TIPSY, MAKIJAŻE....TANIO / WROCLAW

1. Data: 2004-12-11 21:31:51

Temat: TIPSY, MAKIJAŻE....TANIO / WROCLAW
Od: "joanitha" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wykonuję TIPSY:

a.. żelowe (na tipsa, french z białą końcówką)
b.. jedwabne
c.. akrylowe (na tipsa, szablon, french) oraz
d.. manikur (biologiczny i cążkowy).

PONADTO:

---MAKIJAŻE NA KAŻDA. OKAZJE--
SPECJALIZUJĘ SIĘ W MAKIJAŻACH i STYLIZACJI UBIORU

Oferuję:

*Makijaże wydobywajace i podkreślajace naturalne piękno,
ale przede wszystkim zapewniające komfort i dobre
samopoczucie.

*Wybór makijażu i fryzury indywidualnie do typu
urody, dodatków, osobowości Panny Młodej.

*Pomoc w doborze wiązanki, biżuterii oraz innych
dodatków.

-> Ponadto wykonuję makijaże:

BARDZO ATRAKCYJNE CENY!!

KONTAKT:

e-mail: j...@o...pl

gg: 5785298

1. Data: 2004-12-11 22:13:16

Temat: Re: TIPSY, MAKIJAŻE....TANIO / WROCLAW
Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

joanitha wrote:
[chlast]

W puszce z cierpliwością dostrzeżono dno. Stosowne info poszło do abuse.

JoP

1. Data: 2004-12-11 22:34:36

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:
> W puszce z cierpliwością dostrzeżono dno. Stosowne info poszło do
> abuse.

I to nawet do "dwoch sztuk" abuse, z podwojna skarga, bo p.r.w tez
ucierpialo ;-)

--
Kometa
Moje aukcje: http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1998810

1. Data: 2004-12-12 08:14:06

Od: "joanitha" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

soryy ale to co piszecie nie robi na mnie wrazenia nawet jakies skargi mnie
nie ruszaja. bede robic to na co mam ochote a to co piszecie to tylko o was
swiadczy.
pozdrawiam Was cieplutko

1. Data: 2004-12-12 09:57:47

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mnie
> nie ruszaja. bede robic to na co mam ochote a to co piszecie to tylko o

śmieszna spamerko,

Naprawdę myślisz że ktokolwiek się skusi na twoje podejrzanej jakości
usługi, skoro nie umiesz sobie znaleźć klinetek w normalny sposób, tylko
musisz słać te żenujące ogłoszenia na grupy dyskusyjne pl.rec.uroda i
pl.regionalne.wroclaw, gdzie grupowicze albo się z ciebie śmieją albo ich
wkurzasz?

Liczysz na to, że ktokolwiek odda swoją buzię lub paznokcie w ręce spamerki,
która nie jest w stanie ogarnąć móżdżkiem kilku mało skomplikowanych zasad
usenetu?

Poza tym dwa tygodnie temu jeszcze nie oferowałaś tipsów, już się nauczyłaś
to robić? Muszisz być prawdziwą specjalistką w swoim fachu, co 14 dni nowa
umiejętność... Następnym razem będziesz już oferować strzyżenie i
farbowanie?

--
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]
joanna (at) niedzielka (dot) com

1. Data: 2004-12-12 10:34:45

Temat: Re: [ot] "dokąd ty idziesz, czarny baranie..." było: TIPSY
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Pawlus, sącząc kawkę, wyklepał:

> śmieszna spamerko,
[ciach]

Asiu, to na nic, nie strzęp sobie nerwów i słów :)
A propos barana, o którym kiedyś tam pisałam. Mips ma rację - na włosy
skatowane farbowaniem zrobiłam trwałą :) Robiła mi mama (jak zawsze) i
włosy wyszły niespalone, ładnie zakręcone i w ogóle. Przy okazji
sprawdziłam, jak zachowa się nałożona dwa tygodnie wcześniej farba, a był
to bodajże ciemny fiolet, którym byłam rozczarowana, położony na czerń.
Ponieważ trwała rozjaśnia włosy wyszedł mi bardzo ciekawy brązik, z którego
jestem bardzo zadowolona. A baran? A to było tak:
mama do mnie: "Na które wałki zakręcimy, może na te?"
ja: "Nie, te są za grube, coś drobniejszego. O na te!"
Mama: "To chyba będzie za drobno..."
ja: "nie, skąd, nie będzie!"

I wyszło afro :)))

Krusz.
z baranem - jak tylko wywołam zdjęcia z gór, to zaprezentuję :)
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2004-12-12 12:17:05

Od: "joanitha" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie jakby nie bylo chetnych to bym nie dawala tu ogloszen
a poza tym co wam to przeszkadza, nikt wam czytac tego nie kaze.
wolny kraj
ale coz sa ludzie i taborety ktorym zal dupe sciska, jest tylko grupka ludzi
ktorym wszystko przeszkadza a jak to reszta mi mowi "nie przejmuj sie
debilami" i wlasnie tak robie:D
wiec wasze uwagi ida na marne
pozdrawiam was cieplutko

1. Data: 2004-12-12 13:36:08

Od: "Svenja Svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"joanitha" <j...@o...pl> wrote in message
> wlasnie jakby nie bylo chetnych to bym nie dawala tu ogloszen

Nie wiem gdzie tu logika. Ogloszenie dajesz wtedy, gdy chcesz sie
zareklamowac, bo cierpisz na nadmiar wolnego czasu. A nie wtedy gdy jestes
zawalona zleceniami.

I do tego jestes wulgarna. Jak mialabym skorzystac z uslug kogos tak
prymitywnego?

ss

1. Data: 2004-12-12 14:15:27

Od: "joanitha" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmmm a jakis inny jestes skoro tipsy chcialbys sobie zrobic
hahaha:-)))))))))))))))))))))))))))
uwaga na niego!!!!!!!!pedal czy co??!!!!!!

1. Data: 2004-12-12 14:30:11

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Pawlus wrote:

> Liczysz na to, że ktokolwiek odda swoją buzię lub paznokcie w ręce spamerki,
> która nie jest w stanie ogarnąć móżdżkiem kilku mało skomplikowanych zasad
> usenetu?

Chyba nie warto przekonywac, lepiej kf zaktualizowac. A jak ktos sie na
takie ogloszenia lapie, to w sumie jego problem i tylko do siebie moze
miec pretensje, w koncu widzialy galy... ;>

Pozdrawiam :)

BA

PS. swoja droga, jaka zmarnowana szansa, dziewczyna kompetetnie
wypowiadajaca sie na grupie i do tego z sensownym portfolio
przypuszczalnie znalazlaby wsrod nas bardzo duzo klientek przeciez.

Zapachy damskie i męskie
a jaki krem nawilzajacy na noc
co na cienka skore??
algi morskie