xxx pożalę się

1. Data: 2005-02-24 21:52:53

Temat: xxx pożalę się
Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie sobie niedawno postanowilam, ze wroce troche do krzyzykow, zaczelam
wiec zbierac wzorki, bo duzo i ladne. No i taka bylam ucieszona moja
kolekcja, ze postanowilam w koncu cos wybrac. Niestety okazalo sie ze cale
mnostwo wzorow jest fatalnej jakosci. Nie przyszlo mi wczesniej do glowy,
zeby sprawdzac jak to sie prezentuje na drukarce... Wscieklica mnie wziela
taka, ze prawie sie zniechecilam.
Pocieszcie!
Joe

1. Data: 2005-02-24 22:46:16

Temat: Re: xxx pożalęsię
Od: j...@o...pl (Jandulka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zeby sprawdzac jak to sie prezentuje na drukarce... Wscieklica mnie wziela

Pocieszam: też tak miałam. Teraz patrzę, co biorę. Trzeba uważać np. na
7ya - tam są ograniczenia co do wielkości pliku w albumie. Niektóre
dziewczyny zamiast ciąć zmniejszają schematy i przesadzą czasem. Na
meilaodiy otwarte schematy zawsze sprawdź (wystarczy pierwszy - jeśli jest
dobry, to i reszta pewnie dobra), a zipy i rary zaraz po ściągnięciu. Nie
kieruj się komentarzami. Nie mam pojęcia, po co ludzie tam wypisują
podziękowania pod potwornymi knotami. I pierwsza zasada rasowego chomika -
nie ma tak dobrego schematu, żeby się lepszy nie trafił. Czasem warto wziąć
po raz drugi jakiś wzór, bo schemat może się okazać lepszy. I napisz mi na
priva, który wzór masz kiepski, może coś się poradzi.
Pozdrawiam
Jandulka

1. Data: 2005-02-24 23:05:46

Temat: Re: xxx pożalęsi
Od: "Dziunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam pojęcia, po co ludzie tam wypisują
> podziękowania pod potwornymi knotami.

Za kazda wypowiedz leca punkciki, po to te wszystkie podziekowania nawet pod
knotami.

--
Dziunia
GG 2442065

1. Data: 2005-02-24 23:12:36

Od: "Aneczka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia w news:007301c51ac2$9eaf8dd0$1458bad4@pad3abc538c174,
ktoś podpisujący się Jandulka chciał powiedzieć, że:
> Nie mam pojęcia, po co
> ludzie tam wypisują podziękowania pod potwornymi knotami.

Bo to daje pieniążki i punkty :(:(:(

A co do jakości - czasem, szczególnie przy czarno-białych, warto zwiększyć
rozdzielczość - np. ze 100 na 120-150 i jest znaaacznie lepszy efekt (choć -
rzecz jasna - nie zawsze zdaje to egzamin...)

--
Pozdrówki,
Aneczka

1. Data: 2005-02-24 23:22:58

Od: "gosik283" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Jandulka
>
>Łącze się z tobą w bólu , też tak miałam . Jezeli chodzi o jakiś konkretny
wzór , przyślij zdjęcia e-mailla , może będę miała w swoich zbiorach mam ich
trochę ( dużo trochę) Pozdrawiam
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2005-02-24 23:32:23

Od: j...@o...pl (Jandulka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2005-02-24 23:34:35

Od: j...@o...pl (Jandulka) szukaj wiadomości tego autora

> Za kazda wypowiedz leca punkciki, po to te wszystkie podziekowania nawet
> pod
> knotami.
>
> --
> Dziunia

Fakt, ale takie same "punkciki" można dostać za napisanie "bad scan" bez
robienia z siebie głupka. Na meila płacą za post, a nie za jego treść.
Jandulka

1. Data: 2005-02-25 06:53:15

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joe" <j...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zeby sprawdzac jak to sie prezentuje na drukarce... Wscieklica mnie wziela

Chyba każda chomikujaca przez to przeszła...
Teraz sprawdzam co ściagam i nie trzymam z plikach spakowanych ściągniętych,
bo kiedyś się wzięłam za porządki i rozpakowywanie plików i okazało się że
połowa jest "walnietych" ;-(
pzdr
Dodo

1. Data: 2005-02-25 11:51:39

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za pocieszenie :-))
Opracowalam sobie przykazania internetowej krzyzykowej chomiczki: 1) jesli
dobrze widze wzor na ekranie, to biore; 2) jesli widze wzor ktory juz mam,
sprawdzam czy nie jest lepszy; 3) nie rozpaczam ze wzor jest kiepski bo
predzej czy pozniej trafi sie lepszy, albo inny ladniejszy.
Prawda, jaka jestem madra?
hiihi
A wlasnie poprawil mi sie humor, bo w innym miejscu znalazlam sobie
wszystkie Heritage w sepii ktore byly u mnie do d...
Dzieki!

Joe

1. Data: 2005-02-25 15:44:25

Od: j...@o...pl (Jandulka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sprawdzam czy nie jest lepszy; 3) nie rozpaczam ze wzor jest kiepski bo
> predzej czy pozniej trafi sie lepszy, albo inny ladniejszy.

4. Sprawdzam, czy są wszystkie części wzoru - zwłaszcza na meila, gdzie
transfer bywa różny, komentatorki niecierpliwe i jest jeszcze 100 innych
powodów. Potem wzór z jakiegoś powodu zniknie i leżę. Również na meila:
jeśli czegoś brak, piszę o tym w komentarzu i przez parę dni zaglądam do
tego posta i całego działu, czy brakujący element jest. Jeśli nie, zaczynam
dręczyć autorkę posta za pomocą komunikatora, a w ostateczności piszę własny
post do działu Looking.
5. Wzór chyba mi się podoba, to go biorę - zawsze mogę potem wyrzucić, a w
Internecie wszystko lubi znikać.

A w ogóle zainspirowałaś mnie do czegoś innego - mam ochotę napisać
miniporadnik pt. "Jak korzystać z meilaodiy, nie zatruwając życia innym".
Pozdrawiam
Jandulka

"Kram z robótkami" luty na 7ya
frywolitki - szukam wzorków