Włóczki - jaka różnica?

1. Data: 2004-07-15 08:13:26

Temat: Włóczki - jaka różnica?
Od: "Ola" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądając ofertę Niteczki zainteresowałam się włóczkami 100% bawełny:
Monika II (556m), Basak (1000 m???)i Hemera (565m). Powiedzcie mi, która jest
najlepsza nacieniutką bluzeczkę? I czy w ogóle one nadają się na bluzki? (czy
lepiej poprzestać na serwetkach?)Szydełko nr 1,5 szczerze mówiąc przeraża
mnie, bo będę szydełkować baaaaardzo wolno:-( I ile powinnam kupić na bluzkę z
króciutkimi rękawkami, tzw.motylkami? Mój rozmiar to 36/38.
I jeszcze jedno pytanie: czy włóczka 565m jest bardziej wydajna niż 200m; czy
to też zależy od szydełka?
Pomóżcie, bo się zagubiłam.
Ola

1. Data: 2004-07-15 08:24:06

Temat: Re: Włóczki - jaka różnica?
Od: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
> Przeglądając ofertę Niteczki zainteresowałam się włóczkami 100% bawełny:

Olu, mogę Ci powiedzieć, że Monika II będzie chyba najlepsza na bluzeczkę.
Jest bardzo mięciutka i miła w dotyku. Basak 1000m jest cieniutki i lepszy
na serwetki. Hamera jest chyba podobna do Moniki tylko nieco cieńsza, bo
jest jej troszeńkę więcej na 100g motku.
Z tego co mówi Ania K. na Forum Niteczki, również wychodzą z niej bardzo
ładne rzeczy.
Krystyna z Rybnika

1. Data: 2004-07-15 08:35:07

Od: "Ola" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest jej troszeńkę więcej na 100g motku.
> Z tego co mówi Ania K. na Forum Niteczki, również wychodzą z niej bardzo

W takim razie Krysiu zamawiam Monikę. Tylko muszę pomyśleć nad wyborem koloru.
Dzięki.
Ola

1. Data: 2004-07-15 08:38:28

Od: "dodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jest jej troszeńkę więcej na 100g motku.
> Z tego co mówi Ania K. na Forum Niteczki, również wychodzą z niej bardzo

to ja też sie dołącze do pytania: czym się różni Monika od MonikaII?
dodo

1. Data: 2004-07-15 08:39:25

Od: "Ola" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W takim razie Krysiu zamawiam Monikę. Tylko muszę pomyśleć nad wyborem
koloru.
> Dzięki.
> Ola

I jescze jedno: ile tej włóczki....?

1. Data: 2004-07-15 08:58:51

Od: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> koloru.
> I jescze jedno: ile tej włóczki....?

Na temat wydajności:
http://www.niteczka.pl/forum/forum.php?action=view&t
opic=1088627568
Jeżeli zaś chcecie znać różnicę pomiędzy poszczególnymi nićmi, to proponuję
zamówić próbki. Wysyłają natychmiast, możecie sobie zrobić próbeczkę na
szydełku i zobaczycie, co Wam najlepiej odpowiada. Rzecz gustu.
Krystyna z Rybnika

1. Data: 2004-07-15 10:46:57

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

lepszy na serwetki. >

Popieram czterema lapkami hihihi,jeszcze dodam co juz wielokrotnie
pisalam,Basak jest najlepszy na stringi :)))
Buziaczki
Pusia zakawowana od rana

1. Data: 2004-07-15 11:22:39

Temat: Re: Do Pusi
Od: "Ola" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bluzeczkę.
> lepszy na serwetki. >
>
> Popieram czterema lapkami hihihi,jeszcze dodam co juz wielokrotnie
> pisalam,Basak jest najlepszy na stringi :)))
> Buziaczki
> Pusia zakawowana od rana
>

> Super, że powiedziałaś o tym, że Basak najlepszy na stringi, bo bardzo
uważnie obejrzałam twoją stronkę i zaczynam poważnie zastanawiać się nad
wydzierganiem takich ślicznosci. A propos strony koniakowskiej: mają też tam
komplety: staniczek i stringi. Może robiłaś już "górę"? Zastanawiam się czy
zamówić stringi na wzór czy wzorowac się na rysunkach i swoich "zwykłych"
stringach?

Ola

1. Data: 2004-07-15 12:15:56

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czy
> zamówić stringi na wzór czy wzorowac się na rysunkach i swoich "zwykłych"

Robilam "gore' dla przyjaciolki,dla siebie nie,bo mam bardzo wydatny biust
i po prostu wloczkowe cudo nie podtrzymuje go prawidlowo,
no chyba zeby nalozyc 2 minuty przed rozbierana randka hihi,
Jesli masz kase to mozesz zamowic oczywiscie,ja tak zrobilam
ale nie za 67-70- zlotych z ich stronki ale znajoma kupila bezposrednio od
koronczarek
w Koniakowie po 27-29 zlotych.Ale wydaje mi sie ,ze jesli popatrzysz na
fotki
w moim albumie,te biale i 'rozgryziesz je,to przy zamowieniu,nie bedziesz
wiedziala nic wiecej ponad dotyk i fakture nitki.Przeciez wzorek mozesz
zrobic
sobie jaki chcesz.No chyba,ze zamowisz,rozpracujesz,przyjrzysz sie i
podarujesz
potem komus na przyklad na urodzinki,
Znajoma jedzie w strone Koniakowa chyba pod koniec sierpnia to moge
ja poprosic zeby zachaczyla o koronczarki i kupila pare par.Jakby cos
to mozemy uzgodnic na privie.
Pusia

1. Data: 2004-07-15 13:30:32

Od: "Ola" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Znajoma jedzie w strone  Koniakowa chyba pod koniec sierpnia  to moge
> ja poprosic zeby zachaczyla o koronczarki i kupila pare par.Jakby cos

Ola

[OT] Krakow - zdjecia z ostatniego spotkania robotkowego
Sklep rosyjski i zwierzątka
Perfect Pets(RSPCA) Cross Stitch Collection
[xxx] dylemat - półkrzyżyki
koniakowsie kółeczka jak łączyć