TV

11. Data: 2004-03-05 11:21:09

Temat: Odp: TV
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rafal Wolski <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:c29bg3$daj$...@n...onet.pl...

> Pokazali jak ona wygląda? Jeśli taka jak ojca sadzarka do róż, to nie
> zazdroszczę początkującemu ogrodnikowi....

Pokazali. Taka mała półokrągła łopatka. Takie jakby pół walca z trzonkiem.
Pozdrawiam :-)
Janusz

12. Data: 2004-03-05 11:26:35

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik T.W. <t...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c29ges$n4g$...@a...news.tpi.pl...

> Przypomnij sobie, z jakimi problemami pojawiają się na grupie
> początkujący ogrodnicy.

Wiem. Sam jestem ciągle początkujący.

> Czy to źle, że ktoś gdzieś na świecie wymyślił, żeby nauczyć ich
> podstaw?

Dobrze. I dlatego o nim zawiadomiłem.

> Ten program nie jest (jak sądzę, bo nie oglądałam jeszcze - z braku
> telewizora takie rzeczy docierają do mnie z opóźnieniem) dla starych
> prześmiewców ;-)

A dla młodych? Bo się dość młodo czuję. Szczególnie gdy wiosna się zbliża...
:-)))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

13. Data: 2004-03-05 11:27:48

Temat: Re: TV
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w drugi odcinek bedzie o tym aby zawsze sadzic zielonym do gory
> :)
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Czyli coś w sam raz dla Ciebie.

Pozdrawia boletus

14. Data: 2004-03-05 12:30:02

Od: "Zuzia" <k...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prześmiewców ;-)
>
> Ostatnio pojawiła się tu osoba, którą brzydził kompost. Którego

Kompost, naturalny nawóz wytworzony podczas mikrobiologicznego rozkładu substancji
organicznych, pochodzących z odpadków gospodarstwa (roślin, śmieci, popiołu, trocin,
fekalii i in.), na stosach (pryzmach) kompostowych lub z odpadów miejskich w
zmechanizowanych kompostowniach odpadów.

To jest definicja jaka znalazlam w internecie. Pokaz ja nieogrodnikowi.... ciekawe
jaka
bedzie reakcja.

Wszystcy na pewno marza i takim milym kompostowniku na dzialce, najlepiej kolo
tarasu...

Pozdrawiam

Kasia

15. Data: 2004-03-05 12:50:08

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zuzia" <k...@p...com.pl> wrote in

> Kompost, naturalny nawóz wytworzony podczas mikrobiologicznego
> rozkładu (ciach) fekalii na stosach (pryzmach) kompostowych

Przeciez to idiotyzm...
Ciekawe, kto splodzil te definicje

> Pokaz ja
> nieogrodnikowi.... ciekawe jaka bedzie reakcja.
> Wszystcy na pewno marza i takim milym kompostowniku na dzialce,
> najlepiej kolo tarasu...

Ja znalazlam taka (w słowniku, czasem dobrze jest miec ksiazke):

kompost: nawoz organiczny, otrzymywany z roznych materialow pochodzenia
roslinnego (chwasty, liscie drzew, nieuzytkowane czesci roslin uprawnych
itd.)w wyniku czesciowego rozkladu tlenowego przez drobnoustroje.
Tworzeniu sie k. towarzyszy ubytek (30-40%) suchej masy roslinnej,
glownie zwiazkow wegla, z jednoczesnym wzbogaceniem w przyswajalne
zwiazki, przede wszystkim azotow. k. sporzadza sie w stosach, tzw.
pryzmach, a sam proces trwa od ok.6 mies. do kilku lat.

I jak dla mnie spoko, może byc kolo tarasu...
Pozdorwienia - Ewa Sz.

16. Data: 2004-03-05 12:50:29

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zuzia <k...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c29s0c$4u3$...@n...news.tpi.pl...
> Wszystcy na pewno marza i takim milym kompostowniku na dzialce, najlepiej
kolo tarasu...

Gdy się ma fabryczkę bezcennego pokarmu to dobrze ją mieć na oku...
Pozdrawiam ;-)
Janusz

17. Data: 2004-03-05 13:11:43

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w
wiadomości news:c29pp3$mog$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Swoją drogą dla kogo są o tej porze nadawane programy??

Dla emerytów.
I tak dobrze, że nie dla stróżów nocnych, jak większość programów
kulturalnych :(

Pozdrawiam
Ewa
bez telewizora z wyboru

18. Data: 2004-03-05 13:17:31

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik T.W. <t...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c29uhk$neq$...@a...news.tpi.pl...

> gdzie pali plastiki i stare buty, dla > oszczędności.

Eeee tam! Palenie starych butów to chyba z rozrzutności... :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

19. Data: 2004-03-05 13:18:36

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zuzia" <k...@p...com.pl> napisał w
wiadomości news:c29s0c$4u3$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Wszystcy na pewno marza i takim milym kompostowniku na dzialce,
najlepiej kolo tarasu...

Uderz w stól...

Nie marzą, tylko je mają. Dobrze prowadzony może być i koło tarasu.
Jeżeli coś już śmierdzi w moim ogrodzie, to szambo sąsiada przez
nieszczelną klapę, nie kompostownik.
I dym z sąsiedzkiego pieca, gdzie pali plastiki i stare buty, dla
oszczędności.

Pozdrawiam
Ewa

20. Data: 2004-03-05 13:42:38

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.W." <t...@w...pl> napisał w
wiadomości news:c29ges$n4g$2@atlantis.news.tpi.pl...

(...)
> Ostatnio pojawiła się tu osoba, którą brzydził kompost. Którego
> zapewne nigdy nie widziała na oczy :(

Czy można się brzydzić czegoś czego się nigdy nie widziało?
Chyba nie !

pozdrawiam Krycha

Nasiona palmy RHAPIS
gdzie kupic???