Szyć mundurki??

11. Data: 2007-08-14 09:06:12

Temat: Re: Szyć mundurki??
Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 Aug 2007 10:59:23 +0200, Anna napisał(a):

> a nie siakieś modne łachy i pępki na wierzchu :o)

brak pępków na wierzchu to akurat plus tej sytuacji
--
Elżbieta
http://picasaweb.google.pl/waruga.e

12. Data: 2007-08-14 09:14:57

Od: "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" :

> mundurki wybiera komitet rodzicielski.
> U nas są 3 rodzaje mundurków. Jeden typowo dziewczęcy- tunika z tylu
> wiązana, oraz dwie kamizelki jedna na zamek ze stójką druga na guziki z
> kołnierzykiem. My wybraliśmy tę na zamek. Koszt 28 zł.
> W sumie już dałam wymiary i zaliczkę, więc decyzja o szyciu podjęta, tylko
> ciekawe jak to się potoczy.

Mój Maciek dostal się do nowej szkoły (liceum) , zastał tam taki stan jak
już był.
Mundurki mają formę marynarki, lub żakietu (dla dziecząt) i są nawet
niebrzydkie. Tylko ten kolor - dla licealistów brązowy (szczerze to taki
sraczkowaty) jest taki sobie.
Gimnazjaliści mają ładniejsze mundurki ciemnozielone.
Koszt 80 zł.

> Basiu, a my jeszcze nie pojechaliśmy, najprawdopodobniej w przyszłym
> tygodniu, ale wielkie dzięki za rady :)
> --

To napisz jak juz wrócicie jak było.
Ja jadę do Rumunii.

Pozdrowienia

Basia

13. Data: 2007-08-14 09:19:07

Od: "Anna" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@o...peel> napisał w wiadomości

> brak pępków na wierzchu to akurat plus tej sytuacji

zgadzam się
nie napisałam tego, że neguję zakrywanie gołych pępków :o)
nie jestem konserwatywna z reguły,
ale w kwestii mundurków uważam że sam pomysł jest dobry
chociaż widziałabym to u nas w szkole trochę inaczej
żeby tak chociaż kamizelki sweterkowe - pulowerki takie z tarczą naszytą
pod taki pulowerek założyć można i koszulkę z krótkim i z długim
dobre jest i dla dziewczyn i chłopców
ale nie dżinsowe bluzy robocze :o(

anna

14. Data: 2007-08-14 09:47:32

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mundurki sa w ustawie, minister tak latwo ich nie odwola.

Pan minister stwierdził, że mundurki w szkołach to wielowiekowa tradycja, a
właśnie ich brak jest pewnym novum z ostatnich kilkunastu lat. I nie widzi w
mundurkach nic złego.
A poza tym bardzo rozsądnie stwierdził, że nie będzie robił bałaganu na 2
tygodnie przed rozpoczęciem roku szkolnego. Jednym słowem mundurki zostają.

Agnieszka

15. Data: 2007-08-14 10:14:19

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 Aug 2007 11:00:13 +0200, Szpilka napisał(a):

> Tam pani dyrektor narzuciła komitetowi swoją decyzję.

Jak się dali...

16. Data: 2007-08-14 10:17:34

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 Aug 2007 11:47:32 +0200, Agnieszka napisał(a):

> A poza tym bardzo rozsądnie stwierdził, że nie będzie robił bałaganu na 2
> tygodnie przed rozpoczęciem roku szkolnego. Jednym słowem mundurki zostają.

No i tu mądrze postąpił. Pisząc na początku o "nie", zastanawiałam się czy
to będzie na zasadzie każda nowa miotła... i czy zaraz nie zacznie odkręcać
tego co zrobił poprzednik.

17. Data: 2007-08-14 10:21:32

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i tu mądrze postąpił. Pisząc na początku o "nie", zastanawiałam się czy
> to będzie na zasadzie każda nowa miotła... i czy zaraz nie zacznie
> odkręcać
> tego co zrobił poprzednik.

Podczas rozmowy wyglądał i mówił bardzo rozsądnie. Żadnych reowolucji. No
jedyne, co chciałby zmienić, to kanon lektur może częściowo ;-)

Agnieszka

18. Data: 2007-08-14 10:31:13

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak się dali...

Widocznie takie ciapy
Chyba się zgłoszę jak mój pójdzie do szkoły ;-)

Sylwia

19. Data: 2007-08-14 11:10:57

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Elżbieta" <w...@o...peel> napisał w wiadomości

> Widocznie takie ciapy
> Chyba się zgłoszę jak mój pójdzie do szkoły ;-)

Ty to od razu na ministra!!!

Qra

20. Data: 2007-08-14 11:15:38

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mundurki sa w ustawie, minister tak latwo ich nie odwola.

a czy w ustawie jest srednia z religii ,dzisiaj nowy minister wypowiadal
sie o tym pomysle chlodno.
p.

boi się wiatru
WAKACJE Z MASAZEM - KURS MASAZU TAJSKIEGO KAMPINOS WARSZAWA
Wspomnienia z wakacji
wakacje z joga - kursy masazu tajskiego Kampinos Warszawa ku
wakacje z masazem - kursy masazu tajskiego Kampinos Warszawa