TVN - AGENT

1. Data: 2000-12-19 15:01:37

Temat: TVN - AGENT
Od: "Zuul" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co myślicie o ostatnim odcinku? Czy Jakub świadomie zrezygnował z dalszej
gry rozmyślnie oblewając test, czy tak jak twierdzi - był to tylko
przypadek?

Zuul

1. Data: 2000-12-19 20:44:30

Temat: Re: TVN - AGENT
Od: "Kane" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

yyy...
ja tego nie oglądam :-)

1. Data: 2000-12-19 20:50:49

Od: "PAULINA" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie w odcinku z szyfrem kuba mowil ze teraz juz nie ma sil i przyjaciol.jest
kasa i trzeba ja wygrac.....rozmyslnie na pewno tegonie zrobil...szkoda mi
go..

1. Data: 2000-12-19 21:31:44

Od: "Fly" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A kiedy to leci ? :-)

Pozdrawiam grupowiczów FLY

Użytkownik Kane <k...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:91oini$pnk$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2000-12-20 02:47:58

Temat: Zyczenia
Od: "jacob bekker" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Wszyskim grupowiczkom i grupowiczom zycze Wesolych Swiat i Szczesliwego
Nowego Roku.

jakub

1. Data: 2000-12-20 03:12:54

Temat: Re: Zyczenia
Od: "PAULINA" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

i wzajemnie:]]]]]

1. Data: 2000-12-20 10:32:21

Od: c...@m...pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 19 Dec 2000 16:01:37 +0100, "Zuul" <g...@p...onet.pl>
wrote:

>Co myślicie o ostatnim odcinku? Czy Jakub świadomie zrezygnował z dalszej
>gry rozmyślnie oblewając test, czy tak jak twierdzi - był to tylko
>przypadek?

a ja uwazam, ze ten, kto sie zgodzil zostac agentem podpisal na siebie
wyrok - wiadomo, ze bedzie musiala ta osoba odpasc (a swoja droga,
moze juz ta osoba dawno odpadla? choc wowczas wszystkie te pytania do
zawodnikow i kolorowe piorka nie mialyby sensu) jako najwyzej ostatnia
przed zwyciezca - w koncu autorzy programu nie pozwola chyba, by agent
zgarnal cala fortune... zrodziloby to mase szykanow pod adresem
programu.

--
[cookie]
fidonet: 2:482/64

1. Data: 2000-12-20 17:11:31

Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przed zwyciezca - w koncu autorzy programu nie pozwola chyba, by agent
> zgarnal cala fortune... zrodziloby to mase szykanow pod adresem

FInal bedzie taki, ze pozostana trzy osoby i.. nie wiem, co dalej, ale nie
bedzie juz wiecej piorek, w przeciwnym wypadku byloby tak, jak napisales.

Merlin

1. Data: 2000-12-20 17:14:36

Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co myślicie o ostatnim odcinku? Czy Jakub świadomie zrezygnował z dalszej
> gry rozmyślnie oblewając test, czy tak jak twierdzi - był to tylko
> przypadek?

Ten drugi gosc, ktory mial zielone piorko jako jedyny glosowal na Liwie.
Cala reszta obstawiala Agnieszke, tak wiec to, kto z nich odpadl bylo
spowodowane jedynie tym, ze czegos nie zauwazyl, lub odpowiadal za
wolno.
Kuba byl pewien swojego typu (ja tez jestem pewien, ze Agnieszka jest
agentem :) i nie bral pod uwage mozliwosci, ze odpadnie. Chcial sie za
to pokazac z lepszej strony darujac piorko. Skad mogl wiedziec, ze inni
takze obstawiaja Agnieszke?

Merlin

1. Data: 2000-12-20 18:48:21

Od: "Kane" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A kiedy to leci ? :-)
> Pozdrawiam grupowiczów FLY

yyy...
...cosik chyba w niedziele o 18...

Nerwica społeczna.. poczucie winy...
PSYCHOLOG O MUZYCZNYCH GUSTACH NA CZACIE
ciagla depresja?
gry, filmy, techniki podprogowe
gry, filmy-techniki podprogowe