Szukam wizazystki - Wroclaw

1. Data: 2006-08-16 13:42:31

Temat: Szukam wizazystki - Wroclaw
Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Hej, mam nietypowe pytanie. Poszukuje jakiegokolwiek kontaktu z
wizazystka z Wroclawia - niestey, wiem tylko tyle, ze ma na imie
Gabrysia i promowala pod koniec lipoca kosmetyki Bourjois w Super
Pharmie na Olawskiej :-)

Bede bardzo wdzieczna za kazda pomoc.

Anka

2. Data: 2006-08-19 05:06:26

Temat: Re: Szukam wizazystki - Wroclaw
Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <k...@o...pl> napisal w wiadomosci
ps.com...
> [...]
> wizazystka z Wroclawia - niestey, wiem tylko tyle, ze ma na imie
> Gabrysia i promowala pod koniec lipoca kosmetyki Bourjois w Super

Ja bym zapytala w Super Pharmie na Olawskiej. :)
=====
annaM

henna - w Polsce ?
sklepy z koralikami itp w Krakowie?
Mały dylemat: fryzjer w Wilnie czy Warszawie?
Tipsy
peeling do ciala