Szydełkowy miś

1. Data: 2003-01-03 17:42:37

Temat: Szydełkowy miś
Od: l...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Na stronie http://www.freepatterns.com znalazłam wspaniałego misia wykonanego
szydełkiem i pętelkami, ale nie mam pojęcia jak wykonuje się takie pętelki(nie
znam angielskiego).Może jest polska strona z której można się tego nauczyć
robienia tych pętelek?
Lucy

1. Data: 2003-01-03 19:01:44

Temat: Re: Szydełkowy miś
Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pętelki są opisane na mojej stronie http://strony.wp.pl/wp/tomella , robotki
> torby.

Elżbieta

1. Data: 2003-01-03 19:53:32

Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

tez chcialam zobaczyc i mi sie nie otwiera :(

drzewko

1. Data: 2003-01-03 20:03:38

Od: l...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Niestety, nie mogę otworzyć Twojej strony.

1. Data: 2003-01-03 20:38:07

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety, nie mogę otworzyć Twojej strony.
> Lucy

Niestety, rzeczywiscie:(( moze to klopoty serwera wp?
Proponuje odczekac.

Elzbieta

1. Data: 2003-01-03 23:17:55

Od: "Ewa Birlet" <fk[spam]@[spam]xs4all.nl> szukaj wiadomości tego autora

In news:av4scd$eqj$1@news.onet.pl,
Elżbieta <t...@w...pl> typed:
> Niestety, rzeczywiscie:(( moze to klopoty serwera wp?
> Proponuje odczekac.
U mnie strona sie wyswietla, ale jest background, a na gorze po lewej
stronie KONTAKT i nic wiecej, ani menu ani grafiki. Sprawdzajac source
zauwazylam ze masz dwa razy uzyty tag z body i head, widze cos takiego
pierwszy raz, widze ze duzo uzywasz javascript'u moze w jakiejs funkcji
jest blad?
Oj szkoda ze sie nie wyswietla bo bradzo przydatna jest Twoja strona,
bardzo duzo informacji i w ogole, a ja teraz tak bradzo chcialabym tam
zajrzec, a tu klops, pewnie dlatego ze za duzo na raz nas tam
siedzialo;-))))
Pozdrowienia, powodzenia:-)
Ewa

1. Data: 2003-01-04 08:13:55

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Birlet" <fk[spam]@[spam]xs4all.nl> napisał w wiadomości
l...
> In news:av4scd$eqj$1@news.onet.pl,
> Elżbieta <t...@w...pl> typed:
> U mnie strona sie wyswietla, ale jest background, a na gorze po lewej
> stronie KONTAKT i nic wiecej, ani menu ani grafiki. Sprawdzajac source

Juz chodzi, statystyki zaczęły bruździć:)
Dzięki za miłe słowa:)))))))

Elżbieta

1. Data: 2003-01-04 18:28:05

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ta angielska strona jest dla mnie zagadką bo nie wiem jak tam sie dostać.
Strona Eli jest za to extra, już byłam na niej w sprawie makramy a dzisiaj
jak dopadłam frywolitek to juz się biorę za robienie. Nigdy nie próbowałam
bo nie mam czółenka ale za to mam taką długą igłę.
Idę dziubać
Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2003-01-06 07:33:50

Od: l...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Aby skorzystać z tej strony trzeba się zapisać, wypełnisz prościutką ankietę
i już możesz kozystać do woli.
Lucy

słówka i stronki- proszę o jeszcze
szerokie rękawy