sweter na drutach

1. Data: 2003-01-03 18:43:01

Temat: sweter na drutach
Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

1. robię sweterek - dół ma 66 oczek- ile zakończyć na podkrój pach? (może
robiłyście, lub macie gdzieś przepis na właśnie taką ilość oczek- żeby to
wyglądało proporcjonalnie)

2. koleżanka zamówiła, żeby zrobić jej sweterek- z boucle- długi rękaw, długość
do pół brzucha, z półgolfem- ile mam wziać forsy za tą robotę- całkiem się nie
orientuję.... podpowiedzcie...

pozdrawiam- Gosia

1. Data: 2003-01-03 19:09:19

Temat: Re: sweter na drutach
Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. robię sweterek - dół ma 66 oczek- ile zakończyć na podkrój pach? (może
> robiłyście, lub macie gdzieś przepis na właśnie taką ilość oczek- żeby to
> wyglądało proporcjonalnie)

Zależy od tęgości (szczupłości) osoby, znalazłam przy tej ilości oczek na
dole: 3 oczka (2,5 cm na pachę).

Nie wiem.

Elżbieta

Szydełkowy miś