Szukam sprawdzonej kosmetyczki w W-wie !!!!!

1. Data: 2003-02-26 22:07:56

Temat: Szukam sprawdzonej kosmetyczki w W-wie !!!!!
Od: "artur" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Poszukuję sprawdzonej kosmetyczki w Warszawie do zabiegu oczyszczania
twarzy.Proszę o radę!!!

1. Data: 2003-02-27 09:27:59

Temat: Re: Szukam sprawdzonej kosmetyczki w W-wie !!!!!
Od: "agnicha" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"artur" <a...@w...pl> wrote in message
> Witam
> Poszukuję sprawdzonej kosmetyczki w Warszawie do zabiegu oczyszczania
> twarzy.Proszę o radę!!!
Warszawa-Międzylesie, ul. Żegańska 22E Tel. 815 62 84
Pani Małgosia

Pozdrawiam,
agnicha

1. Data: 2003-02-27 19:50:51

Od: Michal <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

artur wrote:
> Witam
> Poszukuję sprawdzonej kosmetyczki w Warszawie do zabiegu oczyszczania
> twarzy.Proszę o radę!!!

Eris na Freta 41/43 (prawie na samym koncu ulicy) tel 635 83 80 - kazda
pani jest dobra :).

pozdrawiam.
Michal

1. Data: 2003-02-27 21:29:26

Od: Iwona Głowacka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile kosztuje zabieg oczyszczania twarzy?

--
Iwona Głowacka

1. Data: 2003-02-27 22:02:45

Od: Michal <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona Głowacka wrote:
> Ile kosztuje zabieg oczyszczania twarzy?

Yyyy... jakies 80 zl ostatnio placilem.

pozdrawiam.
Michal

1. Data: 2003-02-27 23:50:31

Temat: Re: Do Iwony (OT)
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, mam pytanie: czy studiujesz może stosunki międzynarodowe na UW?
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-02-28 07:33:15

Od: "Anna" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-02-28 19:55:38

Od: Iwona Głowacka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam, mam pytanie: czy studiujesz może stosunki międzynarodowe na UW?
Niestety nie.

--
Iwona Głowacka

Re: WAZNA SPRAWA!!!!!!!