[Szydełko] Usztywnianie

1. Data: 2004-07-15 13:08:59

Temat: [Szydełko] Usztywnianie
Od: "renata w-zielona gora" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie skończyła jedną robótkę i w związku z tym mam pytanko. Czy i jak
usztywniacie swoje serwetki.
Nigdy tego nie robiłam, moje prace są zawsze tylko wyprane i schną
rozciągnięte na ręczniku ale wiem że dużo osób krochmali serwetki.
pozdrawiam
Renata z Zielonej Góry

1. Data: 2004-07-15 19:49:33

Temat: Re: [Szydełko] Usztywnianie
Od: "BlueAga" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja np kupuje krochmal na zimno. I nim usztywniam swoje serwetki. Mi
odpowiada.
Pozdrawiam sasiadke,
BlueAga

1. Data: 2004-07-16 08:25:46

Od: "Connie" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja usztywniam krochmalem w spray'u, to bardzo wygodne i niekłopotliwe, a
jedno opakowanie wystarcza na bardzo, bardzo długo.

Pozdrawiam,
Connie (W-wa)

1. Data: 2004-07-16 08:30:03

Od: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja robię krochmal z mąki ziemniaczanej tak jak się robi kisiel. Prosto i
tanio.

Krystyna z Rybnika
Użytkownik "renata w-zielona gora" <k...@N...pl> napisał w
wiadomości news:cd5vkd$8t1$1@inews.gazeta.pl...

1. Data: 2004-07-21 07:41:16

Od: "Agnes" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupuję krochmal w buletce, rozcieńczam go wodą w buteleczce ze spryskiwaczem
(po odżywce do włosów). Na ręczniku napinam szpilkami serwetę i pryskam na
lewej stronie. Trzyma się znakomicie. Miłego usztywniania.

Do Pusi
[xxx] poszukuję koniczynek
Wzory norweskie
Wrocław - hurtownia