Szukam sposobu na zbede kilogramy

1. Data: 2002-03-21 15:10:32

Temat: Szukam sposobu na zbede kilogramy
Od: "Jarek" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
To jest moj pierwszy post na te grupe i chyba jak wiekszosc mam podobny
problem - chce rzucic zbedne kilogramy :-) Poszukuje wiec pomyslu na jakis
ciekawy sposob zywienia. Dodam, ze od trzech dni odzywam sie jedynie czarnym
pieczywem, bulkami, mlekiem i woda mineralna. Nie ukrywam jednak, ze jest to
dla mnie monotonne i szukam czegos nowego (nie ma mowy o ziemniakach i mace)
Dodam rowniez ze sport odpada - po pierwsze nie mam jak w domu, a na
zewnatrz jest jeszcze stosunkowo chlodno. Kiedy przyjdzie wiosna, bede duzo
jezdzil na rowerze. Pozatym, aby spalic przyslowiowa kromke chleba trzeba
sie niezle napracowac, dlatego najwazniejsze sa dla mnie sposoby odzywania -
jesli ktos cos zaproponuje, z gory dziekuje.
BTW jak jest z tkanka tluszczowa np na udach? Zostanie ona tak do konca
spalona w wyniku diety?

Pozdrawiam,

Jarek S.

2. Data: 2002-03-21 21:13:39

Temat: Re: Szukam sposobu na zbede kilogramy
Od: "druid" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mogę Tobie pomóc jeśli chcesz polecam odżywianie komórkowe szczególy
znajdziesz na www.mojawaga.pl/kama
PS. Sam schudłem w ten sposób i wiele osób też .

Użytkownik Jarek <p...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a7ct4l$bqh$...@n...tpi.pl...

3. Data: 2002-03-21 21:25:38

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "druid" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Mogę Tobie pomóc jeśli chcesz polecam odżywianie komórkowe

Mamy już w domu cztery komórki. Jednego POPa, jedną ERĘ i dwie w IDEI.
Co mam robić, żeby schudnąć?

Leszek

4. Data: 2002-03-22 20:21:46

Od: "druid" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wrzuć to wszystko w maszynkę do mięsa zmiel drobno dodaj wody lub chudego
mleka 1 szklanke i pij 2 razy dziennie zamiast śniadania i kolacji ,do tego
2 litry wody dziennie .Efekt gwarantowany .Powodzenia druid

Użytkownik Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a7dj45$5oa$...@n...tpi.pl...

5. Data: 2002-03-22 22:45:59

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wrzuć to wszystko w maszynkę do mięsa zmiel drobno dodaj wody lub chudego
> mleka 1 szklanke

Tak się spodziewałem. Nie wiedziałem tylko, że w odżywianiu komórkowym
stosuje się chude mleko.
Czy baterie też się mieli? W środku są jakieś kwasy.

Pozdrawiam
Leszek

6. Data: 2002-03-29 18:49:40

Od: leh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek" <p...@k...net.pl> skribis:

>dla mnie monotonne i szukam czegos nowego (nie ma mowy o ziemniakach i mace)

polecam diete Montignaca. Ksiazka "Jesc aby schudnac" kosztuje 20-30 zl.
Jest to tanie i proste.

--
Pozdrawiam, Leh
"Dr" Kwasniewski nie jest doktorem

Herbalife - co sadzicie
czy ktos moze zalatwic taniej Roaccutane ?
Firma farmaceutyczna szuka product menagera
w jakich pokarmach jest duzo magnezu?
Korzysci zdrowotne z DO