawsze pod tym samym kątem nie m
>wątpliwości, który akurat rządek haftujesz, bo na środku ma podkreślającą

Aaaa, hafty, schematy - rozumiem, juz jestem madrzejsza - dzieki

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-02-25 14:29:09

Od: "Mira Zmysłowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

.Jeśli natknęłyście się może gdzieś na nią w sklepie
> internetowym to dajcie znać.
> Pozdrawiam
> Renata

Jest w Hobby studio w Elblagu, jesli zamówisz do konca lutego
to kupisz w cenie promocyjnej 23,90.
Mira Z. (Wrocław)

www.opcja.pop.pl

xxx pożalę się