smutno.....

1. Data: 2004-03-04 23:07:23

Temat: smutno.....
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wymierają poeci... Cholera! :-(
Pozdrawiam smutno
Janusz

2. Data: 2004-03-05 05:48:30

Temat: Re: smutno.....
Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:c28csd$59q$1@atlantis.news.tpi.pl,
Janusz Czapski napisał(a):
> Wymierają poeci... Cholera! :-(
> Pozdrawiam smutno
> Janusz

Oj nie wesołe jest życie staruszka

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

3. Data: 2004-03-05 07:40:47

Temat: Re: smutno..... nie na temat grupy
Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wymierają poeci... Cholera! :-(
> Pozdrawiam smutno
> Janusz

Ale nowi się rodzą. Jak powiedziano w TV smutna chwila, ale chociaż
wspomnienia miłe.

--
Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

4. Data: 2004-03-05 08:05:26

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c29bg2$daj$1@news.onet.pl Rafal Wolski
<rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> napisał(a):

> Ale nowi się rodzą. Jak powiedziano w TV smutna chwila, ale chociaż
> wspomnienia miłe.

Hejka. Na pewno nowi poeci się rodzą, ale jak sądzę, Starszych Panów
nikt nie jest w stanie zastąpić. Skończyła się pewna epoka - powoli lecz
nieodwracalnie inteligencja odchodzi do historii.
Czy zwróciliście uwagę na piękny ogród Jeremiego Przybory?
Pozdrawiam bardzo smutno Ja...cki

5. Data: 2004-03-05 08:05:26

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2004-03-05 08:12:29

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2004-03-05 08:12:29

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2004-03-05 08:37:16

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
lecz
> nieodwracalnie inteligencja odchodzi do historii.

a Pan Jeremi dla wielu z nas był chyba najbardziej bliskim jej
symbolem,
na co dzień wychowywaliśmy się na jego mądrym, subtelnym i
wyrafinowanym poczuciu humoru.
Jakiego w czasach bylejakości bardzo nam brakuje.
A nowi poeci, niestety, jakoś nie przebijają się przez barierę
"oglądalności"..

... smutno .... :(((

Pozdrawiam
Ewa

8. Data: 2004-03-05 08:37:16

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2004-03-05 09:26:34

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"T.W." <t...@w...pl> wrote in news:c29gep$n4g
$...@a...news.tpi.pl:

> a Pan Jeremi dla wielu z nas był chyba najbardziej bliskim jej
> symbolem,
> na co dzień wychowywaliśmy się na jego mądrym, subtelnym i
> wyrafinowanym poczuciu humoru.

Ano. U mnie w domu ogolne przygasniecie, bo to chyba najczesciej
spiewany i cytowany przy kazdej okazji autor.

> A nowi poeci, niestety, jakoś nie przebijają się przez barierę
> "oglądalności"..

Wiesz, to chyba jest najwiekszy problem. I to nie tylko nowych, ale tych
calkiem uznanych tez..

> ... smutno .... :(((

Ano.
Pozdrowienia - Ewa Sz.