Szydełko-Szukam Abazurów

1. Data: 2005-06-23 11:18:27

Temat: Szydełko-Szukam Abazurów
Od: "aga" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Proszę Was wszystkie szydełkowiczki o przesłanie,podanie linków,
skanów ,schematów co tylko możecie,dotyczących ABAŻURÓW wykonanych na
szydełku. przeglądałam forum i udało mi sie znaleźć link francuski,ale Pani
która prosi mnie o zrobienie takiego abazuru szuka czegos innego,pasującego
do stylowych wnętrz.
Liczę na Waszą pomoc,bo wiem że wiele dziewczyn już się na Was nie zawiodło:)))
pozdrawiam
aga

2. Data: 2005-06-23 11:29:16

Temat: Re: Szydełko-Szukam Abazurów
Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pani
> która prosi mnie o zrobienie takiego abazuru szuka czegos

przejrzyj archiwum, bylo kilka razy o abazurach :)))
tak na szybko znalazlam watek z 2 linkami:)

http://glinki.com/?l=r8k288

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: www.wroclawianki.art.pl

3. Data: 2005-06-23 11:53:39

Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://sylfe.free.fr/indexmodelesdivers.htm
pierwsza pozycja na liście
--
Moolinea
----------------------------

4. Data: 2005-06-24 09:06:45

Od: "Agnieszka spod Krakowa" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja mam jeszcze inne pytanie - jakich nici mozna użyć do zrobienia abażuru?
Czy to musi być specjalnego ? PEwnie któraś z Was już robiła, to może
podpowie...
Agnieszka

5. Data: 2005-06-24 09:21:00

Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
abażuru?
> Czy to musi być specjalnego ? PEwnie któraś z Was już robiła, to może
Wszystko zależy od wzoru.

Na te grubsze i masywniejsze proponuje gruby poliester chociażby kord koral.
Są jeszcze inne nici poliestrowe, niestety nie pamiętam nazwy.
Takie nawijane na szpulach po 150 gram. Poliester prócz tego, że jest
sztywny, ładnie się błyszczy i nie łapie tak szybko kurzu, ale jest dosyć
elastyczny, co nalezy uwzględnić przy robieniu "na stelarz".
Ale myśle, ze mimo wszystko powinno sie dobierac nici do konkretnej rzeczy,
może podeślij link do wzoru, który Cię interesuje, to bedzie łatwiej
cokolwiek doradzić.
Moolinea
----------------------------

6. Data: 2005-06-25 06:23:34

Od: "Nina" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do podpatrzenia:
http://www.chez.com/siubhan/abatjour/crochet02.htm
http://www.albumdiadele.it/istruz_lampada.htm

Nina (Sanok)

7. Data: 2005-06-27 15:47:42

Od: "aga " <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

100 -krotne podziękowania dla Was wszystkich:)))
za te różności i przede wszystkim że poświęciłyści mi swój cenny czas .Mam
nadzieje że teraz znajoma znajdzie coś w swoim stylu do swojego wnętrza:)
do milego i jeszcze raz dziękuje
pozdrawiam i polecam się na przyszłość ..
aga

8. Data: 2005-06-28 07:15:57

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.uzelok.ru/hand_gall_item643.html